Agenția Națională a
Funcționarilor Publici (ANFP) implementează, în parteneriat cu Universitatea
Babeș-Bolyai, proiectul „Transparență și competență în sectorul public”, SIPOCA
870, MySMIS2014+ 140086, cofinanțat din Fondul Social European (FSE), Programul
Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 2014-2020.
Valoarea totală a proiectului este de 12.221.760,00 lei,
din care bugetul ANFP este de 9.743.500,00 lei.
Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea și implementarea
de politici și instrumente unitare și moderne de management a resurselor umane,
pentru asigurarea transparenței, coerenței și competenței în sectorul public,
iar obiectivele specifice ale proiectului au în vedere
următoarele:
- asigurarea unui management unitar și coerent al resurselor umane prin dezvoltarea sistemului electronic național de evidență a ocupării în sectorul public – SENEOSP,
- dezvoltarea și operaționalizarea noului concept administrativ de concurs național, pilotat,
- îmbunătățirea cunoștințelor și abilităților personalului din departamentele de resurse umane și ale personalului de conducere din cadrul autorităților și instituțiilor publice centrale și locale în domeniile: digitalizării și managementului resurselor umane prin asigurarea instruirii specifice.
- În acest context, Universitatea Babeș-Bolyai, responsabilă pentru activitatea de formare în cadrul proiectului cod MySMIS2014+ 140086/SIPOCA 870, va organiza și derula în perioada mai 2022 – septembrie 2023 sesiuni de formare online, în domeniile: digitalizării și managementului resurselor umane, pentru care înscrierea se va realiza în mod etapizat. Participanții la sesiunile de formare vor primi un atestat eliberat de Universitatea Babeș Bolyai Cluj Napoca.
Grup-țintă
în cadrul proiectului:
- 4.200 de persoane care lucrează în compartimentele/departamentele de resurse umane, alte persoane cu atribuții în cadrul SENEOSP, personal de conducere și înalți funcționari publici din cadrul instituțiilor si autorităților publice, și care urmează a fi instruite în format e-learning, pentru activitatea 3, în domeniul digitalizării;
- 3.000 persoane care lucrează în compartimentele/ departamentele de resurse umane, persoane care pot îndeplini rolul de membri în comisiile de concurs (noua procedură conform art. 467 din Codul administrativ), personal de conducere și înalți funcționari publici din cadrul instituțiilor și autorităților publice și care urmează a fi instruite în format e-learning, pentru activitatea 4, în domeniul management resurse umane.
Precizăm
faptul că o persoană poate participa fie la cursul organizat în domeniul
management resurse umane, fie la cursul organizat în domeniul digitalizării.
Durata sesiunilor de instruire este: 24 ore
În vederea asigurării unor cât mai mari șanse de participare persoanelor
interesate, în limita locurilor disponibile, vă rugăm să țineți cont de faptul
că înscrierea participanților se face după principiul „Primul venit,
primul servit”, precum și în baza conformității și a corectitudinii în
completarea pașilor de înscriere și a documentelor solicitate.
Precizăm faptul că o persoană poate participa fie la cursul organizat în
domeniul management resurse umane, fie la cursul organizat în domeniul
digitalizării.
Din 12 mai 2023 ANFP continuă înscrierile la sesiunile de formare în
domeniile MANAGEMENT RESURSE UMANE și DIGITALIZARE pentru luna IUNIE 2023 !
Datele cu caracter personal ale persoanelor participante în cadrul modulelor
de formare sunt utilizate exclusiv în scopuri legate de implementarea
proiectului cod MySMIS 140086/SIPOCA 870 şi respectarea prevederilor
contractului de finanțare, (deconturi cheltuieli, raportare statistică/
indicatori program, documente justificative activități/plăți, activitatea de
raportare către AMPOCA, etc), conform art. 7 din Legea nr. 190/2018 privind
măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind
libera circulație a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE.
(Regulamentul general privind protecția datelor).
Pentru mai multe informații puteți consulta documentele de mai jos:
contact: formare.SIPOCA870@anfp.gov.ro
Tel: 0790 139 123, 0374112797/ 0790139122
DOCUMENTE
PENTRU ÎNSCRIERE:
- formular de înscriere MANAGEMENTRESURSE UMANE,
- formular de înscriere DIGITALIZARE,
- formular individualparticipant FSE,
PLANIFICARE SESIUNI DE FORMARE:
• MODUL MANAGEMENT RESURSE UMANE
• MODUL DIGITALIZARE
Având în vedere faptul că se generează liste de prezență zilnice, se evaluează
participanții și se emit certificate de participare unice în corelare cu
persoanele care s-au logat în platforma online, vă rugăm să aveți în vedere
faptul că modalitatea de logare la curs este unică, nefiind posibilă
participarea/gruparea mai multor cursanți la același device (computer desktop,
laptop, etc).
Vă mulțumim pentru interesul acordat!