07.03.2014 - În atenţia managerilor publici
CLARIFICĂRI FORMULAR - EVALUAREA ANUALĂ A MANAGERILOR PUBLICI - RAPORT AUTO-EVALUARE
ACTIVITATE
CLARIFICARE PRIVIND EVALUAREA EXTERNĂ
În prezent, ANFP a finalizat procedura de constituire a corpului evaluatorilor externi conform prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului 92/2008 privind statutul funcţionarului public denumit manager public si a Normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 92/2008, in vederea demarării procesului de evaluare externa a managerilor publici încadraţi in sistemul administraţiei locale si central. Recrutarea persoanelor care pot avea calitatea de evaluator extern a fost realizată de
către Agenţie conform criteriilor şi procedurilor în vigoare iar lista acestora este disponibilă pe pagina de internet a ANFP.
Prin proiectul „Creşterea capacităţii administraţiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a funcţionarilor publici în contextul creşterii gradului de responsabilizare a administraţiei publice privind gestionarea funcţiei publice” SMIS 35032, a fost dezvoltat un sistem analitic pilot de dezvoltare a carierei în funcţia publică ca o interfaţă
informatică între evaluatorii externi şi managerii publici, proiectul asigurând şi plata activităţilor prestate de corpul evaluatorilor externi ai ANFP.
Dintre componentele implementate de către sistemul analitic pilot de dezvoltare a carierei în funcţia publică, Componenta C3 “Evaluarea performanţelor, instrumente de evaluare a performanţelor, competenţelor şi aptitudinilor profesionale” va fi pilotată pe un grup de aproximativ 300 de manageri publici. Această activitate va funcţiona pe o platformă software online
dezvoltată în cadrul proiectului şi disponibilă la adresa www.e-evaluare.eu .
Astfel, în vederea demarării procesului efectiv de evaluare externă aferent anului 2013, conform prevederilor OUG 92/2008 privind statutul funcţionarului public denumit manager public şi a Normelor metodologice, avem rugămintea de a pregăti următoarele documente (scanate în format pdf. şi xerox semnate de ”conform cu originalul” de către compartimentul de resurse umane pentru pct 1 şi 2):
1. Raport de evaluare aferent anului 2013 conform prevederilor din H.G. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici
2. Fişa/Fişe de post pentru anul 2013
3. Raport de activitate individual pentru anul 2013 (în formatul stabilit de dvs. sau folosind modelul orientativ de aici)
Raportul de activitate individual pentru anul 2013 care va fi încărcat în format .pdf semnat de managerul public precum şi în format .doc.
De asemenea, vă solicităm înregistrarea în cadrul aplicaţiei disponibilă la adresa www.e-evaluare.eu şi unde veţi putea urca documentele anterior precizate în contul individual alocat începând cu data de 10.03.2014 până la data de 14.03.2014, ora
12,00.
Planificarea desfăşurării activităţilor de evaluare a managerilor publici, cu nominalizarea evaluatorilor, se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei, care se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Proiectul de ordin poate fi vizualizat la următorul link: http://www.anfp.gov.ro/continut/Propuneri_legislative
Prin prezentul email vă comunicăm faptul că pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, www.anfp.gov.ro , a fost postat un anunţ destinat managerilor publici care vor fi evaluaţi extern de către evaluatori externi recrutaţi şi selectaţi în acest scop de către ANFP.
06.03.2014 - Listă evaluatori manageri publici
Lista persoanelor care au parcurs toate procedurile de recrutare şi selecţie şi au fost declarate corespunzător pentru
desfăşurarea de activităţi de evaluare a managerilor publici
26.09.2013 - Diagnoză a resurselor umane din administraţia publică pe site-ul ANFP
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici informează că, pe pagina web a instituţiei, a fost postat un raport privind
dificultăţile administraţiei publice locale în gestionarea proceselor de resurse umane, raport realizat în cadrul proiectului Creşterea capacităţii administraţiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a funcţionarilor publici în contextul creşterii gradului de responsabilizare a administraţiei publice privind gestionarea funcţiei publice - Cod SMIS 35032 - finanţat prin FSE-PODCA. Materialul, elaborat de compania Deloitte (în calitate de consultant în cadrul proiectului) în colaborare cu Asociaţia Profesională a Specialiştilor în Administraţia Publică vine în sprijinul eforturilor Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici de a îmbunătăţi organizarea şi performanţa specialiştilor în resurse umane din
administraţia publică, precum şi modul în care se derulează procesele specifice gestiunii funcţionarilor publici.
Chestionarul care a stat la baza elaborării acestui material s-a bucurat de un interes considerabil din partea funcţionarilor publici cu privire la problematicile abordate în cadrul acestei analize, rata de răspuns înregistrând o medie superioară mediei obişnuite a sondajelor online.
Astfel, chestionarul a fost completat de 770 de respondenţi unici, specialişti în resurse umane, care îşi desfăşoară activitatea în variate nivele ale administraţiei publice (servicii publice deconcentrate, consilii locale, consilii judeţene, instituţii ale prefectului, primării etc).
Tematica abordată în cadrul raportului oferă o viziune asupra problemelor pe care le întâmpină specialiştii în resurse umane din administraţia publică şi acoperă întreaga sferă a specificului acestei activităţi, pornind de la procesul de recrutare, promovare, salarizare, atingând chiar problematica descentralizării şi regionalizării.
Raportul privind dificultăţile administraţiei publice locale în gestionarea proceselor de resurse umane nu este doar o radiografie a resurselor umane din administraţia publică, ci cuprinde o serie variată de propuneri formulate de specialiştii din acest domeniu.
Materialul poate fi consultat pe site-ul ANFP (www.anfp.gov.ro), la secţiunea Proiecte în implementare, proiectul Creşterea capacităţii administraţiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a funcţionarilor publici în contextul creşterii gradului de responsabilizare a administraţiei publice privind gestionarea funcţiei publice.
02.04.2013 - Anunţ achiziţie pentru servicii de formare profesională, testare şi certificare
"Agenţia Natională a Funcţionarilor Publici iniţiază procedura de achiziţie pentru servicii de formare profesională, testare şi certificare in
cadrul proiectului "Creşterea capacităţii administraţiei publice de a gestiona
procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a funcţionarilor publici în
contextul creşterii gradului de responsabilizare a administraţiei publice
privind gestionarea funcţiei publice”, cod SMIS 35032,
în conformitate cu documentaţia
ataşată.
Modalitatea de desfaşurare: Procedura
internă – servicii – anexa 2B;
Tip contract:
Servicii;
Obiectul contractului: Servicii
de formare profesională, testare şi certificare in
cadrul proiectului "Creşterea capacităţii administraţiei publice de a gestiona
procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a funcţionarilor publici în
contextul creşterii gradului de responsabilizare a administraţiei publice
privind gestionarea funcţiei publice”, cod SMIS 35032,
COD CPV
80530000-8 Servicii de formare profesională(Rev.2)
COD CPV 80521000-2 Servicii
privind programele de formare(Rev.2)
Termenul limită de depunere a ofertelor –
08.04.2013 ora 11,00 ;
Adresa de depunere a ofertelor ; Agenţia
Naţională a Funcţionarilor Publici, str. Eforiei nr. 5, sector 5, Bucureşti, cod
poştal 050036 ;
Termenul de deschidere a ofertelor -08.04.2013 ora
13 ;
Adresa
(locul)de deschidere a ofertelor ; Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici,
str. Eforiei nr. 5, sector 5, Bucureşti, cod poştal
050036 ;
Termenul limită de solicitare a clarificărilor –
04.04.2013 ora 16.00 ;
Termenul limită de răspuns la clarificări -05.04.2013 ora
16.00 ;
Limba de redactare a ofertei : Limba
Romană ;
Modalitatea de atribuire :Contract de achizitie
publică ;
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finanţat
din Fonduri Comunitare :
Proiectul este finanţat prin
Programul Operaţional
Dezvoltarea Capacităţii Administrative, Axa Prioritară 1, „Îmbunătăţiri de
structură şi proces ale managementului ciclului de politici publice”, Domeniul
major de intervenţie 1.3 „Îmbunătăţirea eficacităţii organizaţionale”,
Operaţiunea 1.3 „Module de pregătire în domenii ca achiziţiile publice, ECDL,
limbi străine, dezvoltarea de proiecte, licitarea şi managementul proiectelor
etc”, prin Ordinul de
finanţare OMAI nr. 290/21.12.2011.
Durata contractului :5
luni;
Oferte alernative: Nu se admit oferte
alternative.
Valoarea estimată : 1.041.600
lei
Moneda in care se transmite oferta de preţ :
RON
Garantia de participare :
Cuantumul garanţiei de participare este de:
20.000
lei sau echivalent in euro la cursul oficial BNR anterior datei de
deschidere a ofertelor cu 5 zile
calendaristice.
Garanţia de participare, se va constitui in
conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificările şi
completările ulterioare:
- fie printr-un instrument de garantare emis
în condiţiile legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări.
- fie prin virament bancar in contul
:
ANFP
Cod fiscal 12979825
RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la
ATCPMB
Garanţia trebuie să fie irevocabilă. Dovada
în original a constituirii acestei garanţii trebuie să fie prezentată inainte de
data deschiderii ofertelor cf. art.33
alin.3 lit. b din HG 925/2006, la
Registratura ANFP din str. Eforiei nr.5, sector 5, Bucureşti. Valabilitatea
garanţiei de participare va fi cel puţin egală cu perioada de valabilitate a
ofertelor.Autoritatea Contractantă poate solicita extinderea perioadei de
valabilitate a ofertei. In cazul în care ofertantul îşi extinde perioada de
valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garanţiei de participare va
fi prelungită în mod corespunzător. In situaţia în care ofertantul refuză
extinderea valabilităţii, acesta va fi exclus din
procedură.
Ofertantul /asocierea care solicita
reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare si a cifrei de
afaceri la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei
1 din Legea nr. 346/2004,din care sa rezulte ca se încadreaza în categoria
I.M.M.-urilor. În cazul în care ofertantul este o asociere, încadrarea în
categoria întreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare
membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se încadreaza, în mod
individual, în categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a
cerintei privind cuantumul garantiei de participare si a cifrei de
afaceri.
Neprezentarea pana la data limita stabilita
pentru depunerea ofertelor a dovezii constituirii garanţiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabilă, conform art. 33 alin.
(3) şi art. 36 alin. (1) din HG nr.
925/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
In
cazul depunerii de contestaţii, autoritatea contractantă va reţine
contestatorului careia CNSC i-a respins contestatia ca nefondata, din garanţia
de participare în raport cu valoarea estimată a contractului, suma prevazuta la art. 278(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 .
Garantia de buna executie a
contractului
Cuantumul garanţiei de bună execuţie în lei:
10 % din valoarea contractului fără TVA.
Garanţia de bună execuţie in se va constitui in conditiile art .89 , 90 din HG 925/2006 sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o
societate de asigurari, si devine
anexa la contract.Perioada de
valabilitate a garanţiei de bună execuţie a contractului este cel puţin egală cu
durata contractului.
Dacă părţile convin, garanţia de bună execuţie se poate
constitui şi prin reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale
în conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare.
1. Cerinţe privind situatia personală a operatorului economic
Informaţii şi formalităţi
necesare
1.Declaraţie pe propria răspundere privind neîncadrarea în dispoziţiile art.
180 din OUG 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare. Declaraţia va fi completata de
fiecare asociat sau tert susţinator (daca este
cazul.)
2.Declaraţie privind neîncadrarea în
prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completările si modificările
ulterioare, completată în conformitate cu Formularul nr. 3 din Secţiunea III
.
Declaraţia va fi completata de fiecare
asociat sau tert susţinator (daca este cazul.) (Tertul sustinator va completa
declaratia cu punctele a, c1, d)
3.Certificat de atestare fiscală pentru
bugetul de stat şi contribuţiile sociale, eliberat de către unităţile
teritoriale ale MFP, din care să reiasă
că nu exista datorii scadente in luna
anterioara depunerii ofertelor, in
original sau copie lizibilă ”conform cu
originalul”
4.Certificat de atestare fiscală impozite şi taxe
locale emis la o dată ulterioară ultimei scadenţe de plată, din care să
reiasă situaţia obligaţiilor scadente în luna anterioara celei în care se depune
oferta, în original sau copie lizibilă ”conform cu
originalul”.
Pentru persoane juridice
străine:
Operatorul economic nerezident va prezenta
documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente
echivalente) prin care să dovedească că şi-a îndeplinit obligaţiile de plată a
impozitelor, taxelor şi contribuţiilor catre
buget.
În cazul în care în ţara de origine sau în
ţara în care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2
certificate fiscale, acesta are obligaţia să prezinte o declaraţie pe proprie
răspundere din care să rezulte că şi-a îndeplinit obligaţiile de plată a
impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale către bugetele
componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile
legale în vigoare, în ţara în care este stabilit. Dacă în ţara respectivă nu
există prevederi legale referitoare la declaraţia pe propria răspundere,
ofertantul va prezenta o declaraţie autentică, dată în faţa unui notar, a unei
autorităţi administrative sau judiciare sau a unei asociaţii profesionale, cu
competenţe în acest sens.
Dacă este cazul, declaraţia va fi însoţită
de traducere realizată de un traducător autorizat a cărui semnătura va fi
legalizată de un notar public.
In situaţia în care din documentele
solicitate reiese că ofertantul se află într-una din situaţiile prevăzute de
art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de
atribuire a contractului .
5.Declaraţie privind calitatea de participant la
procedură (Se va completa de fiecare asociat - daca este
cazul).
6.Declaratia „ Certificat de participare la
licitatie cu oferta independenta” intocmita conform modelului prevazut în Anexa
la Ordinul nr.314/2010 al ANRMAP publicat in MO Partea I nr.701/20.10.2010
7.Declaratie pe propria răspundere privind
neîncadrarea în prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de
interese) din OUG 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
Declaraţia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert
susţinator (daca este cazul.)
2.Cerinţe privind capacitatea de exercitare a activităţii
profesionale
Informaţii şi formalităţi
necesare
- Certificatul constatator - în
original sau copie lizibilă ”conform cu originalul” emis de oficiul registrului
comerţului de pe lângă tribunalul teritorial în raza căruia ofertantul îşi are
sediul social, din care să reiasă:
a) informatiile sunt reale/valabile la data limita de depunere a
ofertelor
b) faptul că codul CAEN din
certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului are
corespondenţă cu obiectul contractului
8559 - Alte forme de invăţământ
n.c.a.
Persoanele juridice străine vor
prezenta
-documente
edificatoare, care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică
sau de înregistrare / atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional,
în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este rezident.
-
Documente care atestă faptul că poate pune la dispoziţie consultanţi vorbitori de
limba romană şi cu experienţă în serviciile
solicitate.
Documentele prezentate vor fi însoţite de traducerea
realizata de un traducător autorizat a cărui semnătura va fi legalizata de un
notar public.
- Autorizare ANC (CNFPA) sau echivalent
pentru programul de formare Formare de
Formatori, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 129/2000
republicată privind formarea profesionala a adultilor, cu modificările şi
completările ulterioare.
3.Cerinţe privind situatia economică si
financiară.
1.
Informaţii generale
2.Bilanţurile contabile aferente exerciţiilor financiare
2010,2011,2012 sau balanţa de verificare la 31.12.2012 înregistrată la organele
competente
Cerinte minimale obligatorii:
- media anuala a cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult
ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie de cel puţin 841.600 lei
Valorile vor fi exprimate atât în moneda
naţională a ofertantului cât şi în euro, la cursul mediu comunicat de BNR,
pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012).
ANUL CURS RON/EURO
2010 4.2099
2011 4.2379
2012 4.4560
În
situatia în care operatorul economic a fost înfiintat sau si-a început
activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri globala va fi
prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.În cazul în care
oferta este depusa de o asociere, fiecareasociat (inclusiv liderul) va prezenta
aceste documente. În cazul în care oferta este depusa de o asociere, se va
prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere în ansamblu, semnata de catre
reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale
pentru fiecare asociat
în
parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv
coordonatorul. (2010, 2011, 2012).
În
cazul în care ofertantul este o asociere, încadrarea în categoria
întreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al
asocierii. Astfel, daca toti asociatii se încadreaza, în mod individual, în
categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind
cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare. Ofertantul care
solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei
de participare la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform
Anexei 1 din Legea nr. 346/2004,din care sa rezulte ca se incadreaza în categoria
I.M.M.-urilor.
În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza
situatia economica si financiara invocând si sustinerea acordata de catre o alta
persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament incheiat in forma
autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare
invocate.
4. Cerinţe privind capacitatea tehnică si
profesională
Informatii si formalitati necesare
4.1 Experienţa similara a ofertantului
Ofertantul va prezenta Declaratia privind Lista principalelor contracte similare prestate în ultimii 3 ani (calculaţi de la termenul
limită pentru depunerea ofertelor) si pentru fiecare contract din lista
completarea fisei de Experienta
similara.
Cerinte minimale obligatorii:
- Ofertantul (operator economic sau
membrii asocierii împreună) trebuie sa prezinte certificate/ documente
care sa confirme prestarea de servicii
de formare profesională de valoare cumulată de minim 500.000 RON
Pentru dovedirea experienţei similare,
ofertantul va prezenta certificate/ documente care să confirme prestarea
serviciilor respective emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar
(ex.recomandari, acceptanţe, documente constatatoare, procese verbale de
receptive,contracte etc.) in functie de
informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici in copie
certificata pentru conformitate cu
originalul.
În cazul în care
beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic
nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia,
demonstrarea prestărilor de servicii se realizează printr-o declaraţie a
operatorului economic;
Documentele trebuie să cuprindă cel puţin
numele beneficiarului, obiectul contractului,valoarea, perioada de prestare a contractului etc. conf
. art. 188 alin. (2) lit.a) din OUG34/2006.
(pentru contractele pe care ofertantul
nu le-a prestat în procent de 100% se vor ataşa documente de suport din care
să rezulte procentul(valoarea)
îndeplinit/a din acestea şi faptul că serviciile prestate de ofertant au fost
în domeniul solicitat);
În cazul în care ofertantul îsi
demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata
de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei
respective.
4.2 Informatii privind personalul
angajat
Declaratia privind numarul mediu al personalul angajat
si al cadrelor de conducere în ultimii 3
ani
Angajamentul ofertantului- privind personalul de specialitate
responsabil cu realizarea contractului
Lista experţilor propusi pentru indeplinirea
contractului
Cerinte minime
obligatorii
Informatii privind calificarile si
experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de proiect.
Formatori/Formatori secundari/ Co-formator – minim 9
experţi
-
studii
superioare universitare absolvite cu Diploma licenta şi/sau studii
postuniversitare,
-
Certificare care
sa ateste competente de formator emisa de catre un furnizor de formare autorizat
ANC(CNFPA) sau echivalent
Pentru personalul de specialitate propus
pentru proiect, se vor prezenta urmatoarele documente:
- CV
actual aferent fiecarei persoane propusa în cadrul echipei, semnat de catre
fiecare titular în parte
- Documente suport (diplome, atestate,
certificari) din care sa rezulte pregatirea si competentele/calificarile
profesionale ale personalului de specialitate propus în cadrul echipei de
proiect Diplomele, atestatele, certificarile trebuie prezentate copie legalizata
sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea
„conform cu originalul”, în limba romana sau însotite de traducere autorizata în
limba romana (daca este cazul).
- Experienta generala sau specifica in
domeniu poate fi demonstrata prin copie carte de
munca/contracte de munca, contract de colaborare/prestări servicii, adeverinte
sau orice alte documente similare .
- Declaratie de disponibilitate, semnata
de fiecare persoana nominalizata,
4.3 Declaraţie privind Lista asociaţilor şi
subcontractanţilor
Informaţii privind asociaţii–daca este
cazul
Acord sau o scrisoare preliminară de
asociere. Oferta trebuie să cuprindă un acord sau o scrisoare preliminară de
asociere în care să se menţioneze că toţi asociaţii îşi asumă răspunderea colectivă şi solidară pentru îndeplinirea contractului, ca liderul asociaţiei
este împuternicit să se oblige şi să primească instrucţiuni în numele tuturor
asociaţilor şi este răspunzător în nume propriu şi în numele Asocierii pentru
îndeplinirea contractului.
Ofertantul, în cazul în care este format dintr-o asociaţie la care participă mai mulţi operatori economici, va semna o
Declaraţie prin care se obligă ca în cazul în care oferta sa este
declarată câştigătoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere
legalizat va fi prezentat Autorităţii Contractante, înainte de data semnării
contractului.
Informaţii privind subcontractanţii –daca este
cazul
Informaţii privind partea din contract
pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze(lista
subcontractanti, datele de recunoastere, activitati ce se subcontracteaza,
procent din contract etc.).
Ofertantul desemnat câştigător are obligaţia
de a prezenta la încheierea contractului de achiziţie publică contractele
încheiate cu subcontractanţii nominalizaţi în ofertă. În cazul în care
ofertantul nu are subcontractanţi va fi prezentată o declaraţie pe proprie
răspundere din care să rezulte acest lucru.
5.Standarde de asigurare a
calităţii
Documente
emise de organisme acreditate, care confirmă certificarea sistemului de management al
calităţii respectiv, certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent, in copie certificată pentru conformitate cu
originalul.
Toate certificarile vor fi prezentate
in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei
asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa detina ISO SR EN 9001 sau
echivalent.
Toate cerinţele criteriilor de calificare vor avea
caracter de cerinţă minimală obligatorie.
Perioada de timp in care ofertantul trebuie
sa-si mentina oferta: 120 zile
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai
scazut.
Criteriile de calificare şi Caietul de sarcini se
regăsesc in Documentaţia de atribuire
ataşată.
Pentru
informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon/fax 0374.112.780, sau pe
adresa de e-mail elena.constantinescu@anfp.gov.ro."
Caiet de sarcini
Documentație de atribuire
Formulare
Model contract
09.10.2012 - Anunţ recrutare şi selecţie formatori
RECRUTARE SI SELECTIE FORMATORI PENTRU PROIECTUL „Creşterea capacităţii administraţiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a funcţionarilor publici în contextul creşterii gradului de responsabilizare a administraţiei publice privind gestionarea funcţiei publice”, cod SMIS - 35032
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP)
derulează în prezent proiectul „Creşterea capacităţii administraţiei publice
de a gestiona procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a funcţionarilor
publici în contextul creşterii gradului de responsabilizare a administraţiei
publice privind gestionarea funcţiei publice”.
Proiectul are ca obiectiv general contribuirea ANFP la
consolidarea capacităţii şi eficacităţii organizaţionale a administraţiei
publice din România prin introducerea de noi instrumente şi prin îmbunătăţirea
abilităţilor şi dezvoltarea cunoştinţelor funcţionarilor publici din domeniul
politicilor de resurse umane, în contextul reorganizării /eficientizării
instituţionale şi a evaluării performanţelor.
În acest sens, lansăm invitaţia de
participare în vederea recrutării a 5 echipe de formatori în domeniul „MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ŞI AL PERFORMANŢELOR”.
Cele 25 de sesiuni de formare, a câte 6 zile
fiecare, se vor desfăşura în perioada octombrie 2012 – martie 2013 în 5
locaţii: Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj şi Iaşi.
Se
vor forma 5 echipe de formatori câte una pentru fiecare locaţie, fiecare
echipă va fi formată din 2 formatori şi 1 co-formator, având
următoarele responsabilităţi:
- Colaborează cu membrii echipei de
implementare a proiectului în scopul realizării activităţilor de
formare;
- Furnizează suportul de
curs în domeniul managementul resurselor umane şi al
performanţelor;
- Livrează sesiuni de
formare;
- Participă activ prin
oferirea de feed-back şi consultanţă la sesiunile de
formare;
- Elaborează aplicaţii
practice şi teste în vederea evaluării cursanţilor;
- Evaluează cursanţii şi
sesiunile de formare la sfârşitul programului de
formare;
- Elaborează raportul lunar/ final de activitate pe
care îl predă echipei de proiect, în primele 10 zile ale lunii pentru luna
anterioară/ încheierea programului de formare.
Formatorii vor fi sprijiniţi în vederea atingerii rezultatelor
solicitate de către echipa de proiect.
1. Criterii generale formator principal şi
secundar:
- studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- experienţă în domeniul managementului
resurselor umane dovedită prin:
(1)
locul de muncă public, privat şi/sau internaţional şi/ sau alte colaborări în
domeniu şi
(2)
experienţă în formare de personal şi elaborare de lucrări de specialitate
(strategii materiale de formare, metodologii, ghiduri, standarde, bune practici
ş.a.);
- experienţă în ciclul formării (inclusiv
elaborare analiza nevoilor de formare, elaborare curriculă, analiza de
impact)
- disponibilitate de a efectua deplasări în
ţară;
- certificat Formator / Formare Formatori
acreditat CNFPA sau echivalent;
1.1.
Criterii specifice FORMATOR PRINCIPAL:
-
minimum 3 ani experienţă generală în
domeniul managementului resurselor umane sau generală în elaborarea strategiilor
de resurse umane (elaborare, monitorizarea strategiilor de resurse umane,
evaluarea strategiilor de resurse umane);
-
experienţă şi expertiză relevante în domenii
de competenţă privind managementul resurselor umane sau minim 3 cursuri de
formare/perfecţionare livrate în ultimii 3 ani;
-
abilităţi pentru formarea interactivă şi
aplicativă;
-
experienţă în coaching, on the job
training/activităţi similare de formare şi perfecţionare pentru administraţia
publică;
-
abilităţi pentru elaborarea şi revizuirea
sau adaptarea materialelor de formare;
-
aplicabilitatea planului de lecţie propus la
sesiunea de formare pentru care aplică.
Activităţi şi output:
- conceperea materialelor de
formare;
- implementarea sesiunilor de
formare;
-
evaluarea sesiunilor de
formare
1.2. Criterii specifice
FORMATOR SECUNDAR:
- minimum 2 ani experienţă generală în
domeniul managementului resurselor umane sau în elaborarea strategiilor de
resurse umane (elaborare, monitorizarea strategiilor de resurse umane, evaluarea
strategiilor de resurse umane);
-
experienţă şi expertiză relevante în domenii
de competenţă privind managementului resurselor umane sau minim 2 cursuri de
formare/perfecţionare livrate în ultimii 2 ani;
-
abilităţi pentru formarea interactivă şi
aplicativă;
-
experienţă în coaching, on the job training/
activităţi similare de formare şi perfecţionare pentru administraţia
publică;
- abilităţi pentru elaborarea şi revizuirea
sau adaptarea materialelor de formare;
-
aplicabilitatea planului de lecţie propus la
sesiunea de formare pentru care aplică.
Activităţi şi output:
- conceperea materialelor de
formare
-
implementarea sesiunilor de
formare
-
evaluarea sesiunilor de
formare
2. Criterii generale
CO-FORMATOR:
- studii superioare universitare de lungă
-
durată absolvite cu diplomă de licenţă;
-
experienţă în domeniul managementului
resurselor umane dovedită prin:
(1)
locul de muncă public, privat şi/sau internaţional şi/ sau alte colaborări în
domeniu şi
(2)
experienţă în formare de personal şi elaborare de lucrări de specialitate
(strategii materiale de formare, metodologii, ghiduri, standarde, bune practici
ş.a.);
-
experienţă în ciclul formarii (inclusiv
elaborare analiza nevoilor de formare, elaborare curriculă, analiza de
impact)
-
experienţă relevantă în învăţământul la
distanţă, sistem de e-learning, Blended
Learning);
-
disponibilitate de a efectua deplasări în
ţară;
-
certificat Formator / Formare Formatori
acreditat CNFPA sau echivalent;
2.1. Criterii specifice
co-formator:
- minimum 2 ani experienţă generală în
domeniul managementului resurselor umane sau în elaborarea strategiilor de
resurse umane (elaborare, monitorizarea strategiilor de resurse umane, evaluarea
strategiilor de resurse umane);
-
experienţă şi expertiză relevante ca
formator în domeniu „resurselor umane” sau minim 2 cursuri de
formare/perfecţionare livrate în ultimii 2 ani;
-
cel puţin o sesiune de formare livrată în
format electronic/ sistem de e-learning ca instrument pentru procesul
educaţional;
-
experienţă în coaching, on the job training/
activităţi similare de formare şi perfecţionare pentru administraţia
publică;
-
abilităţi pentru elaborarea şi revizuirea
sau adaptarea materialelor de formare;
-
aplicabilitatea planului de lecţie propus la
sesiunea de formare pentru care aplică.
Activităţi şi output:
- conceperea materialelor de formare (asigură
comunicarea eficientă şi schimbul de informaţii între echipa de formatori/echipa
de proiect/ echipa interna ANFP, precum şi între echipa de formatori, ANFP şi
grupul ţintă);
- Implementarea sesiunilor de formare (asistă
participanţii prin: moderare discuţii forum, urmărire progres participanţi,
înregistrare feedback);
-
evaluarea sesiunilor de formare(elaborarea
testelor, gestionează statisticile şi raportarea progresului participanţilor
etc).
Echipa de formatori beneficiază de:
- onorarii pentru conceperea manualului de
formare;
-
contravaloarea serviciilor de formare
implementate şi evaluate;
-
decontarea cheltuielilor (conform
prevederilor existente la nivelul proiectului) de transport realizate în cadrul
deplasărilor în ţară şi precum şi a celor de cazare desfăşurate în vederea
implementării sesiunilor de formare;
Persoanele
interesate sunt invitate să îşi depună candidatura, individual, până la data de
18 octombrie 2012, orele 15.00 la Registratura instituţiei
din str. Eforie, nr. 5, Sector 5, Bucureşti.
Pentru verificarea respectării condiţiilor menţionate mai sus,
candidaţii interesaţi trebuie să depună următoarele
documente:
1.
Formularul de
înscriere
2.
CV
în format Europass
3.
Copie diplomă de
studii
4.
Copie certificat
Formator / Formare Formatori acreditat CNFPA sau
echivalent
5.
Copie contract în baza
căruia s-au prestat servicii de formare sau recomandări/adeverinţă din partea
beneficiarului/angajatorului
6.
O
propunere de plan de lecţie pentru implementarea unui program de formare în
domeniul „Managementului resurselor umane şi al performanţelor” aferent poziţiei
pentru care aplicaţi (formator principal (24 de ore) / formator secundar (16
ore) /coformator (8 ore)
7.
Alte
documente relevante pentru respectarea condiţiilor de mai
Candidaţii selectaţi vor fi contractaţi de echipa proiectului în
perioada octombrie 2012- martie 2013, urmând a furniza servicii de formare în
baza datelor stabilite în contractul încheiat între
părţi.
Formularul de înscriere
CV Europass
02.04.2012 - Anunţ recrutare formatori managementul funcţiei publice
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) lansează invitaţia de participare în vederea recrutării de formatori în domeniul „Managementului funcţiei publice” în cadrul proiectului „Creşterea capacităţii administraţiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a funcţionarilor publici în contextul creşterii gradului de responsabilizare a administraţiei publice privind gestionarea funcţiei publice”, cod SMIS- 35032
Anunţ recrutare formatori
Formular de înscriere
23.03.2012 - Anunţ achiziţii Servicii de organizare programe de formare
"Agenţia Natională a Funcţionarilor
Publici iniţiază procedura de achiziţie pentru Servicii de organizare programe de formare
în cadrul proiectului „Creşterea capacităţii administraţiei
publice de a gestiona procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a
funcţionarilor publici în contextul creşterii gradului de responsabilizare a
administraţiei publice privind gestionarea funcţiei publice”, cod SMIS
35032, în conformitate cu documentaţia
ataşată.
Modalitatea de desfaşurare:
Procedura internă – servicii – anexa 2B – pe
loturi;
Ofertanţii pot depune oferta pentru
unul sau mai multe loturi;
Criteriul de atribuire - "Preţul cel
mai scazut" ;
COD CPV
55110000-4 Servicii de cazare la
hotel
COD CPV
55130000-0 Alte servicii hoteliere
Tip contract: Servicii;
Obiectul contractului: Servicii de organizare programe de formare –
pachet de servicii constând in servicii de cazare pentru participanţi şi
inchirire săli de instrui
Termenul limită de depunere a ofertelor – 02.04.2012 ora
10:00 ;
Adresa de depunere a ofertelor ; Agenţia Naţională a Funcţionarilor
Publici, str. Eforiei nr. 5, sector 5, Bucureşti, cod poştal
050036 ;
Termenul de deschidere a ofertelor
-02. 04.2012 ora 13:00 ;
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor ; Agenţia Naţională a
Funcţionarilor Publici, str. Eforiei nr. 5, sector 5, Bucureşti, cod poştal
050036 ;
Termenul limită de solicitare a
clarificărilor – 28.03.2012 ora 16.00 ;
Termenul limită de răspuns la clarificări -30.03.2012 ora 16.00 ;
Limba de redactare a ofertei : Limba
Romană ;
Modalitatea de atribuire :Contract de achizitie publică ;
Contractul se inscrie intr-un
proiect/program finanţat din Fonduri
Comunitare :
Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Dezvoltarea
Capacităţii Administrative, Axa Prioritară 1, „Îmbunătăţiri
de structură şi proces ale managementului ciclului de politici publice”,
Domeniul major de intervenţie 1.3 „Îmbunătăţirea eficacităţii organizaţionale”,
Operaţiunea 1.3 „Module de pregătire în domenii ca achiziţiile publice, ECDL,
limbi străine, dezvoltarea de proiecte, licitarea şi managementul proiectelor
etc” prin Ordinul de
finanţare nr. 290/21.12.2011.
Durata contractului :20
luni;
Valoarea
estimată :
Lot 1 – Municipiul Bucureşti - valoarea estimata – 619.176 lei
Lot 2 – judeţul Brasov - valoarea estimata – 985.612 lei
Lot 3 – judeţul Constanta - valoarea estimata – 985.612 lei
Lot 4 – judeţul Iasi - valoarea
estimata – 691.300 lei
Lot 5 – judeţul Cluj - valoarea
estimata – 691.300 lei
Moneda in care se transmite oferta de
preţ : RON
Cuantumul Garantiei de participare :
Lotul 1 – Municipiul Bucureşti – 12.380 lei
Lotul 2 – judeţul Brasov – 19.710 lei
Lotul 3 – judeţul Constanta – 19.710
lei
Lotul 4 – judeţul Iasi – 13.820
lei
Lotul 5 – judeţul Cluj – 13.820 lei
Garanţia de participare, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificările şi completările ulterioare, poate fi constituita:
- fie printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări,. Instrumentul de garantare trebuie sa fie irevocabil şi să prevadă ca plata garanţiei se va executa necondiţionat, respectiv la prima
cerere a Autorităţii contractante, pe baza declaraţiei acesteia cu privire la
culpa persoanei garantate.
- fie prin virament bancar in contul :
ANFP Cod fiscal 12979825
RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la
ATCPMB
Dovada în
original a
constituirii acestei garanţii trebuie să
fie prezentată cel mai târziu la data şi ora stabilite pentru deschiderea
ofertelor.
Valabilitatea garanţie
de participare va fi cel puţin egală cu perioada de valabilitate a
ofertelor.
Autoritatea
Contractantă poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In
cazul în care ofertantul îşi extinde perioada de valabilitate a ofertei,
perioada de valabilitate a garanţiei de participare va fi prelungită în mod
corespunzător. In situaţia în care ofertantul refuză extinderea valabilităţii,
acesta va fi exclus din procedură.
Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garanţiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind
inacceptabilă, conform art. 33 alin. (3) şi art. 36
alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
Criterii de calificare
1. Cerinţe privind
situatia personală a operatorului economic
Informaţii şi formalităţi
necesare
- Declaraţia de eligibilitate
-
Declaraţie privind neîncadrarea în nici una din
situaţiile prevăzute în articolul 181
din OUG 34/2006.
-
Certificat de atestare
fiscală pentru bugetul de stat şi contribuţiile
sociale, eliberat de către unităţile teritoriale ale MFP, în termen de
valabilitate, din care să reiasă
situaţia obligaţiilor scadente în luna anterioara celei în care se depune
oferta, in original sau copie lizibilă
”conform cu originalul”
-
Certificat de atestare fiscală impozite şi taxe locale emis la
o dată ulterioară ultimei scadenţe de plată, în termen de valabilitate din care
să reiasă situaţia obligaţiilor scadente în luna anterioara celei în care se
depune oferta, în original sau copie lizibilă ”conform cu
originalul”.
Pentru
persoane juridice străine:
Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare
(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care să
dovedească că şi-a îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi
contribuţiilor catre buget.
În cazul în care în ţara de origine sau în ţara în care este
stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale,
acesta are obligaţia să prezinte o declaraţie pe proprie răspundere din care să
rezulte că şi-a îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi
contribuţiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului
general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în ţara în
care este stabilit. Dacă în ţara respectivă nu există prevederi legale
referitoare la declaraţia pe propria răspundere, ofertantul va prezenta o
declaraţie autentică, dată în faţa unui notar, a unei autorităţi administrative
sau judiciare sau a unei asociaţii profesionale, cu competenţe în acest sens.
Dacă este cazul, declaraţia va fi însoţită de traducere realizată
de un traducător autorizat a cărui semnătura va fi legalizată de un notar
public.
- Declaraţie privind calitatea de participant la
procedură
-
Declaraţia „ Certificat de participare la
licitaţie cu ofertă independentă” întocmită conform modelului prevăzut în Anexa
la Ordinul nr.314/2010 al ANRMAP publicat în MO Partea I
nr.701/20.10.2010.
-
Declaratie pe propria răspundere privind neîncadrarea în prevederile art.
691 (cu privire la lipsa
conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificările şi completările
ulterioare. Declaraţia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau
tert susţinator (daca este cazul.)
2. Cerinţe privind capacitatea de exercitare a activităţii
profesionale
Informaţii şi formalităţi
necesare
Certificatul constatator, în
original sau copie lizibilă ”conform cu originalul” emis în luna în curs sau
anterioară datei şedinţei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului
comerţului de pe lângă tribunalul teritorial în raza căruia ofertantul îşi are
sediul social, din care să reiasă:
a ) faptul că codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul
registrului comerţului are corespondenţă cu obiectul
contractului
b) nu sunt înscrise menţiuni cu privire la
aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolvenţă.
Persoanele juridice străine vor
prezenta
-documente edificatoare, care să dovedească o
formă de înregistrare ca persoană juridică sau de înregistrare / atestare ori
apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile
legale din ţara în care ofertantul este rezident.
- Documente care atestă faptul că poate pune la
dispoziţie consultanţi vorbitori de limba romană şi cu experienţă în organizarea
de evenimente în Romania.
Documentele prezentate
vor fi însoţite de traducerea realizata de un traducător autorizat a cărui
semnătura va fi legalizata de un notar public.
3.Cerinţe privind situatia
economică si financiară
Informatii si formalitati
necesare
- Formularul cu informatiile privind cifra de afaceri
pe ultimii 3 ani.
-
Bilanţurile contabile aferente exerciţiilor financiare
2009,2010,2011, vizate şi înregistrate de organele competente in copie
certificată pentru conformitate cu
originalul.
Cerinte
minimale obligatorii:
- media anuala a cifrei de afaceri a ofertantului trebuie
sa fie de cel puţin 750.000 lei sau
echivalent.
Valorile vor fi exprimate atât în moneda naţională
a ofertantului cât şi în euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrală
Europeană, pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011).
ANUL CURS RON/EURO
2009 4.2373
2010 4.2099
2011
4.2379
În situaţia în care operatorul
economic a fost înfiinţat sau şi-a început activitatea economică de mai puţin de
3 ani cifra de afaceri va fi prezentată corespunzător perioadei efective de
activitate.
În cazul în care oferta este depusă de o
asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste
documente.
În cazul
în care oferta este depusă de o asociere, se va prezenta o fişă centralizatoare
pentru asociere în ansamblu, semnată de către reprezentantul legal al
asociatului desemnat ca lider, precum şi fişe centralizatoare individuale pentru
fiecare asociat în parte, semnate de reprezentanţii legali ai fiecărui asociat,
inclusiv coordonatorul. (2009, 2010,
2011).
4.
Cerinţe privind capacitatea tehnică si
profesională
Informatii si formalitati necesare
4.1 Experienţa similara a
ofertantului
Ofertantul
va prezenta Declaratia privind
Lista principalelor contracte de servicii din categoria celor solicitate
prestate în ultimii 3 ani (calculaţi de
la termenul limită pentru depunerea ofertelor). Se vor prezenta maxim 15
contracte.
Cerinte
minime obligatorii :
Ofertantul
(operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să facă dovada
prestării a:
- cel puţin 1 contract de prestări de servicii hoteliere, dus
la bun sfarşit( se vor lua în considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP
509/2011), a cărui valoare să fi reprezentat cel putin
echivalentul a 600.000 lei
(fara TVA) sau prezentarea de
documente care să certifice indeplinirea
cerinţei.
Pentru dovedirea
experienţei similare, ofertantul va prezenta informaţiile relevante din
contracte sau copii a acelor
contracte precum si alte documente
doveditoare(recomandari, acceptanţe, documente constatatoare, procese verbale de
receptie etc.), după caz, din care să rezulte îndeplinirea tuturor cerinţelor de mai sus. Recomandarile
trebuie să cuprindă cel puţin numele beneficiarului, obiectul contractului,
perioada de prestare a contractului, modul de îndeplinire a obligaţiilor
contractuale pe parcursul derulării contractului respectiv.
4.2 Capacitatea
profesională
Informaţii privind
calificările şi experienţa profesională a experţilor din cadrul echipei de
realizare a contractului
4.2.1 Calificarea şi
experienţa profesională a experţilor cheie – personal
direct responsabil de indeplinirea contractului
Ofertantul trebuie să prezinte o lista de
2 experti propusi aferenta
fiecarui lot
care se vor ocupa de
îndeplinirea tuturor obiectivelor contractului, organizare logistică, raportare
etc
Curriculum
vitae pentru fiecare expert, semnate în original de
fiecare expert
Declaraţie de
disponibilitate. semnate în original de fiecare
expert propus în
ofertă.
5.Privitor la standarde de
asigurare a calităţii
Informatii si
formalitati necesare
Documente în termen de valabilitate,
emise de organisme acreditate, care confirmă:
-certificarea
sistemului de management al calităţii, respectiv Certificat ISO SR EN 9001 sau
echivalent .
Criteriile de calificare şi Caietul de
sarcini se regăsesc in Documentaţia de atribuire ataşată.
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la
telefon/fax 0374.112.780, sau pe adresa de e-mail elena.constantinescu@anfp.gov.ro.
Documentatie de atribuire
Clarificări
Clarificări 2
28.02.2012 - Lansare selecţie participanţi proiect RU cod SMIS 35032
ANFP lansează procedura de selecţie participanţi pentru modulele de formare din cadrul proiectului „Creşterea capacităţii administraţiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selecţie şi evaluare a funcţionarilor publici în contextul creşterii gradului de responsabilizare a administraţiei publice privind gestionarea funcţiei publice” Cod SMIS 35032
Module de formare - Procedură selecţie participanţi
Tabel nominalizări participanţi