Agenția
Națională a Funcționarilor Publici intenționează să achiziționeze prin
achiziție directă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, servicii de întreținere tehnică a spațiilor
și instalațiilor (mentenanță) pentru sediul institutiei situat în Bd. Mircea Vodă nr. 44,
bl. M17, Tronson III, sector 3
Valoarea totală estimată maxima a
contractului este de 16.000 lei/lună,
fără TVA.
Specificațiile
tehnice se regăsesc atașate prezentului anunț.
Oferta se va prezenta în original la sediul ANFP și online în cadrul catalogului electronic
SEAP.
1. Original:
Adresa la care se depune oferta este: Bd. Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, Tronson III, sector 3,
București Registratura – camera 007.
Persoana responsabilă de contract: Ionuț Pastia.
Telefon: 0723.578.611, e-mail ionut.pastia@anfp.gov.ro.
2. Online în catalogul electronic SEAP – www.e-licitație.ro. cu precizarea nr. anunțului de publicitate (conform SEAP) și a codului CPV
precizat în anunț.
Oferta trebuie să conțină cel puțin următoarele informații :
a.Scrisoare de înaintare
b.Datele
de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont
trezorerie);
c.Datele de contact ale reprezentantului legal și ale
persoanei desemnate să se implice în relațiile cu A.N.F.P.;
d.Certificat constatator, în
copie, semnată si ștampilată de către reprezentantul legal, cu mențiunea
„Conform cu originalul”
e.Declarație privind
neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016 privind
achizițiile publice (Formularul nr.1);
f. Declarație privind
neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 165-167 din Legea 98/2016 privind
achizițiile publice (Formularul nr.2);
g.Declaraţia privind inexistenţa conflictului de interese,
cu menţionarea persoanelor cu funcţie de decizie (Formularul nr.3 cu anexă);
h.Propunerea tehnică;
i. Propunerea financiară;
Perioada de
valabilitate a ofertei: minim 60 de zile;
Criteriul de atribuire:
prețul cel mai scăzut;
Data limită pentru
depunerea ofertei: 27.04.2018, ora 14,00.
Finalizarea
achiziției directe se va face online prin catalogul electronic SEAP.
• Ofertele care nu se postează în
catalogul electronic SEAP sau depuse la o altă adresă decât cea specificată mai
sus, sau după data și ora stabilite în acest sens, vor fi respinse.
• Documentele trebuie să fie tipărite
sau scrise cu cerneală neradiabilă şi vor fi semnate pe fiecare pagină de
reprezentantul/reprezentanţii autorizat/autorizaţi să angajeze ofertantul.
Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi de a semna fiecare pagină a ofertei.
• Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv
forţa majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina operatorului economic care
transmite respectiva ofertă.
• Autoritatea
Contractantă poate decide în orice moment să anuleze achiziția în cazul în care
aceasta consideră că nu mai este necesară achiziția serviciilor respective.
Decizia de anulare nu obligă autoritatea contractantă la costuri față de operatorii economici participanți.
Caiet de sarcini
Formulare
Categorie: Anunțuri, luni, 16 aprilie 2018