Conform art. 5 alin (1) din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
I) Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
II) Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
III) Numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
IV) Coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
V) Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil;
VI) Strategiile şi programele proprii;
VII) Lista cuprinzând documentele de interes public;
VIII) Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
IX) Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
Pentru mai multe detalii accesaţi documentul: Lista informaţiilor de interes public