Vineri, 13 decembrie 2019, va avea loc la Hotelul Rin Central din București, consultarea publică pe tema eticii în administrația publică.
Evenimentul este deschis tuturor persoanelor interesate să
contribuie la consolidarea încrederii în administrația publică prin promovarea unei culturi a
responsabilităţii. Un eveniment similar, adresat personalului din administrația
publică va fi organizat în data de 12 decembrie, în aceeași locație.
Dorim, prin această consultare,
să găsim împreună soluțiile cele mai potrivite pentru asigurarea unui climat
etic în instituțiile publice din România și în relaționarea dintre funcționari
publici și cetățeni. Cum putem consolida rolul consilierului de etică desemnat la
nivelul instituțiilor publice și ce instrumente putem identifica, astfel încât
să sprijinim activitatea sa de consiliere etică, sunt printre subiectele pe
care vă propunem să le dezbatem împreună.
*** Puteţi consulta agenda evenimentului și detaliile logistice aici.
Persoanele interesate pot
confirma participarea până la data de 10 decembrie 2019, la adresa confirmari@avangarde-events.ro.
Evenimentul face parte dintr-o
serie de 16 consultări publice care
vor fi derulate în toate regiunile de
dezvoltare din țară în cadrul proiectului ETICA - Eficiență, Transparență și Interes pentru Conduita din
Administrație, cod SIPOCA 63, cod
SMIS 119741.
Puteți consulta două studii
privind percepția cetățenilor și a personalului din administrația publică
asupra eticii, realizate tot în cadrul proiectului:
Studiu privind așteptările cetățenilor în legătură cu etica/ conduita în administrația publică din România
Studiu privind percepția personalului din administrația publică din România cu privire la conduita etică în administrație
Categorie: Anunțuri, vineri, 06 decembrie 2019