28.07.2020 - Proiect de HG privind întocmirea, actualizarea și administrarea Sistemului electronic național de evidenţă a ocupării în sectorul public, precum şi detalierea operaţiunilor necesare completării bazei de date
În temeiul art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici aduce la cunoştinţa publicului proiectul de act normativ: Hotărâre a Guvernului privind întocmirea, actualizarea și administrarea Sistemului electronic național de evidenţă a ocupării în sectorul public, precum şi detalierea operaţiunilor necesare completării bazei de date.
Proiectul de act normativ a fost publicat în data de 28.07.2020.
Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus dezbaterii publice pot fi transmise pe adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Bulevardul Mircea Vodă, nr. 44, tronsonul III, intrarea C, sectorul 3, cod poştal 030669, Bucureşti, la adresa de e-mail: alexandra.cojocaru@anfp.gov.ro sau comunicare@anfp.gov.ro, în termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunţului.
- Nota de fundamentare
- Anexa 1
- Anexa 2
- Anexa 3
- Anexa 4
02 martie 2020 - Proiect de Hotărâre privind procedura de desemnare, atribuţiile, modalitatea de organizare a activităţii şi procedura de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcționarului public desemnat consilier de etică, precum şi pentru aprobarea modalității de raportare a instituţiilor şi autorităţilor în scopul asigurării implementării, monitorizării şi controlului respectării principiilor şi normelor privind conduita funcţionarilor publici
- Notă de fundamentare
- Anexa 1 - Declarație de integritate
- Anexa 2 - Fișa postului
- Anexa 3 - Model registru
- Anexa 4 - Raport de evaluare
Proiect de Ordin pentru aprobarea procedurii de redistribuire a funcționarilor publici, precum și a modalității de desfășurare a testării profesionale în vederea redistribuirii