informaţii comunicate din oficiu, prevăzute de art. 5 alin .2 din Legea nr.
544/2001:
a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii
sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de
funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei
publice şi ale compartimentului / funcţionarului responsabil cu difuzarea
informaţiilor publice;
d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice,
respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi
adresa paginii de Internet;
e) sursele financiare, bugetul şi bilantul contabil;
f) programele şi strategiile proprii;
g) lista cuprinzând documentele de interes public;
h) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate,
potrivit legii;
i) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice
în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de
acces la informaţiile de interes public solicitate.