Mareste fontul
Micsoreaza fontul
Alb si negru
Inverseaza culorile
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Promovăm PERFORMANȚA, punem în valoare OAMENII din serviciul public!

Achiziții de echipamente în cadrul proiectului ,,Instruire în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare și control al FESI în România”, cod proiect 3.1.107, cod SMIS 2014+ 128212

Agenția Națională a Funcționarilor Publici intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, echipamente IT și conexe în cadrul proiectului ,,Instruire în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare și control al FESI în România”, cod proiect 3.1.107, cod SMIS 2014+ 128212

LOT I
LOT I – Computere portabile

COD CPV 30213100-6 - computere portabile
COD CPV 48624000-8 - Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale
LOT II - Multifuncțională color și multifuncțională alb/negru
COD CPV 30232110-8 Imprimante laser

Valoarea estimată cumulată pentru pentru atribuirea contractului de achiziție publică de furnizare de echipamente IT și conexe este de 72.230,96 lei fără TVA, după cum urmează:
1. LOTUL I  - Computere portabile, în valoare estimată de 49.999,88 ron;
2. LOTUL II - Multifuncțională color, în valoare estimată de 18.998,31 ron;
                    - Multifuncțională alb/negru, în valoare estimată de 3.232,76 ron.

Specificațiile tehnice se regăsesc atașate prezentului anunț în Caietul de sarcini.

Oferta se va prezenta în original la sediul ANFP și online în cadrul catalogului electronic SEAP.
1. Original:
Adresa la care se depune oferta este: Bd. Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, Tronson III, sector 3, București  Registratura – camera  007.
Persoana responsabilă de achiziţie:  Daniel Coman, Compartimentul Achiziții Publice. Telefon: 0374.112.716, Fax: 0374.112.734,
e-mail daniel.coman@anfp.gov.ro

2. Online în catalogul electronic SEAP – www.e-licitație.ro cu precizarea nr. anunțului de publicitate (conform SEAP) și a codului CPV precizat în anunț.

Oferta trebuie să conțină cel puțin următoarele informații :

a. Scrisoare de înaintare
b. Datele de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie);
c. Datele  de contact ale reprezentantului legal și ale persoanei desemnate să se implice în relațiile cu A.N.F.P.;
d. Certificat constatator, în copie, semnată si ștampilată de către reprezentantul legal, cu mențiunea „Conform cu originalul”
e. Declarație privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice (Formularul nr.1);
f.  Declarație privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 165-167 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice (Formularul nr.2);
g. Declaraţia privind inexistenţa conflictului de interese, cu menţionarea persoanelor cu funcţie de decizie (Formularul nr.3 cu anexă);
h. Propunerea tehnică;
I.  Declaraţie privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă( Formular  nr.6)
i.  Propunerea financiară;

Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de zile;
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut;
Data limită pentru depunerea ofertei: 05.11.2019, ora 16,00.
Numărul de exemplare: 1 (un) exemplar original.
Nu se acceptă oferte alternative.

Finalizarea achiziției directe se va face online prin catalogul electronic SEAP.

• Ofertele care nu se postează în catalogul electronic SEAP sau depuse la o altă adresă decât cea specificată mai sus, sau după data și ora stabilite în acest sens, vor fi respinse.
• Documentele trebuie să fie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabilă şi vor fi semnate pe fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanţii autorizat/autorizaţi să angajeze ofertantul. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi de a semna fiecare pagină a ofertei.
• Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
•  Autoritatea Contractantă poate decide în orice moment să anuleze achiziția în cazul în care aceasta consideră că nu mai este necesară achiziția serviciilor respective. Decizia de anulare nu obligă autoritatea contractantă la costuri față de operatorii economici participanți.”

Caiet de sarcini - formulare

Clarificări

Categorie: Anunțuri, miercuri, 30 octombrie 2019


Legături

Anunturi

Arhiva anunturi