Mareste fontul
Micsoreaza fontul
Alb si negru
Inverseaza culorile
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Promovăm PERFORMANȚA, punem în valoare OAMENII din serviciul public!

Proiecte de acte normative 2023

24.11.2023 -  Proiect de Hotărâre a Guvernului pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 785/2022 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale a Funcționarilor Publici

Paragraf descriptiv - Prezentul proiect de act normativ a fost inițiat ca urmare a intrării în vigoare a prevederilor art. XVII, art. XX și art. XXII din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, publicată în Monitorul Oficial al României Partea I nr. 977 din 27 octombrie 2023.

Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:

Proiect HG
Anexă
Tabel comparativ
Nota de fundamentare

Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
- prin formularul online disponibil AICI;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de email: comunicare@anfp.gov.rocristina.stanca@anfp.gov.ro;
- prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669; 
- la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri). 

Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind proiectul de Hotărâre a Guvernului  pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 785/2022 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale a Funcționarilor Publici”.

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
 
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112799 și 0374112836, e-mail: cristina.stanca@anfp.gov.ro, comunicare@anfp.gov.ro, persoană de contact: Cristina Stanca.

21.09.2023 - Proiectul de Ordonanță de urgență pentru modificarea și completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ

Astăzi, 21.09.2023, Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ – Ordonanță de urgență a Guvernului pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

Paragraf descriptiv - Proiectul conține dispoziții cu privire la aspecte precum: dezvoltarea carierei funcționarilor publici din cadrul autorităților și instituțiilor publice centrale și teritoriale, planurile de recrutare, organizarea și desfășurarea concursului național prevăzut de Codul administrativ, Sistemul electronic naţional de evidență a ocupării în sectorul public sau utilizarea cadrelor de competență în administrația publică.

Documentația aferentă proiectului de act normativ include:

Proiect de Ordonanță de urgență
Anexa
Nota de fundamentare

Proiectul de act normativ se va supune adoptării în condițiile prevederilor art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
-prin formularul online disponibil AICI;
-ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: comunicare@anfp.gov.ro, cristina.stanca@anfp.gov.ro, andreea.iancu@anfp.gov.ro;
-prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669; 
-la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri). 

Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind proiectul de Ordonanță de urgență a Guvernului pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ”.

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
 
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112799 și 0374112836, e-mail: cristina.stanca@anfp.gov.ro; andreea.iancu@anfp.gov.ro, persoane de contact: Cristina Stanca și Andreea Iancu.

09.08.2023 - Proiect de Ordin pentru modificarea și completarea Anexei la Ordinul Președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 72/2023 pentru aprobarea formatului standard al informațiilor referitoare la raportul de serviciu al funcționarului public

Astăzi, 09.08.2023, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ – Ordin pentru modificarea și completarea Anexei la Ordinul Președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 72/2023 pentru aprobarea formatului standard al informațiilor referitoare la raportul de serviciu al funcționarului public.

Paragraf descriptiv – Având în vedere prevederile art. 5341 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, raportat la cele ale cele ale art. IX din Legea nr. 283/2022 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, precum şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, formatul standard al informațiilor referitoare la raportul de serviciu al funcţionarului public se stabileşte prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Prin Ordinului Președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 72/17.01.2023 publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 81 din 31 ianuarie 2023 a fost aprobat formatul standard al informațiilor referitoare la raportul de serviciu al funcționarului public.
Ca urmare a observațiilor formulate de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, în calitate de responsabil pentru implementarea, în legislația națională, a prevederilor Directivei (UE) 2019/1157 privind transparența și previzibilitatea condițiilor de muncă în Uniunea Europeană, Anexa la Ordinul  Președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 72/2023 pentru aprobarea formatului standard al informaţiilor referitoare la raportul de serviciu al funcţionarului public, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 81 din 31 ianuarie 2023, a fost modificată în mod corespunzător.

Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
Proiect de Ordin al Președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici
Referat de aprobare

Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
-prin formularul online disponibil AICI;
-ca mesaj în format electronic pe una dintre adresele de e-mail: claudia.roman@anfp.gov.ro; cristina.stanca@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro;
-prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669; 
-la sediul instituţiei, la Registratură, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri). 


Materialele transmise vor purta mențiunea: „Propuneri privind proiectul Ordin pentru modificarea și completarea Anexei la Ordinul Președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 72/2023 pentru aprobarea formatului standard al informațiilor referitoare la raportul de serviciu al funcționarului public”

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de ordin, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112832 și 0374112799, e-mail: claudia.roman@anfp.gov.ro, cristina.stanca@anfp.gov.ro; persoane de contact: Claudia Roman și Cristina Stanca.

 

27.07.2023 - Proiect de Ordonanță de urgență a Guvernului pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ

Astăzi, 27.07.2023, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ – Ordonanță de urgență a Guvernului pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

Paragraf descriptiv - Având în vedere prevederile art. 597 alin. (1) lit. d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, potrivit cărora prevederile art. 467 alin. (3) - (9), art. 469, 470 şi 484 privind modalitatea de ocupare a funcțiilor publice prin concurs sau prin promovare intră în vigoare la data de 30 septembrie 2023, luând în considerare necesitatea reglementării urgente a normelor care să permită organizarea şi desfăşurarea carierei funcționarilor publici, pe bază de competențe și meritocrație, incluzând reforma politicii de recrutare în domeniul funcției publice prin reglementarea procedurii de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea unor funcții publice vacante, precum și a concursului de promovare în funcția publică, Agenția Națională a Funcționarilor Publici a elaborat proiectul ordonanței de urgență a Guvernului pentru modificarea și completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ prin care se  propune reglementarea Normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici (Anexa nr. 10 la Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ ). Totodată, având în vedere prevederile art. 401 alin. (1) lit. d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, conform cărora Agenția Națională a Funcționarilor Publici realizează evidența și managementul funcției publice și al funcționarilor publici și necesitatea îmbunătățirii funcției publice prin reducerea birocrației, clarificarea unor norme, îmbunătățirea proceselor de management al resurselor umane din cadrul autorităților și instituțiilor publice și luând în considerare necesitatea digitalizării proceselor de management al resurselor umane, prevăzute de obiectivele stabilite în Planul Național de Redresare și Reziliență Componenta nr. 7– Transformarea digitală – „S-au instituit și sunt operaționale platforme interactive și colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administrația publică centrală”, pentru facilitarea accesului Agenției la documente și informații ale funcționarilor publici, precum și pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, prin proiectul de act normativ se propune modificarea și/sau completarea art. 375, 401, 402, 465, 467, 483, 486, 505, 506, 507, 518, 597, 598, 617, 618, 625 din același act normativ, introducerea a două noi articole, respectiv art. 101 și art. 281 în anexa nr. 6 la aceeași ordonanță de urgență, ce cuprind documentele standard/formularele utilizate în cadrul procedurilor de evaluare a înalților funcționari publici, precum și a procedurilor de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale funcționarilor publici debutanți. De asemenea, se propune modificarea art. 20 alin. (2), abrogarea art. 23 alin. (2), modificarea art. 30 și modificarea pct. III la art. 31 alin. (2) din anexa nr. 8 la aceeași ordonanță de urgență.

Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
- Proiect de Ordonanță de urgență
- Nota de fundamentare
- Anexa
- Tabel comparativ
- Anexă la Tabelul comparativ

Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
- prin formularul online disponibil AICI;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: cristina.stanca@anfp.gov.ro; andreea.iancu@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro;
- prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
- la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).

Materialele transmise vor purta mențiunea: „Propuneri privind proiectul de act normativ – Ordonanță de urgență a Guvernului pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ”

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112799 și 0374112836, e-mail: cristina.stanca@anfp.gov.ro; andreea.iancu@anfp.gov.ro, persoane de contact: Cristina Stanca și Andreea Iancu.

 

27.07.2023 - Proiect de Hotărâre a Guvernului privind normele referitoare la întocmirea, actualizarea și administrarea Sistemului electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public, precum şi detalierea operaţiunilor necesare completării bazei de date

Astăzi, 27.07.2023, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ – Hotărâre a Guvernului privind normele referitoare la întocmirea, actualizarea și administrarea Sistemului electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public, precum şi detalierea operaţiunilor necesare completării bazei de date.

Paragraf descriptiv - Prezentul proiect de hotărâre a Guvernului are ca scop reglementarea cadrului legal și instituțional pentru întocmirea, actualizarea și administrarea Sistemului electronic național de evidență a ocupării în sectorul public (SENEOSP), în vederea colectării datelor și informațiilor necesare pentru realizarea evidenței personalului plătit din fonduri publice, precum și pentru fundamentarea politicilor de resurse umane cu privire la personalul plătit din fonduri publice, conform prevederilor art.401 alin.(1) lit.i) și art.411 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare. 

Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
- Proiect HG
- Nota de fundamentare
- Anexa 1, Anexa 2Anexa 3, Anexa 4, Anexa 5Anexa 6, Anexa 7

Documentaţia poate fi consultată atât pe pagina de internet a ANFP, la secțiunea Transparență decizională, subsecțiunea Proiecte de acte normative, cât și la sediul instituției din Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poștal 030669, București – punctul de informare. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, la solicitare, pe bază de cerere depusă la Registratura Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
- prin formularul online disponibil AICI;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: claudia.roman@anfp.gov.ro; sau comunicare@anfp.gov.ro;
- prin poştă, pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669;
- la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa comunicare@anfp.gov.ro, între orele: 08:00 – 16:30 (luni-joi), 08:00 – 14:00 (vineri).

Materialele transmise vor purta mențiunea: „Propuneri privind proiectul de act normativ – Hotărâre a Guvernului privind normele referitoare la întocmirea, actualizarea și administrarea Sistemului electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public, precum şi detalierea operaţiunilor necesare completării bazei de date.”

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul acestei secţiuni.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0374112832, e-mail: claudia.roman@anfp.gov.ro, persoană de contact: Claudia Roman.

12.05.2023 - Proiectul de ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru modificarea și completarea Anexei la Ordinul Președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 351/11.04.2023 pentru aprobarea Procedurii și a condițiilor tehnice pentru înregistrarea audio-video a probelor de concurs ale proiectului – pilot al concursului de ocupare a unor funcții publice vacante, accesul la înregistrarea probelor de concurs și stocarea înregistrării, în vederea asigurării procedurii de transparență decizională

Proiectul de ordin a fost publicat în data de 12.05.2023 respectiv „Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de ordin supus dezbaterii publice pot fi transmise pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669, Bucureşti, la adresele de e-mail: andreea.iancu@anfp.gov.ro; bianka.gagea@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro, în termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunţului''.

15.02.2023 -  Proiectul de Ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea procedurii și a condițiilor tehnice pentru înregistrarea audio-video a probelor de concurs ale proiectului – pilot al concursului de ocupare a unor funcții publice vacante, accesului la înregistrarea probelor de concurs și stocarea înregistrării.

Proiectul de ordin a fost publicat în data de 15.02.2023 respectiv „Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de ordin supus dezbaterii publice pot fi transmise pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669, Bucureşti, la adresele de e-mail: andreea.iancu@anfp.gov.ro; bianka.gagea@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro, în termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunţului''.

26.01.2023  - Proiectul de Ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea conținutului formularului tipizat și caracteristicilor de tipărire ale procesului-verbal de constatare a contravențiilor și de aplicare a sancțiunilor de către reprezentanții Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.

„Proiectul de act normativ a fost publicat în data de 26.01.2023, respectiv „Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus dezbaterii publice pot fi transmise pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă, nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669, Bucureşti, la adresa de e-mail: adina.nedelea@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro, în termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunţului”.

12.01.2023  – Proiectul de Ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru stabilirea termenului de comunicare a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective pentru anul 2022

Proiectul de ordin a fost publicat în data de 12.01.2023.
Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de ordin supus dezbaterii publice pot fi transmise pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669, Bucureşti, la adresele de e-mail: liliana.mogos@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro, în termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunțului. 

 

12.01.2023 – Proiectul de Ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea Instrucţiunilor de publicare a anunțului privind organizarea etapei de selecție a proiectului-pilot al concursului de ocupare a unor funcţii publice vacante

Proiectul de ordin a fost publicat în data de 12.01.2023.
Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de ordin supus dezbaterii publice pot fi transmise pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669, Bucureşti, la adresele de e-mail: liliana.mogos@anfp.gov.ro, ana.ene@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro, în termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunțului. 

 

06.01.2023 – Proiectul de Ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea necesarului de funcții publice previzionate pentru desfășurarea proiectului – pilot derulat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici pentru ocuparea unor funcții publice vacante 

Proiectul de ordin a fost publicat în data de 6.01.2023.
Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de ordin supus dezbaterii publice pot fi transmise pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669, Bucureşti, la adresele de e-mail: liliana.mogos@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro, în termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunțului. 

 06.01.2023 – Proiectul de Ordin al președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru aprobarea instrucțiunilor privind utilizarea instrumentelor informatice pentru extragerea automată a propunerilor de subiecte de către membrii comisiei de concurs la etapa de selecție a concursului pilot

Proiectul de ordin a fost publicat în data de 6.01.2023.
Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de ordin supus dezbaterii publice pot fi transmise pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669, Bucureşti, la adresele de e-mail: ana.ene@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro, în termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunțului.