AGENŢIA
NAŢIONALĂ A FUNCŢIONARILOR PUBLICI ANUNȚĂ
DECLANȘAREA UNEI PROCEDURI DE TRANSFER LA CERERE
PENTRU
UN NUMĂR DE 2 POSTURI AFERENTE UNOR
FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE
ANUNŢ din data de
15 februarie 2022 privind
declanșarea unei proceduri de transfer la cerere, pentru ocuparea
a 2 posturi aferente unor
funcţii publice de execuţie în din cadrul
Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici în
temeiul prevederilor art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b),
alin. (2) - alin. (5) și alin. (8) – alin. (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ,
cu modificările și completările ulterioare,
anunță declanșarea unei proceduri de transfer la cerere, pentru ocuparea a 2 posturi aferente
unor funcţii publice de execuţie vacante, în
conformitate cu dispozițiile Regulamentului – cadru privind ocuparea unei
funcții publice sau contractuale vacante din cadrul Agenției Naționale a
Funcționarilor Publici, prin transfer la cerere, aprobat prin Ordinul
preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 848/2020,
modificat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
Publici nr. 679/2021, denumit în continuare Regulament, repartizate astfel:
1) consilier, clasa I, gradul superior - Compartimentul resurse umane -Direcțiaeconomic, resurse umane, achiziții, administrativ și protocol
2) consilier achiziţii publice, clasa I, gradul principal - Compartimentul achiziţii publice - Direcția economic, resurse umane, achiziții, administrativ și protocol
Precizăm
că potrivit dispozițiilor art. 5 alin. (1) și ale art. 17 din Regulament: „Transferul la cerere se face la
solicitarea funcționarului public / personalului contractual și cu aprobarea
preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, cu aplicarea
prevederilor art. 13 alin. (2), art. 15 și art. 16.
În
situația aprobării transferului la cerere al funcţionarului public /
personalului contractual declarat admis, ANFP înştiinţează cu celeritate
autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea
funcţionarul public/ personalul contractual, despre aprobarea cererii de
transfer.
Data de la
care operează transferul la cerere nu poate depăşi 30 de zile calendaristice de
la data emiterii actului administrativ."
DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ
Persoanele
interesate sunt invitate să depună la sediul Agenţiei Naţionale a
Funcţionarilor Publici, prin registratură, în termen de 14 zile calendaristice de la data afişării anunţului, următoarele documente:
a) cerere de transfer, conform modelului atașat;
b) curriculum vitae, modelul comun european
c) copia actului de identitate ;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, raportat la cerinţele din fişa postului vacant;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
f) adeverinta medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare funcţiei publice solicitate;
g) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului atașat.
Copiile de pe actele de mai sus,
se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se
certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Procedura de
selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:
- selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării posturilor vacante prin transfer la cerere;
- proba scrisă. Proba scrisă va putea fi susținută doar de solicitanții declarați admiși la etapa selecției.
TERMENUL LIMITĂ DE
DEPUNERE A DOCUMENTELOR MENȚIONATE : 28 februarie 2022, ora 16:30
Conform
prevederilor art.13 din Regulament, ulterior verificării dosarului/dosarelor de
înscriere la procedura de transfer la cerere şi afişării rezultatului selecţiei
, va fi organizată proba scrisă în
data de 02 martie 2022, ora 12:00, la sediul Agenţiei Naţionale a
Funcţionarilor Publici.
CONDIȚII SPECIFICE PENTRU
OCUPAREA, PRIN TRANSFER LA CERERE, A FUNCȚIILOR PUBLICE VACANTE
1.consilier, clasa I, gradul superior - Compartimentul
resurse umane - Direcția
economic, resurse umane, achiziții, administrativ și protocol
Condiții
specifice:
- Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- Vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de execuţie: minimum 7 ani.
Bibliografia şi tematică:
a) Bibliografie:
1. Constituția
României, republicată;
2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu
modificările și completările ulterioare, Titlul I și II ale Părții a VI-a;
3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor
formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările
ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și
bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea-cadru
nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu
modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 53/ 2003 - Codul
muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
7. Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind
organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și
completările ulterioare;
8. Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru
privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau
temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de
promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului
contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și
completările ulterioare.
b) Tematica:
1. Constituția
României, republicată, - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale -
Titlul II;
2. Ordonanța de
Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările
și completările ulterioare, titlul I și II ale Părții a VI-a;
3. Ordonanța
Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de
discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare -
Capitolul II Secţiunea II – Accesul la serviciile publice administrative şi
juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi;
4. Legea nr.
202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați,
republicată, cu modificările și completările ulterioare Capitolul II – Egalitatea de şanse şi
de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii.;
5. Legea-cadru
nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu
modificările și completările ulterioare -Capitolul I dispoziţii
generale; Capitolul II salarizarea;
Capitolul III alte
dispoziţii; Capitolul IV dispoziţii
tranzitorii şi finale;
Anexa nr.VIII și Anexa nr.IX.
6. Legea nr. 53
/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare
–Titlul II -Contractul individual de muncă;
7. Hotărârea
Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și
dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările
ulterioare - integral;
8. Hotărârea
Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind
stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar
vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în
grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din
sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările
ulterioare - integral.
2. consilier achiziţii publice, clasa I, gradul principal- Compartimentul achiziţii publice - Direcția economic, resurse umane, achiziții, administrativ și protocol
Condiții
specifice:
a) Studii de
specialitate: studii
universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
b) Perfecţionări (specializări): certificat de absolvire /certificat de
participare cursuri în domeniul achizițiilor publice organizate de furnizori de
formare profesională autorizați în condiţiile: Legii nr.1/2011 legea educației naționale,
H.G. nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a
funcţionarilor publici sau a O.G. nr. 129/2000 privind formarea profesională a
adulţilor, eliberate de Comisiile județene de autorizare a furnizorilor de
formare profesională/ Autoritatea Națională pentru Calificări /Consiliul
Naţional de Formare Profesională a Adulţilor;
c) Cunoştinţe de
operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Office, Internet
– nivel bază, dovedite cu documente potrivit legii;
d)
Vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de
execuţie: minimum 5 ani.
Bibliografie şi tematică:
Bibliografie
1. Constituţia României, republicată;
2. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, titlul I şi II ale părţii a VI-a Statutul funcţionarilor publici;
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările și completările ulterioare;
7. Ordonanţa de urgenţă nr. 46/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate, cu modificările și completările ulterioare;
8. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
Tematică:
1. Constituţia României, republicată- Titlul II- Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, Titlul I şi Titlul II ale părţii a VI-a Statutul funcţionarilor publici – Capitolul V, Secțiunea 1- Drepturile funcţionarilor publici; Capitolul V, Secțiunea 2 - Îndatoririle funcţionarilor publici;
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare- Capitolul II Secţiunea II – Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare- Capitolul II – Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare- Capitolul I - Secțiunea a 4-a paragraful 1 Praguri; Capitolul II -Reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire; Capitolul III - Modalitățile de atribuire;
6. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările și completările ulterioare- Capitolul III - Contestația formulată pe cale administrativ-jurisdicțională;
7. Ordonanţa de urgenţă nr. 46/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate, cu modificările și completările ulterioare- Capitolul III, Secţiunea 1- Obligaţiile utilizatorilor şi ale ONAC;
8. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare- Capitolul II- Secţiunea a 4-a - Documentaţia de atribuire; Capitolul III- Secţiunea 1- Achiziţia directă.
Pentru
toate actele normative mai sus menționate în cadrul Bibilografiei și tematicii,
forma valabilă se considera aceea având toate modificările și completările
ulterioare, până la ziua publicării anunțului.
Informații
suplimentare se pot obține la telefon 0374112747,
Compartiment resurse umane.
Accesul* candidaților în incinta Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
Publici este permis doar celor care:
- fac
dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10
zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
-
prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul
SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore;
- prezintă
rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu
virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore;
- se află
între sfârşitul perioadei de izolare şi până la a 180-a zi ulterioară
confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
* Hotărârea Guvernului nr. 171
din 4.02.2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României
începând cu data de 7 februarie 2022, precum şi stabilirea măsurilor care se
aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei
de COVID-19.
Categorie: Anunțuri, marți, 15 februarie 2022