În
vederea asigurării tratamentului egal, transparenței
și liberului acces la informație, concurenței loiale, AGENȚIA NAȚIONALĂ A FUNCȚIONARILOR
PUBLICI (ANFP) inițiază
o procedură de consultare a pieței, pentru pregătirea
achiziției de Servicii de
consultanță și dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi
implementarea Sistemului eANFP, în conformitate
cu prevederile art. 139 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările
și completările ulterioare și ale art. 18-19 din HG nr.395/2016 pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la
atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr.
98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările
ulterioare.
Scopul consultării: colectarea de opinii, sugestii sau
recomandări în vederea pregătirii achiziției, organizarea și desfășurarea
procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanță și dezvoltare software personalizat
pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP, cu condiția
ca utilizarea sau implementarea acestor opinii, sugestii sau recomandări să nu
aibă ca efect denaturarea concurenței și/sau încălcarea principiilor
nediscriminării și transparenței.
În
conformitate cu Acordul de finanțare privind implementarea reformelor și/sau
investițiilor finanțate prin Planul național de redresare și reziliență nr.
38921/05.04.2022, semnat între Ministerul Investițiilor și Proiectelor
Europene, în calitate de coordonator național pentru Planul național de
redresare și reziliență și Agenția Națională a Funcționarilor Publici, în
calitate de coordonator de reformă și investiții pentru Planul Național de
Redresare și Reziliență (PNRR), Agenția este responsabilă
pentru implementarea reformelor și investițiilor pentru Planul Național de
Redresare și Reziliență (PNRR) - Componenta 7 Transformarea digitală, Investiția
10 Transformarea digitală în managementul funcției publice - jalon nr. 177
”S-au instituit și sunt operaționale platforme interactive și colaborative
pentru managementul standardizat al resurselor umane în administrația publică
centrală” (E-ANFP).
E-ANFP
va fi un instrument de evidență şi management integrat care va fi gestionat de
către ANFP, reprezentând actualizarea/dezvoltarea progresivă a sistemelor
informatice existente la nivelul Agenției cu privire la managementul carierei
funcționarilor publici de la nivelul administrației publice centrale,
teritoriale și locale.
E-ANFP
vizează transformarea digitală a serviciilor oferite de ANFP beneficiarilor
interni și externi, prin crearea unei platforme interactive și colaborative de
gestiune standardizată și unificată a funcționarilor publici (nivel central,
teritorial, local) pentru toate procesele aferente parcursului de carieră și
pentru interconectarea cu instituțiile colaboratoare, prin
extinderea/dezvoltarea sistemelor existente și asigurarea interoperabilității
cu alte registre naționale și europene.
Sistemul
informatic va cuprinde toate procesele de la on-boarding-recrutare până la
evaluare, promovare, ieșirea din sistemul public, având la bază modelul
cadrelor de competență și fișe de post standardizate, devenind o platformă de
gestiune a funcționarilor publici (nivel central, teritorial, local) pentru
toate procesele aferente parcursului de carieră.
Prin
E-ANFP se urmărește alinierea Agenției la dezideratele unei administrații
inteligente care să aibă în vedere îndeplinirea atribuțiilor prin sisteme
inovative care să ofere servicii de calitate sigure și rapide, de tipul:
-
Arhitectură Business Intelligence pentru ANFP (management funcție
publică/angajați administrația publică dosar profesional, cazier administrativ)
- soluții pentru procesele de HR pentru administrația publică centrală, work
force planning, talent management, etc).
-
Asistenți RPA (Robotic Process Automation) ce vor asista beneficiarii interni
și externi (persoane fizice și structurile de RU) prin oferirea de asistență
directă în gestiunea carierei, verificarea diplomelor/certificărilor, generarea
de mesaje predefinite, prioritizarea solicitărilor și direcționarea acestora
către Call center/operator/Info center după caz, formulare inteligente,
consolidarea proceselor de management gen SCIM, SMC și management de proiect,
elaborarea raportărilor majore ale Agenției (acordare asistență și suport
destinat cetățenilor, funcționarilor publici și instituțiilor publice).
În vederea consultării pieții, Agenţia Naţională
a Funcţionarilor Publici a pregătit o propunere de specificații tehnice
aferente achiziției de servicii de consultanță și dezvoltare software
personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP, propunere de specificații pe care o supune analizei factorilor interesați. Subliniem faptul
că, propunerea de specificații a fost dezvoltată pe baza datelor și
informațiilor deținute la acest moment de autoritatea contractantă.
În
urma consultării de piață ANFP dorește:
-
adaptarea și finalizarea specificațiilor tehnice;
-
colectarea de informații privind necesarul de experți și calificările necesare;
-
fundamentarea bugetului achiziției în funcție de tipurile de servicii necesare
și de prețurile existente pe piață pentru acestea precum și colectarea
informațiilor necesare elaborării strategiei de contractare prin valorificarea
sugestiilor, opiniilor și recomandărilor relevante primite.
Având
în vedere cele de mai sus, în vederea asigurării
tratamentului egal, transparenței și liberului acces la informație, concurenței
loiale, nediscriminării, pentru pregătirea achiziției din punct de vedere tehnic
si financiar prin prezentarea de soluții fezabile, prin raportare la obiectul
contractului de achiziție publică, ANFP organizează întâlniri individuale/comune
pentru persoanele/organizațiile interesate, în temeiul art. 19 alin.(4) din HG
nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor
referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din
Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările
ulterioare.
Modalitatea de desfășurare:
Perioada în care se desfăşoară procesul
de consultare: 19-31.01.2023.
Întâlnirilor individuale sunt programate
după principiul primul venit, primul
servit, și vor avea loc în perioada 25-26.01.2023, în sesiuni de cca.45 de minute,
astfel:
25.01.2023 26.01.2023
9:00 - 9:45 09:00 - 9:45
10:00 -
10:45 10:00 -
10:45
11:00 –
11:45 11:00 –
11:45
12:00 –
12:45
Întâlnirile se vor realiza online, în
format web, iar participanții interesați vor primi pe mail datele de logare cu
indicarea zilei și a intervalului orar de desfășurare a întâlnirii.
Data și intervalul orar pentru fiecare dintre operatorii
interesați se vor stabili, de comun acord, conform solicitărilor primite
anterior perioadei programate.
În acest sens se va transmite o
solicitare de participare la adresele de email: elena.constantinescu@anfp.gov.ro, Telefon de contact: 0374.112.701/ stefan.maria@anfp.gov.ro, Telefon de contact: 0374.112.811 / ana.ghinet@anfp.gov.ro, Telefon de contact:
0374.112.838.
Întâlnirea
comună online cu toți operatorii interesați este programată în data de 27.01.2023
ora 10:00.
Transmiterea opiniilor, propunerilor,
sugestiilor, recomandărilor ca urmare a analizării specificațiilor tehnice puse
la dispoziție, a participării la consultărilor individuale/comune, se face în
scris, pe adresele de email specificate mai sus, până la data 31.01.2023.
Informațiile cu privire la rezultatul consultării vor fi
publicate pe www.e-licitatie.ro.
Termenul
până la care se pot transmite propunerile persoanelor interesate, în scris, în
cadrul procesului de consultare este data de: 31.01.2023 ora 16:00.
Atașat
prezentului anunț regăsiți propunerea de caiet de sarcini aferent serviciilor
și anexele aferente.
Categorie: Anunțuri, joi, 19 ianuarie 2023