Coordonate de contact ale persoanei responsabile pentru relaţia cu societatea civilă:
Liliana Mogoș, consilier , e-mail: liliana.mogos@anfp.gov.ro
13.03.2024 Proiect de Ordonanță
de urgență pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a
Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum și pentru
modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 121/2023
pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.
57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi
completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul
administrativ
Astăzi,
13.03.2024, Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță deschiderea
procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului de
Ordonanță de urgență pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a
Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum și pentru
modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 121/2023
pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.
57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi
completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul
administrativ.
Paragraf descriptiv: Proiectul de
act normativ –
Ordonanță de urgență a Guvernului pentru modificarea şi completarea Ordonanţei
de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum și pentru
modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 121/2023
pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.
57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi
completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul
administrativ inițiat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici are ca
obiect de reglementare următoarele:
- norme
care să permită funcționarilor publici femei continuarea exercitării raportului
de serviciu în condiţii identice cu funcţionarul public bărbat, astfel că
raportul de serviciu încetează de drept la împlinirea vârstei de 65 de ani, iar
conducătorul autorităţii sau instituţiei publice nu poate îngrădi sau limita
dreptul funcţionarului public femeie de a continua activitatea, în acord cu
Decizia Curţii Constituţionale a României nr. 112/2021;
-
norme privind punerea în acord a prevederilor art. 499 și 500 din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările
şi completările ulterioare, privind răspunderea civilă a funcționarilor publici
și emiterea ordinului sau dispoziției de imputare, cu dispozițiile Deciziei
Curţii Constituţionale a României nr. 649/2022, potrivit căreia, principalele
modalități de stabilire şi recuperare a prejudiciului produs angajatorului -
atât în cazul răspunderii patrimoniale, cât şi al obligaţiei de restituire -
sunt învoiala părţilor şi acţiunea în justiţie;
-
norme privind atribuțiile comisiei de evaluare a înalților functionari publici,
precum și a formularului standard utilizat în cadrul procedurii de evaluare a
funcționarilor publici de conducere și de execuție, respectiv a raportului de
evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcționarilor publici;
-
norme privind indemnizațiile pentru membrii și secretarii Comisiei de evaluarea
performanțelor profesionale individuale ale înalților functionari publici
constituită în temeiul art. 398 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului
nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, ai Comisiei de
disciplină pentru înalții functionari publici, precum și ai comisiilor de
disciplină, constituite potrivit art. 494 alin.(1), (4), (5) și (7) din aceeași
ordonanță de urgență;
-
norme privind cariera funcționarilor publici.
Documentația
aferentă proiectului de act normativ include:
•
Proiect de Ordonanță de urgență
•
Nota de fundamentare
•
Tabel comparativ
Proiectul
de act normativ se va supune adoptării în condițiile prevederilor art. 7 alin.
(4) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația
publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la
secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul
instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C,
sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de
act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă
la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul
de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în
termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
-prin formularul online disponibil AICI;
ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, andreea.iancu@anfp.gov.ro;
prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Materialele
transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind proiectul de Ordonanță de
urgență pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a
Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum și pentru
modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 121/2023
pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.
57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi
completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul
administrativ”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi
publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor
formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru
cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se
dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este
cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă
autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile de la publicarea
anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele
date de contact: telefon: 0374112836, e-mail: andreea.iancu@anfp.gov.ro, persoană
de contact: Andreea Iancu.
01.02.2024 Proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru modificarea art. 1 lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1109/2022 pentru aprobarea formatului standard, a termenelor şi modalităţii de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective.
Astăzi, 01.02.2024, Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru modificarea art. 1 lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1109/2022 pentru aprobarea formatului standard, a termenelor şi modalităţii de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective.
Paragraf descriptiv: Prin proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru modificarea art. 1 lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1109/2022 pentru aprobarea formatului standard, a termenelor şi modalităţii de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective se propune modificarea termenului prevăzut la art. 1, lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1109/2022 pentru aprobarea formatului standard, a termenelor şi modalităţii de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective, cu modificările ulterioare, respectiv data de 1 februarie a fiecărui an, până la care autoritățile şi instituţiile publice au obligația să transmită Agenţiei Naționale a Funcționarilor Publici informațiile prevăzute în formatul standard de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective, respectiv reglementarea unui nou termen, 15 martie a fiecărui an.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
•Proiect de OPANFP;
•Referat de aprobare.
Proiectul de act normativ se va supune adoptării în condițiile prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
-prin formularul online disponibil AICI;
-ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, liliana.mogos@anfp.gov.ro; andreea.iancu@anfp.gov.ro;
-prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
-la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru modificarea art. 1 lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1109/2022 pentru aprobarea formatului standard, a termenelor şi modalităţii de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112847 și 0374112836, e-mail: liliana.mogos@anfp.gov.ro; andreea.iancu@anfp.gov.ro, persoane de contact: Liliana Mogos și Andreea Iancu.
25.01.2024 Proiectul de Ordin al președintelui Agenției Naționale a
Funcționarilor Publici privind aprobarea
procedurii și a condițiilor tehnice pentru înregistrarea probelor de concurs,
accesul la înregistrarea probelor de concurs și stocarea înregistrării
Astăzi, 25.01.2024, Agenția Națională a
Funcționarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparență
decizională a procesului de elaborare a proiectului de Ordin
al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici privind
aprobarea procedurii și a condițiilor tehnice pentru înregistrarea probelor de
concurs, accesul la înregistrarea probelor de concurs și stocarea înregistrării
pe site-ul Agenției Naţionale
a Funcționarilor Publici.
Paragraf descriptiv: Prin proiectul de Ordin al preşedintelui Agenţiei
Naţionale a Funcţionarilor Publici privind aprobarea
procedurii și a condițiilor tehnice pentru înregistrarea probelor de concurs,
accesul la înregistrarea probelor de concurs și stocarea înregistrării se aprobă procedura precum și condițiile tehnice pentru
înregistrarea probelor de concurs, accesul la înregistrarea probelor de concurs
și stocarea înregistrării.
Documentația aferentă proiectului de act normativ
include:
• Proiect de OPANFP
• Referat de aprobare
Proiectul de act normativ se va supune adoptării în
condițiile prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind
transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările
și completările ulterioare.
Documentaţia poate fi consultată atât pe
pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență
decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din
Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod
poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se
poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura
Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de
recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă
decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
- prin
formularul online disponibil AICI;
ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, liliana.mogos@anfp.gov.ro; ana.ene@anfp.gov.ro;
prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Materialele transmise vor purta
mențiunea „Propuneri privind proiectul
de Ordin al preşedintelui Agenţiei
Naţionale a Funcţionarilor Publici privind aprobarea procedurii și a condițiilor tehnice pentru
înregistrarea probelor de concurs, accesul la înregistrarea probelor de concurs
și stocarea înregistrării”.
Propunerile,
sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi
vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în
scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și
posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul
de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o
asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție
publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm
la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112847 și 0374112859,
e-mail: andreea.iancu@anfp.gov.ro; liliana.mogos@anfp.gov.ro, persoane de
contact: Andreea Iancu și Liliana Mogoș.
25.01.2024 Proiectul de Ordin al președintelui
Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea Instrucțiunilor de
publicare a anunțului privind organizarea etapei de selecție a concursului pe
post pentru ocuparea unor funcții publice vacante pe site-ul Agenției Naționale
a Funcționarilor Publici
Astăzi, 25.01.2024,
Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță deschiderea procedurii de
transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului de Ordin al preşedintelui Agenţiei
Naţionale a Funcţionarilor Publici privind aprobarea instrucțiunilor de
publicare a anunțului privind
organizarea etapei de selecţie a concursului pe post pentru ocuparea unor funcții
publice vacante pe site-ul Agenției Naţionale a Funcționarilor Publici.
Paragraf descriptiv: Prin proiectul de Ordin al preşedintelui Agenţiei
Naţionale a Funcţionarilor Publici privind aprobarea instrucțiunilor de
publicare a anunțului privind
organizarea etapei de selecţie a concursului pe post pentru ocuparea unor funcții
publice vacante pe site-ul Agenției Naţionale a Funcționarilor Publici se aprobă instrucțiunile de publicare a anunțului privind
organizarea etapei de selecție a concursului pe post pentru ocuparea unor
funcții publice vacante pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Documentația aferentă proiectului de act normativ
include:
• Proiect de OPANFP
• Anexa
• Referat de aprobare
Proiectul de act normativ se va supune adoptării în
condițiile prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind
transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările
și completările ulterioare.
Documentaţia poate fi consultată atât pe
pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență
decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din
Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod
poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se
poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura
Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de
recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă
decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
- prin
formularul online disponibil AICI;
ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, liliana.mogos@anfp.gov.ro; ana.ene@anfp.gov.ro;
prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Materialele transmise vor purta
mențiunea „Propuneri privind proiectul de Ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a
Funcţionarilor Publici privind aprobarea instrucțiunilor de
publicare a anunțului privind organizarea
etapei de selecţie a concursului pe post pentru ocuparea unor funcții publice vacante pe site-ul
Agenției Naţionale a Funcționarilor
Publici”.
Propunerile,
sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi
vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în
scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și
posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul
de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație
legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în
termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm
la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112847 și 0374112859,
e-mail: ana.ene@anfp.gov.ro; liliana.mogos@anfp.gov.ro, persoane de contact: Ana-Maria
Ene și Liliana Mogoș.
25.01.2024 Proiectul de ordin al
președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru
aprobarea Metodologiei - cadru de analiză a posturilor
Astăzi, 25.01.2024, Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea Metodologiei-cadru de analiză a posturilor.
Paragraf descriptiv: Prin proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea Metodologiei - cadru de analiză a posturilor, se stabilește procedura de elaborare și avizare a cadrelor de competențe specifice pentru autoritățile și instituțiile publice în cadrul cărora se regăsesc funcțiile publice prevăzute de art. 385 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția celor care beneficiază de statute speciale în condițiile legii.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
• Proiect de OPANFP
• Referat de aprobare
Proiectul de act normativ se va supune adoptării în condițiile prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
-prin formularul online disponibil AICI;
-ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, liliana.mogos@anfp.gov.ro; ana.ene@anfp.gov.ro;
-prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
-la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea Metodologiei - cadru de analiză a posturilor”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112847 și 0374112859, e-mail: liliana.mogos@anfp.gov.ro; ana.ene@anfp.gov.ro, persoane de contact: Liliana Mogos și Ana-Maria Ene.
25.01.2024 Proiectul de Ordin al președintelui
Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea instrucțiunilor
privind utilizarea instrumentelor informatice de extragere automată a
subiectelor de către membrii comisiei de concurs la etapa de selecție a
concursului pe post pentru ocuparea unor funcții publice vacante, precum și la
concursul de promovare
Astăzi, 25.01.2024, Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului de Ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici privind aprobarea instrucțiunilor privind utilizarea instrumentelor informatice de extragere automată a subiectelor de către membrii comisiei de concurs la etapa de selecție a concursului pe post pentru ocuparea unor funcții publice vacante, precum și la concursul de promovare.
Paragraf descriptiv: Prin proiectul de Ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici privind aprobarea instrucțiunilor privind utilizarea instrumentelor informatice de extragere automată a subiectelor de către membrii comisiei de concurs la etapa de selecție a concursului pe post pentru ocuparea unor funcții publice vacante, precum și la concursul de promovare se aprobă instrucțiunile privind utilizarea instrumentelor informatice de extragere automată a subiectelor de către membrii comisiei de concurs la etapa de selecție a concursului pe post pentru ocuparea unor funcții publice vacante, precum și la concursul de promovare.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
• Proiect de OPANFP
• Anexa
• Referat de aprobare
Proiectul de act normativ se va supune adoptării în condițiile prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
- prin formularul online disponibil AICI;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, liliana.mogos@anfp.gov.ro; ana.ene@anfp.gov.ro;
-prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
-la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind proiectul de Ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici privind aprobarea instrucțiunilor privind utilizarea instrumentelor informatice de extragere automată a subiectelor de către membrii comisiei de concurs la etapa de selecție a concursului pe post pentru ocuparea unor funcții publice vacante, precum și la concursul de promovare”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112847 și 0374112859, e-mail: ana.ene@anfp.gov.ro; liliana.mogos@anfp.gov.ro, persoane de contact: Ana-Maria Ene și Liliana Mogoș.
25.01.2024 Proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a
Funcționarilor Publici pentru aprobarea instrucțiunilor
privind comunicarea înștiințării de către autoritățile și instituțiile publice,
precum și publicarea anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a
Funcționarilor Publici
Astăzi, 25.01.2024, Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind aprobarea instrucțiunilor privind comunicarea înștiințării de către autoritățile și instituțiile publice, precum și publicarea anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, precum și publicarea anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Paragraf descriptiv: Prin proiectului de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind aprobarea instrucțiunilor privind comunicarea înștiințării de către autoritățile și instituțiile publice, precum și publicarea anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici se aprobă instrucțiunile privind comunicarea înștiințării de către autoritățile și instituțiile publice, precum și publicarea anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
• Proiect de OPANFP
• Anexa
• Referat de aprobare
Proiectul de act normativ se va supune adoptării în condițiile prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
- prin formularul online disponibil AICI;
-ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, liliana.mogos@anfp.gov.ro; ana.ene@anfp.gov.ro;
-prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
-la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind proiectului de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind aprobarea instrucțiunilor privind comunicarea înștiințării de către autoritățile și instituțiile publice, precum și publicarea anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112847 și 0374112859, e-mail: ana.ene@anfp.gov.ro; liliana.mogos@anfp.gov.ro, persoane de contact: Ana-Maria Ene și Liliana Mogoș.
25.01.2024 Proiectul de Ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind
aprobarea informațiilor necesare elaborării planului de recrutare a
funcționarilor publici și a planului de promovare în funcții publice de
conducere, precum și modalitatea de transmitere a acestora
Astăzi, 25.01.2024, Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind aprobarea informațiilor necesare elaborării planului de recrutare a funcționarilor publici și a planului de promovare în funcții publice de conducere, precum şi modalitatea de transmitere a acestora.
Paragraf descriptiv: Prin proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind aprobarea informațiilor necesare elaborării planului de recrutare a funcționarilor publici și a planului de promovare în funcții publice de conducere, precum şi modalitatea de transmitere a acestora se aprobă informațiile necesare elaborării planului de recrutare a funcționarilor publici, pe baza datelor transmise de către autoritățile și instituțiile publice privind necesarul de resurse umane din funcții publice, precum și informațiile necesare elaborării planului de promovare în funcții publice de conducere pe baza necesarului pentru ocupare prin promovare a unor funcții publice de conducere la nivelul autorităților și instituțiilor publice. Informațiile necesare elaborării planului de recrutare a funcționarilor publici și a planului de promovare în funcții publice de conducere se transmit Agenției Naționale a Funcționarilor Publici în format electronic, prin intermediul platformei informatice de concurs.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
• Proiect de OPANFP
• Referat de aprobare
Proiectul de act normativ se va supune adoptării în condițiile prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
-prin formularul online disponibil AICI;
-ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, liliana.mogos@anfp.gov.ro; ana.ene@anfp.gov.ro;
-prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
-la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind aprobarea informațiilor necesare elaborării planului de recrutare a funcționarilor publici și a planului de promovare în funcții publice de conducere, precum şi modalitatea de transmitere a acestora”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112847 și 0374112859, e-mail: andreea.iancu@anfp.gov.ro; liliana.mogos@anfp.gov.ro, persoane de contact: Andreea Iancu și Liliana Mogoș.
10.01.2024 - proiect de act normativ privind aprobarea planului de recrutare a funcţionarilor publici pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de grad profesional debutant şi asistent, vacante, precum şi a funcţiilor publice de conducere de director şi director adjunct, vacante, prevăzute la art. XIII alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2023, din autoritățile și instituțiile publice în cadrul cărora sunt stabilite funcțiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția celor care beneficiază de statute speciale, în condițiile legii.
Astăzi, 10.01.2024, Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind aprobarea planului de recrutare a funcţionarilor publici pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de grad profesional debutant şi asistent, vacante, precum şi a funcţiilor publice de conducere de director şi director adjunct, vacante, prevăzute la art. XIII alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2023, din autoritățile și instituțiile publice în cadrul cărora sunt stabilite funcțiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția celor care beneficiază de statute speciale, în condițiile legii.
Paragraf descriptiv: Prin proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea planului de recrutare a funcţionarilor publici pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de grad profesional debutant şi asistent, vacante, precum şi a funcţiilor publice de conducere de director şi director adjunct, vacante, prevăzute la art. XIII alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2023, din autoritățile și instituțiile publice în cadrul cărora sunt stabilite funcțiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția celor care beneficiază de statute speciale, în condițiile legii, se stabilește structura planului de recrutare al funcționarilor publici pe baza centralizatorului privind necesarul de resurse umane pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de grad profesional debutant şi asistent, vacante, precum şi a funcţiilor publice de conducere de director şi director adjunct, vacante, prevăzute la art. XIII alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2023, din autoritățile și instituțiile publice în cadrul cărora sunt stabilite funcțiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) și (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
• Proiect de OPANFP
• Anexa
Proiectul de act normativ se va supune adoptării în condițiile prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
-prin formularul online disponibil AICI;
-ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, liliana.mogos@anfp.gov.ro; andreea.iancu@anfp.gov.ro;
-prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
-la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici privind aprobarea planului de recrutare a funcţionarilor publici pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de grad profesional debutant şi asistent, vacante, precum şi a funcţiilor publice de conducere de director şi director adjunct, vacante, prevăzute la art. XIII alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2023, din autoritățile și instituțiile publice în cadrul cărora sunt stabilite funcțiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția celor care beneficiază de statute speciale, în condițiile legii”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112847 și 0374112836,
e-mail: liliana.mogos@anfp.gov.ro; andreea.iancu@anfp.gov.ro, persoane de contact: Liliana Mogos și Andreea Iancu.
Formular pentru colectarea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare
Arhivă Proiecte de acte normative