Agenția Națională a Funcționarilor Publici
intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare servicii de
campanii de promovare în cadrul proiectului „Transparență
și competență în sectorul public” cod MySMIS2014+ 140086, SIPOCA 870.
1.Valoare estimata:
57.829,79 lei, fără TVA
2. Criteriul de atribuire: prețul
cel mai scăzut în condițiile conformității ofertei cu respectarea specificaţiilor
tehnice minime solicitate în Caietul de sarcini;
3. COD CPV 79341000-6 Servicii
de publicitate
COD CPV 79341400-0 Servicii de
campanii de publicitate
Anexat se regăsesc
specificațiile tehnice.
4.Oferta
se va transmite electronic pe e-mail și online în cadrul catalogului electronic
SEAP.
- Electronic:
Persoana
responsabilă de achiziţie: Elena
Constantinescu, Compartimentul Achiziții Publice. Telefon: 0374.112.701, Fax:
0374.112.701,
e-mail: elena.constantinescu@anfp.gov.ro
Documentele
vor fi semnate electronic de reprezentantul împuternicit legal al ofertantului
și se vor transmite electronic în format pdf.
- Valoarea Ofertei financiare se postează online în catalogul electronic SEAP – www.e-licitație.ro.
5. Condiții
de participare:
a) Ofertanții (membrii asocierii, dacă este cazul), terții susținători și subcontractanții nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art.164,165,167 din Lg. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare și trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art.3 alin(1) lit.jj) din același act normativ.
In acest sens, se vor depune Declarațiile pe propria
răspundere în conformitate cu – Formularul 1, Formularul 2, Formularul 4,
Formularul 5.
b) Ofertantul (membrii asocierii), terții susținători și subcontractanții nu trebuie să se afle în conflict de interese cu persoanele cu funcţii de decizie în cadrul autorității contractante.În conformitate cu art. 167 alin (1), lit. e) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare. Autoritatea Contractantă exclude din participarea la procedura de atribuire orice Operator Economic care se află într-o situație de conflict de interese în sensul art. 59 din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare și care nu poate fi remediată prin măsuri pentru eliminarea circumstanțelor care au generat conflictul de interese în sensul celor enumerate la art. 62, alin. (3) din Legea 98/2016.
In acest sens, se va depune Declarație pe propria răspundere
privind inexistența conflictului de interese, cu menționarea persoanelor care
dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante, completată în
conformitate cu FORMULARUL nr. 3.
c) Operatorii economici
care depun oferta trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile
legii din țara de rezidență, din care să reiasă că operatorul economic este
legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a
constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza
activitățile care fac obiectul contractului și îndeplinesc condițiile prevăzute
la art.3 alin(1) lit.jj) din Legea 98/2016, cu modificările și completările
ulterioare.
În acest sens se
va depune Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului
de pe lângă instanța competentă, din care să rezulte domeniul de activitate
principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Certificatul Constatator
trebuie să conțină informații reale/actuale la data prezentării acestora.
Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul/codurile CAEN din
certificatul constatator.
d) Ofertantul trebuie
să facă dovada experienței similare prin prezentarea de
certificate/documente prin care se
confirmă că, în cel mult ultimii 3 ani (raportați la data limită de depunere a
ofertelor), a prestat servicii similare (duse la bun sfârșit) celor ce fac
obiectul contractului, cu o valoare cumulată de minim 57.000 lei fără TVA, la
nivelul a unui sau mai multe contracte.
Pentru echivalență se va tine cont
de cursul mediu anual lei/valută comunicat de BNR (2020,2021,2022).
i. Referința
la ultimii 3 ani trebuie să fie întotdeauna calculată în sens invers plecând de
la termenul-limită de depunere a Ofertei, așa cum este indicat în Anunțul de
publicitate;
ii. "Servicii
prestate" trebuie să fie înțelese drept servicii prestate în limitele
acordului dintre Ofertant și beneficiarul serviciilor menționate.
iii. Servicii
similare = servicii de publicitate/promovare care să cuprindă crearea de strategii/campanii de comunicare
și promovare/creare de elemente de identitate și /sau crearea de materiale promoționale/realizarea de evenimente de
promovare, etc.
iv. Servicii
duse la bun sfârșit (a se vedea art. 9 din Instrucțiunea ANAP nr.2/2017).
La nivelul Declarației privind lista
principalelor prestări de servicii în ultimii 3 ani trebuie precizate
informații cum ar fi:
a) obiectul
contractului
b) numărul
și data contractului /contractelor invocat /e drept experiență similară,
c) valoarea,
( fără TVA)
d) moneda
contractului,
e) beneficiarul,
f) data
și numărul documentului (de recepție/acceptanță, recomandare/doc. Constatator
etc.) conform informațiilor pe care
operatorul economic ofertant le poate prezenta autorității contractante la
solicitarea expresă a acesteia în aplicarea prevederilor articolului 196, alin
(1) și (2) din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare,
g) data
de început și data de sfârșit( de recepție a prestării serviciilor) a
contractului invocat
h)
rolul operatorului economic ofertant în relația cu beneficiarul nominalizat
(contractant individual, subcontractant sau membru al unei asocieri de
operatori economici
j) ponderea
și/sau activitățile pentru care a fost responsabil.
Ofertantul va putea prezenta
certificate/ documente care să confirme prestarea serviciilor respective, emise
sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar (ex.
procese verbale de recepție, acceptanţe, recomandări, documente constatatoare,
contracte etc. din care să reiasă următoarele informații: beneficiarul,
cantitatea/valoarea, perioada și locul prestării) în funcție de informațiile și
documentele disponibile ale operatorilor economici, în copie certificată pentru
conformitate cu originalul.
Oferta trebuie să conțină cel puțin următoarele documente:
a) Scrisoarea de Ofertă
b) Datele de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie);
c) Datelede contact ale reprezentantului legal și ale persoanei desemnate să se implice în relațiile cu A.N.F.P.;
d) Certificat constatator, în copie, semnată si ștampilată de către reprezentantul legal, cu mențiunea „Conform cu originalul”
e) Declaraţie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016) – Formular 1
f) Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 165 și 167 din Legea 98/2016 - Formular 2
g) Declarația privind conflictul de interese pentru toți Operatorii Economici implicați în procedură (Ofertant individual, membru al unei Asocieri, Subcontractant, Terț Susținător) - Formular 3;
h) Declarație privind beneficiarul real -Legea nr. 129/2019 – Formularul 4;
i) Declaratie - Regulamentul (UE) 2022/576 AL CONSILIULUI – Formularul 5;
j) Împuternicire de reprezentare în cazul în care persoana care semnează oferta nu este reprezentantul legal al ofertantului;
k) Propunerea Tehnică cu anexe[dacă este cazul] inclusiv documentele pentru experți;
l) Propunerea Financiară cu anexe[dacă este cazul];
m) Declaraţie privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă- Formular 13;
n) Declaraţie privind respectarea prevederile regulamentului general de protecţia datelor cu caracter personal -Formular 14;
o) DECLARAŢIE privind lista principalelor prestări de servicii în ultimii 3 ani;
6. Prezentarea ofertei: nu se
admit oferte parțiale și oferte alternative
a)
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data depunerii ofertelor;
b)
Prețul va fi ferm pe întreaga perioadă de derulare a contractului;
c)
Modul de prezentare a propunerii tehnice trebuie să asigure o corespondență
între aceasta și cerințele impuse prin Caietul de sarcini. Informațiile din
propunerea tehnică vor fi prezentate astfel încât să fie posibilă identificarea
cu ușurință a corespondenței cu specificațiile tehnice minime din Caietul de
sarcini.
Finalizarea
achiziției directe se va face online prin catalogul electronic SEAP.
Ofertele care nu se postează în catalogul electronic SEAP sau depuse la o altă adresă decât cea specificată mai sus, sau după data și ora stabilite în acest sens, nu vor fi luate în considerare. Orice propunere tehnică care nu îndeplinește cerințele minime va fi respinsă ca neconformă.
• Documentele trebuie să fie semnate
electronic de reprezentantul/reprezentanţii autorizat/autorizaţi să angajeze
ofertantul. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi de a semna fiecare pagină
a ofertei.
• Autoritatea Contractantă nu este obligată să
accepte oferta cu cel mai scăzut preț sau orice altă ofertă pe care o poate
primi în cazul în care consideră că nu acoperă toate necesitățile sale.
• Autoritatea Contractantă poate decide în
orice moment să anuleze achiziția în cazul în care aceasta consideră că nu mai
este necesară achiziția serviciilor respective.
Decizia
de anulare nu obligă autoritatea contractantă la costuri față de operatorii
economici participanți.
• Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv
forţa majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina operatorului economic care
transmite respectiva ofertă.
Data limită pentru depunerea
ofertei: 25.01.2023 ora 16,00;
Categorie: Anunțuri, luni, 09 ianuarie 2023