Agenţia
Naţională a Funcţionarilor Publici organizează cea de-a VI- a ediţie a conferinţei internaţionale “Inovaţie şi calitate în sectorul public”, în
perioada 17-19 octombrie 2013, la Hotel Bucegi Porţile Regatului, în Predeal –
Pârâul Rece, judeţul Braşov.
La eveniment sunt invitaţi să participe reprezentanţi de marcă ai Guvernului
României, ai administraţiei publice româneşti şi europene, reprezentanţi ai
structurilor asociative şi profesionale, ai organizaţiilor neguvernamentale,
precum şi ai mass-mediei.
În cadrul conferinţei vor fi prezentate
şi premiate exemplele de bună practică înscrise în Competiţia celor mai bune practici în administraţia publică din România, derulată de ANFP în perioada aprilie-iunie 2013.
Lucrările conferinţei vor fi structurate
în sesiuni plenare care vor trata subiecte de actualitate, dar şi în ateliere
de lucru în cadrul cărora vor fi dezbătute tematicile competiţiei:
- Administraţia publică între constrângerile sistemice şi dezvoltarea factorului uman
- Social media –mecanism de facilitare a dialogului cu cetăţenii
- Parteneriatul – formula de succes a performanţei instituţiilor în beneficiul cetăţenilor.
Participarea la eveniment este deschisă
tuturor celor preocupaţi de realităţile sistemului administrativ românesc.
Înregistrarea se realizează online până la data de 11 octombrie 2013, pe site-ul ANFP, la adresa www.anfp.gov.ro, subsecţiunea Inovaţie şi calitate/ Conferinţa.
Pentru alte infomaţii, persoana de
contact este doamna Anneroze Bădoiu, expert – Direcţia Comunicare şi Relaţii
Internaţionale, e-mail: anneroze.badoiu@anfp.gov.ro,
tel: 0374.112.856, fax: 0374.112.838.