Proiectul PHARE 2004/016-772.01.03.01.03 „Modernizarea managementului resurselor umane în cadrul funcţiei publice din România – crearea sistemului informaţional integrat” (contract de achiziţii)
OBIECTIV/ SCOP
Achiziţionarea, livrarea, configurarea, instalarea şi testarea de către contractor a Sistemului Informaţional de Management al
Resurselor Umane (hardware şi software), gestionat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici.
CONTRACTOR
Asesoft Internaţional SA (România)
BUGET
Buget total: 1,948,255Euro
Phare: 1,461,191Euro
Co-finanţare: 487, 063 Euro
PERIOADA DE IMPLEMENTARE
10 luni: ianuarie – noiembrie 2007
REZULTATE
- analiza generală şi analiza detaliată elaborate în vederea armonizării situaţiei existente în ANFP cu specificaţiile tehnice şi oferta tehnică a contractantului - realizată
- cablarea structurată şi amenajarea a două camere tehnice - realizate
- 100 staţii de lucru livrate şi 80 - recepţionate şi instalate
- link-uri de fibră optică instalate între ANFP şi sediile MIRA - conectate
- echipamente de comunicaţii - instalate şi recepţionate
- echipamente de stocare şi procesare – livrate
- sisteme de e-mail pe un nou domeniu de internet - achiziţionat de ANFP şi dat în exploatare
- aplicaţiile din cadrul sistemului informatic integrat HRMIS – dezvoltate
- aplicaţiile au fost testate funcţional şi s-a realizat testarea integrată a sistemul informatic HRMIS – realizate
- instruirea personalului ANFP (administrare şi utilizare aplicaţii) - realizată
- 222 de persoane instruite ca utilizatori externi din administraţia centrală şi locală pentru utilizarea aplicaţiei HR din cadrul sistemului HRMIS
- 160 de VPN hardware client din cele 300, restul rămânând în gestiunea ANFP – instalate
- licenţele pentru aplicaţiile dezvoltate şi pentru softul de baza – livrate
- softul de bază – livrate
- migrarea datelor din baza existentă în ANFP - realizat
- Testarea funcţională a fiecărei secţiuni din aplicaţia HRMIS – realizată
- Sistemul Informaţional de Management al Resurselor Umane – HRMIS (hardware şi software) pentru Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici – achiziţionat, livrat, configurat, instalat şi testat de către contractor împreună cu reprezentanţii ANFP
- peste 200 de utilizatori ai aplicaţiei HR din instituţii şi autorităţi publice conectaţi
- instalarea VPN – urilor în instituțiile şi autorităţile publice.