”Agenția Națională a Funcționarilor Publici
intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare, echipamente IT și conexe în cadrul
proiectului ,,Instruire în domeniul
prelucrării datelor cu caracter personal pentru structurile din cadrul
sistemului de coordonare, gestionare și control al FESI în România”, cod
proiect 3.1.107, cod SMIS 2014+ 128212
LOT I
LOT I – Computere portabile
COD CPV 30213100-6 - computere
portabile
COD CPV 48624000-8 - Pachete
software pentru sisteme de operare pentru computere personale
LOT II - Multifuncțională color
și multifuncțională alb/negru
COD CPV 30232110-8 Imprimante laser
Valoarea
estimată cumulată pentru pentru atribuirea
contractului de achiziție publică de furnizare de echipamente IT și conexe este de 72.230,96 lei fără TVA,
după cum urmează:
1. LOTUL
I - Computere portabile,
în valoare estimată de 49.999,88 ron;
2. LOTUL
II - Multifuncțională color, în valoare estimată de 18.998,31 ron;
- Multifuncțională alb/negru, în valoare
estimată de 3.232,76 ron.
Specificațiile tehnice se regăsesc atașate prezentului anunț în Caietul
de sarcini.
Oferta se va prezenta în original la sediul ANFP și online în cadrul catalogului electronic SEAP.
1. Original:
Adresa la care se depune oferta este: Bd.
Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, Tronson III, sector 3, București Registratura – camera 007.
Persoana responsabilă de achiziţie: Daniel Coman, Compartimentul Achiziții
Publice. Telefon: 0374.112.716, Fax: 0374.112.734,
e-mail daniel.coman@anfp.gov.ro
2. Online
în catalogul electronic SEAP – www.e-licitație.ro cu precizarea nr. anunțului de publicitate
(conform SEAP) și a codului CPV precizat în anunț.
Oferta
trebuie să conțină cel puțin următoarele informații :
a. Scrisoare
de înaintare
b. Datele
de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont
trezorerie);
c. Datele de contact ale reprezentantului legal și ale persoanei desemnate să se
implice în relațiile cu A.N.F.P.;
d. Certificat constatator, în copie, semnată si
ștampilată de către reprezentantul legal, cu mențiunea „Conform cu originalul”
e. Declarație privind neîncadrarea în situaţiile
prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice (Formularul
nr.1);
f. Declarație privind neîncadrarea în situaţiile
prevăzute la art. 165-167 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice (Formularul
nr.2);
g.
Declaraţia privind inexistenţa conflictului de interese, cu menţionarea
persoanelor cu funcţie de decizie (Formularul nr.3 cu anexă);
h. Propunerea tehnică;
I. Declaraţie privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi cu
privire la relaţiile de muncă( Formular nr.6)
i. Propunerea financiară;
Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de
zile;
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut;
Data limită pentru depunerea ofertei: 05.11.2019, ora 16,00.
Numărul de exemplare: 1 (un) exemplar original.
Nu se acceptă oferte alternative.
Finalizarea
achiziției directe se va face online prin catalogul electronic SEAP.
• Ofertele
care nu se postează în catalogul electronic SEAP sau depuse la o altă adresă
decât cea specificată mai sus, sau după data și ora stabilite în acest sens,
vor fi respinse.
• Documentele
trebuie să fie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabilă şi vor fi semnate pe
fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanţii autorizat/autorizaţi să
angajeze ofertantul. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi de a semna
fiecare pagină a ofertei.
• Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit,
cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
• Autoritatea
Contractantă poate decide în orice moment să anuleze achiziția în cazul în care
aceasta consideră că nu mai este necesară achiziția serviciilor respective. Decizia
de anulare nu obligă autoritatea contractantă la costuri față de operatorii
economici participanți.”
Caiet de sarcini - formulare
Clarificări
Categorie: Anunțuri, miercuri, 30 octombrie 2019