agenția națională a funcționarilor publici
Detalii Concurs

PRIMĂRIA COMUNEI SUDIŢI, judeţul IALOMIŢA, publică anunţul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) şi art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/2023 pentru modificarea şi completarea Codului administrativ

Responsabilitatea privind legalitatea și corectitudinea informațiilor din conținutul anunțului de concurs publicat pe site-ul Agenției și încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparțin în exclusivitate autorității sau instituției publice organizatoare a concursului.

Tip concurs: Recrutare pe functie publica de conducere in afara Agentiei

Data de sustinere a probei scrise: 12.12.2024 12:00:00

Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.

Locaţia de desfăşurare a concursului: Sediul Primăriei com.Sudiţi/Ialomiţa

Stare concurs: Programat

Observaţii suplimentare: Perioada de depunere a dosarelor: 12.11.2024 - 02.12.2024 Persoana de contact: DOBRIN AURA-CRISTINA, inspector Telefon: 0766231111, Fax: 0343103946 E-mail: primariasuditi@yahoo.com

Data afişării: 12.11.2024 10:00:00

Secretar general al comunei - SECRETAR COMUNĂ

Descriere post

Clasa: conducere
Grad: I
Tip compartiment: UNITATE
Denumire compartiment: SECRETAR COMUNĂ

Localizare post

PRIMĂRIA COMUNEI SUDIŢI
Localitate: SUDIŢI
Judet: IALOMIŢA

Conţinutul dosarului de concurs şi modalitatea de înscriere la concurs
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ

Pentru Secretar general al comunei, Clasa conducere, Grad I, UNITATE SECRETAR COMUNĂ

Studii:


- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă - Domenii de studiu: Ştiinţe juridice (Ramura de ştiinţă), Ştiinţe administrative (Ramura de ştiinţă), Ştiinţe politice (Ramura de ştiinţă)
- studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023
Art.615 din OUG 57/2019 privind Codul administrativ
(1)În cazul în care la concursurile organizate pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de secretar general al comunei nu se prezintă persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică,administrativă sau ştiinţe politice, şi care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 465 alin. (3) şi art. 468 alin. (2) lit. a), pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:
a) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică, administrativă sau ştiinţe politice şi îndeplinesc condiţia prevăzută la art. 468 alin. (2) lit. a);
b) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică, administrativă sau ştiinţe politice;
c) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate.
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 5 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna

Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-

Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
-

Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:
Nici o cerinţă.
Bibliografie şi tematică pentru Secretar general al comunei, Clasa conducere, Grad I, UNITATE SECRETAR COMUNĂ


1. Constituţia României, republicată

cu tematica Constituţia României, republicată

2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

5. Legea nr.24/2000 privind normele de tehnică legiuslativă la elaborarea actelor normative,republicată, cu modif.şi compl.ulterioare.

cu tematica Integral

6. Legea nr.554/2004 legea contenciosului administrativ,cu modif. şi compl.ulterioare

cu tematica Cap.I-Dispoziţii generale, art. 1-6;
Cap.II-Procedura de soluţionare a cererilor în contenciosul administrativ-art.7-12.

7. Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională îm administraţia publică, republicată

cu tematica Integral

8. Legea nr.16/1996-Legea Arhivelor Naţionale,republicată,

cu tematica Integral

Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:

A-SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
(1) a-avizează, pentru legalitate, dispoziţiile primarului şi hotărârile consiliului local;
b-participă de drept la şedinţele consiliului local;
c- asigură gestionarea procedurilor administrative privind relaţia dintre consiliul local şi primar, şi între acesta şi prefect;
d- organizează evidenţa hotărârilor consiliului local, a dispoziţiilor primarului-registrele de evidenţă a proiectelor şi hotărîrilor Consiliului local şi dispoziţiilor primarului, registrul de comunicări în legătură cu activitatea consiliului local;
e- asigură transparenţa şi comunicarea către autorităţile, instituţiile publice şi persoanele interesate a actelor prevăzute la lit. a), în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modif/ compl.ulterioare;
f- asigură procedurile de convocare a consiliului local, şi efectuarea lucrărilor de secretariat, comunică ordinea de zi, întocmeşte procesul-verbal al şedinţelor consiliului local, şi redactează hotărârile consiliului local;
g- pregăteşte lucrările supuse dezbaterii consiliului local şi comisiilor de specialitate ale acestuia;
h. alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date de consiliul local, de primar, după caz.
i.-coordoneaza compartimentele în activitatile cu caracter juridic,de stare civilă,autoritate tutelara , asistenţă sociala , registrul agricol, registratură/relaţii publice/arhivă din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului;
j-asigura,impreuna cu primarul , organizarea şi desfasurarea referendumurilor,alegerilor locale,parlamentare,prezidenţ;
k.-organizeaza, impreuna cu primarul, actiunile privind organizarea,efect.recensamantului populatiei, locuintelor,agricol;
l.-tine legatura cu organizatiile de cult din unitatea administrativ teritoriala si face propuneri primarului sau Consiliului local pentru solutionarea problemelor legate de buna lor functionare;
m-este desemnată persoană responsabilă cu primirea/verificarea/comunicarea declaratiilor de avere si interese ale alesilor locali si functionarilor publici, asigura corespondenta cu Agentia Nationala de Integritate;
(2).-aIntocmeste acte notariale date in competenta secretarilor generali ai unitatilor administrativ teritoriale;
b.-ţine evidenta actiunilor in instanta, la care Primaria este parte;
c.-Legalizeaza copii de pe actele aflate in arhiva institutiei;
d.-Elibereaza certificate de atestare a dreptului de proprietate asupra imobilelor;
(3)a-Intocmeste Organigrama la propunerea Primarului si statele de functii;
b.-ţine registrul general electronic de evidenţă a salariatilor contractuali-REVISAL ;
c.-Asigură completarea documentelor afişate pe portalul ANFP-pagină Primărie;
d-Intocmeste dosarele personale ale pers.cu functii de demnitate publica, functionarilor publici ,personalului contractual;
e.-Intocmeste documentatia concursurilor de recrutare,promovare,coordonează activitatea de publicitate a concursurilor;
f.-Tine registrul de evidenta a planificarii concediilor de odihna ale salariatilor;
g.-Asigura corespondenta cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici;
h.-Tine evidenta referitoare la pregatirea si perfectionarea salariatilor;
i.-Intocmeste dosarele personale ale asistentilor persoanelor cu handicap grav si indemnizatiile de insotitor;
j.-Întocmeşte rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale personalului din compartimentele –Registrul agricol, Asistenţă socială,Registratură/Relaţii Publice/Arhivă.
(4) îndeplineşte şi alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date prin acte adm.ale consiliului local sau primar.

Dacă doriți să primiți zilnic concursurile publicate accesați pagina

Newsletter

Mărește fontul

Micșorează fontul

/ Contrast

Tonuri de gri

Evidențiază legăturile

Resetează