Mareste fontul
Micsoreaza fontul
Alb si negru
Inverseaza culorile
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Promovăm PERFORMANȚA, punem în valoare OAMENII din serviciul public!

PHARE 2004/016-772.01.03.01.03

Proiectul PHARE 2004/016-772.01.03.01.03 „Modernizarea managementului resurselor umane în cadrul funcţiei publice din România – crearea sistemului informaţional integrat” (contract de achiziţii)


OBIECTIV/ SCOP

Achiziţionarea, livrarea, configurarea, instalarea şi testarea de către contractor a Sistemului Informaţional de Management al
Resurselor Umane (hardware şi software), gestionat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici.


CONTRACTOR

Asesoft Internaţional SA (România)


BUGET

Buget total: 1,948,255Euro

Phare: 1,461,191Euro

Co-finanţare: 487, 063 Euro


PERIOADA DE IMPLEMENTARE

10 luni: ianuarie – noiembrie 2007


REZULTATE

  • analiza generală şi analiza detaliată elaborate în vederea armonizării situaţiei existente în ANFP cu specificaţiile tehnice şi oferta tehnică a contractantului - realizată
  • cablarea structurată şi amenajarea a două camere tehnice - realizate
  • 100 staţii de lucru livrate şi 80 - recepţionate şi instalate
  • link-uri de fibră optică instalate între ANFP şi sediile MIRA - conectate
  • echipamente de comunicaţii - instalate şi recepţionate
  • echipamente de stocare şi procesare – livrate
  • sisteme de e-mail pe un nou domeniu de internet - achiziţionat de ANFP şi dat în exploatare
  • aplicaţiile din cadrul sistemului informatic integrat HRMIS – dezvoltate
  • aplicaţiile au fost testate funcţional şi s-a realizat testarea integrată a sistemul informatic HRMIS – realizate
  • instruirea personalului ANFP (administrare şi utilizare aplicaţii) - realizată
  • 222 de persoane instruite ca utilizatori externi din administraţia centrală şi locală pentru utilizarea aplicaţiei HR din cadrul sistemului HRMIS 
  • 160 de VPN hardware client din cele 300, restul rămânând în gestiunea ANFP – instalate
  • licenţele pentru aplicaţiile dezvoltate şi pentru softul de baza – livrate
  • softul de bază – livrate
  • migrarea datelor din baza existentă în ANFP - realizat
  • Testarea funcţională a fiecărei secţiuni din aplicaţia HRMIS – realizată
  • Sistemul Informaţional de Management al Resurselor Umane – HRMIS (hardware şi software) pentru Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici – achiziţionat, livrat, configurat, instalat şi testat de către contractor  împreună cu reprezentanţii ANFP
  • peste 200 de utilizatori ai aplicaţiei HR din instituţii şi autorităţi publice conectaţi
  • instalarea VPN – urilor în  instituțiile şi autorităţile publice.