Mareste fontul
Micsoreaza fontul
Alb si negru
Inverseaza culorile
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Promovăm PERFORMANȚA, punem în valoare OAMENII din serviciul public!

Conferinţa ediţia a III-a

Agenţia Naţională a Functionarilor Publici a iniţiat încă din anul 2008 prima conferinţa internaţională “Inovaţie şi calitate în sectorul public” care a urmărit  promovarea inovaţiei în diferitele arii de intervenţie ale administraţiei publice româneşti evenimentul fiind împărţit în două componente, respectiv sesiunile plenare care au facilitat schimbul de idei între experţi şi practicieni autohtoni şi personalităţi internaţionale cu o vastă experienţă în aceste domenii, iar a doua componentă a privit premierea bunelor practici- evaluate anterior de către un comitet de experţi independenţi.

În scopul de a continua promovarea rezultatelor deosebite, obţinute în administraţia publică românească, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) lansează anul acesta cea de-a III-a ediţie a competiţiei celor mai bune practici în administraţia publică din România, pe care le va premia în cadrul conferinţei „Inovaţie şi calitate în sectorul public” , al cărei scop este de a identifica, evidenţia şi disemina cele mai eficiente şi inovative practici administrative, de a face cunoscute experienţa şi rezultatele remarcabile ale administraţiei publice din România, care există chiar şi în situaţii de criză financiară. 

Perioada de înscriere în competiţie este 20 iunie - 20 august 2010, pe portalul www.anfp.gov.ro, fiind invitate să participe toate nivelele administraţiei publice româneşti.

Nu pot participa în competiţia naţională proiecte/ cazuri de bună practică care au mai fost premiate la ediţiile anterioare ale conferinţei sau ideii de proiecte care nu au fost încă implementate.

Ghidul practic cu informaţiile necesare pentru depunerea lucrărilor şi formatul standard pentru aplicaţie, pot fi accesate pe portalul ANFP.

Cele mai bune exemple de bună practică vor fi premiate în cadrul Conferinţei „Inovaţie şi calitate în sectorul public” - ediţia a III-a, care va avea loc la Bucureşti, în data de 16 noiembrie 2010 şi vor fi incluse într-un Ghid de bune practici.

Obiectivele competiţiei

Obiectivele care se urmăresc prin realizarea acestei competiţii sunt:
Creşterea standardelor la nivelul administraţiei centrale şi locale, prin identificarea şi recunoaşterea practicilor de succes şi inovatoare în livrarea serviciilor publice şi a rezultatelor acestora
Dezvoltarea unor servicii publice mai bune, a unor standarde ridicate de livrare a serviciilor şi a unui management îmbunătăţit
Împărtăşirea ideilor la nivelul instituţiilor administraţiei publice cu privire la modul în care acestea ar putea încuraja bunele practici de management
Promovarea inovaţiei la nivelul unor domenii de responsabilitate diferite.


Tematicile propuse şi justificarea alegerii acestora

S-au propus trei tematici de concurs (piloni):

Pilonul 1: Îmbunatăţirea serviciilor publice printr-un management organizaţional şi al calităţii performant.

Pilonul 2: Consolidarea administraţiei publice prin promovarea dialogului social, dar şi prin atragerea la actul de decizie a cetăţenilor

Pilonul 3: Sporirea gradului de integritate, transparenţă şi răspundere în cadrul funcţiei publice