Documentele necesare pentru
obținerea de către
autoritățile și instituțiile publice a avizului Agenției, în condițiile
prevăzute la art. 402 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, aprobate prin OPANF
nr. 1886/2019, sunt următoarele:
a) adresă de
solicitare a avizului Agenției, emisă de către conducătorul autorității sau
instituției publice;
b) proiectul de
act administrativ;
c) referatul de
aprobare a proiectului de act administrativ, prin care se fundamentează
stabilirea sau modificarea structurii de funcții publice, precum și
reorganizarea activității autorității sau instituției publice, cu evidențierea
modificărilor intervenite pentru fiecare funcție publică în parte și pe fiecare
subdiviziune organizatorică, precum și cu indicarea temeiului legal aplicabil;
d) proiectul
detaliat al structurii organizatorice a autorității sau instituției
publice;
e) proiectul
statului de funcții care cuprinde funcțiile identificate prin denumire, clasă,
nivelul studiilor, gradul profesional, gradul sau treapta profesională, după
caz, cu încadrarea acestora
în structura organizatorică a autorității ori instituției publice, regimul de
ocupare a postului și precizarea titularului, după caz, conform modelului-cadru
prevăzut în Anexa la OPANFP nr. 1886/2019 (se transmite în două exemplare
originale).
Documentele mai sus menționate se
transmit în original, iar acestea trebuie să poarte numele și prenumele,
funcția deținută și semnătura conducătorului autorității sau instituției
publice, precum și ștampila autorității ori instituției publice. Se pot
transmite:
a) prin
depunere la registratura Agenției;
b) prin poștă,
cu confirmare de primire.