Mareste fontul
Micsoreaza fontul
Alb si negru
Inverseaza culorile
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Promovăm PERFORMANȚA, punem în valoare OAMENII din serviciul public!

Concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de director general al Direcţiei generale marketing şi dezvoltare din cadrul Ministerului Turismului


Responsabilitatea privind legalitatea și corectitudinea informațiilor din conținutul anunțului de concurs publicat pe site-ul Agenției și încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparțin în exclusivitate autorității sau instituției publice organizatoare a concursului.
Informaţii concurs
Tip concurs: Recrutare pe functie de conducere
Data de sustinere a probei scrise: 06.06.2019, ora 10:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: Bucuresti, sediul ANFP
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în perioada 6 – 27 mai 2019, inclusiv.

Data afişării: 06.05.2019, ora 08:00
Informaţii posturi scoase la concurs
Director general
Descriere post Localizare post
Clasa: conducere
Tip compartiment: DIRECŢIE GENERALĂ
Denumire compartiment: MARKETING SI DEZVOLTARE
MINISTERUL TURISMULUI
Localitate: BUCUREŞTI
Judeţ: BUCUREŞTI
Condiții pentru ocuparea postului
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Atribuţiile postului:
1.conduce, planifică, organizează, coordonează, comunică, îndrumă şi răspunde pentru desfăşurarea activităţii Direcţiei Generale Marketing şi Dezvoltare, în condiţii de eficienţă, eficacitate, economicitate, trasabilitate şi transparenţă;
2.stabileşte obiectivele specifice Direcţiei Generale Marketing şi Dezvoltare în concordanţă cu obiectivele generale ale Ministerului Turismului;
3.implementează standardele Sistemului de control intern managerial la nivelul direcţiei generale;
4.implementează cerinţele Stategiei Naţionale Anticorupţie la nivelul direcţiei generale;
5.stabileşte măsurile necesare şi urmăreşte îndeplinirea în mod corespunzător a obiectivelor din planurile de management;
6.organizează activitatea compartimentului pe care îl conduce, prin repartizarea echilibrată a sarcinilor;
7.întocmeşte fişele posturilor în vederea acoperirii tuturor atribuţiilor compartimenului condus, cu repartizarea echilibrată a sarcinilor, în funcţie de gradul profesional, vechimea în specialitate şi competenţe;
8.repartizează lucrările personalului din subordine, direct sau, după caz, prin intermediul coordonatorului compartimentului din subordine şi stabileşte modul de soluţionare a acestora, prioritatea lor şi, după caz, termenele în care trebuie rezolvate;
9.urmăreşte elaborarea corespunzătoare şi la termenele stabilite a lucrărilor repartizate;
10.verifică şi avizează sau, după caz, aprobă lucrările întocmite în cadrul direcţiei generale;
11.duce la îndeplinire sarcinile încredinţate de conducere cu respectarea priorităţilor ierarhice şi răspunde pentru îndeplinirea acestora, în domeniul de competenţă;
12.realizează efectiv lucrările de o complexitate şi importanţă deosebită;
13.coordonează şi gestionează resursele umane existente la nivelul compartimentului, în sensul motivării acestora şi al identificării nevoii de perfecţionare individuală;
14.evaluează, în mod obiectiv şi în condiţiile legii, activitatea profesională a personalului din subordine, pe baza criteriilor de performanţă stabilite pentru îndeplinirea obiectivelor specifice domeniului de activitate pe care îl coordonează;;
15.formulează propuneri referitoare la asigurarea resurselor materiale şi financiare necesare funcţionării serviciului;
16.răspunde de procesul de inventariere şi arhivare a lucrărilor prevăzute în Nomenclatorul arhivistic al Ministerului Turismului şi de predarea acestora la arhiva ministerului;
17.răspunde de gestiunea bunurilor mobile din cadrul direcţei generale şi numeşte câte un responsabil pe fiecare cameră cu inventarul bunurilor mobile, conform unor proceduri scrise în acest sens;
18.propune periodic indicatorii de performanţă pentru îndeplinirea obiectivelor specifice domeniului de activitate pe care îl coordonează şi le supune aprobării conducătorului ierarhic superior;
19.participă la şedinţele Colegiului ministerului şi raportează modul de îndeplinire a sarcinilor transmise în aceste şedinţe;
20.duce la îndeplinire activităţile de implementare a studiilor şi proiectelor iniţiate de minister, în scopul eficientizării activităţii ministerului şi a instituţiilor aflate sub autoritatea Ministerului Turismului, potrivit domeniului specific de activitate;
21.avizează, în funcţie de competenţe, proiectele de acte normative elaborate de alte compartimente din minister;
22.informează şi se asigură că persoanele din subordine au luat act de strategia şi obiectivele ministerului în ansamblu, precum şi de cele specifice, potrivit priorităţilor stabilite;
23.asigură reprezentarea instituţiei, pe bază de mandat, la evenimente organizate pe plan intern şi extern, în domeniul de activitate pe care îl coordonează;
24.asigură reprezentarea instituţiei, pe bază de mandat, în relaţia cu mass-media, numai sub coordonarea şi conform atribuţiilor stabilite de conducerea ministerului;
25.asigură o bună colaborare cu Serviciul Relaţii Publice, Comunicare şi Mass Media şi informează acest compartiment, în timp util, în legătură cu activităţile/subiectele care pot genera interes din partea opiniei publice;
26.manifestă corectitudine în rezolvarea problemelor personale, în aşa fel încât să nu beneficieze şi nici să nu lase impresia că beneficiază de datele confidenţiale obţinute în calitatea sa oficială;
27.în cazul infracţiunilor flagrante, procedează conform Codului de procedură penală, cu modificările şi completările ulterioare;
28.respectă prevederile din Regulamentul Intern, Regulamentul de organizare şi funcţionare, circuitul documentelor, procedurile şi instrucţiunile de lucru, alte regulamente stabilite prin acte administrative;
29.Asigură, la nivelul direcţiei generale:
-respectarea legislaţiei, ordinelor, regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor;
-respectarea separării atribuţiilor în cadrul ministerului;
-utilizarea resurselor publice în condiţii de eficienţă, eficacitate şi economicitate;
-respectarea circuitului documentelor în cadrul instituţiei;
-păstrarea şi arhivarea documentelor conform legislaţiei în vigoare şi a procedurilor formalizate aprobate;
-păstrarea secretului de stat, secretului de serviciu, precum şi confidenţialitatea în legătură cu faptele, informaţiile sau documentele de care iau cunoştinţă în exercitarea funcţiei, în condiţiile legii, cu excepţia informaţiilor de interes public;
-iniţierea şi elaborarea referatelor de necesitate, fundamentate inclusiv pentru oportunitate;
-ducerea la îndeplinire a tuturor sarcinilor repartizate personalului din subordine;
-elaborarea caietelor de sarcini pentru necesităţile iniţiate prin referatele de necesitate;
-respectarea şi aplicarea normelor specifice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor Ministerului Turismului, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, după caz;
-monitorizarea tuturor contractelor iniţiate pentru fiecare etapă/fază a implementării, până la recepţia finală, după caz;
-monitorizarea sustenabilităţii contractelor iniţiate şi finalizate, precum şi a proiectelor cu finanţare internă sau externă, după caz;
-certificarea tuturor documentelor şi actelor justificative ce se prezintă pentru obţinerea vizei de control financiar preventiv propriu şi răspunderea de legalitatea, economicitatea, necesitatea, oportunitatea şi realitatea operaţiunilor consemnate în documentele întocmite, după caz;
-întocmirea răspunsurilor la interpelări ale senatorilor şi deputaţilor, petiţii ale persoanelor fizice şi juridice, asociaţiilor de turism sau cu activităţi conexe turismului, solicitărilor venite din partea Serviciului Relaţii Publice, Comunicare şi Mass Media.
-furnizarea datelor de specialitate solicitate prin compartimentul înfiinţat în baza Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, ca urmare a cererilor formulate de petenţi;
-întocmirea tuturor rapoartelor şi situaţiilor statistice, conform prevederilor legale în vigoare şi cerinţelor conducerii ministerului, în domeniul de activitate;
-implementarea şi dezvoltarea cerinţelor Sistemului de control intern managerial;
-întocmirea proiectelor de ordin pentru orice operaţiune specifică domeniului specific de activitate;
-condiţiile necesare desfăşurării activităţii de audit şi de control prin punerea la dispoziţie a tuturor documentelor necesare pentru îndeplinirea misiunilor;
-elaborarea punctelor de vedere la cererile, sesizările şi memoriile primite, în domeniul specific de activitate;
-iniţierea şi propuneri de modificări pentru legislaţia şi procedurile specifice domeniului de competenţă;
-monitorizarea legislaţiei şi procedurile specifice domeniului de competenţă;
-respectarea şi aplicarea normele de Prevenire şi Stingere a Incendiilor (PSI) şi de Securitate şi Sănătate în Muncă (SSM);
-iniţierea, implementarea şi monitorizarea proiectelor cu finanţare internă şi sau externă, în domeniul de competenţă, după caz;
-respectarea şi aplicarea atribuţiilor delegate formalizat, în condiţiile legii, regulamentelor şi procedurilor în vigoare;
-încadrarea în normele de timp prevăzute de legislaţie, regulamente şi proceduri în ceea ce priveşte elaborarea lucrărilor şi circuitul documentelor;
-colaborarea cu alte instituţii şi entităţi, pe domeniul specific de activitate, doar în limita mandatului acordat;
-respectarea şi implementarea normelor şi instrucţiunilor privind Strategia Naţională Anticorupţie;
-respectarea programului de lucru;
-îndeplinirea tuturor atribuţiilor şi sarcinilor trasate, conform ierarhiei, în domeniul specific de competenţă;
-participarea la conferinţe, workshopuri, seminarii, simpozioane şi alte asemenea acţiuni cu caracter profesional, doar în limita mandatului acordat;
-respectarea şi aplicarea normele de conduită etică, profesională şi de comportament;
-crearea şi utilizare frecventă a instrumentelor manageriale (listă de verificare, tablou de bord, grafice gantt, etc.);
-respectarea regimului datelor cu caracter personal;
-depunerea declaraţiilor de avere şi a declaraţiilor de interese în termenul legal, dacă au această obligaţie;
-respectarea întocmai a regimului juridic al conflictelor de interese, al incompatibilităţilor precum şi prevenirea şi depistarea fraudelor şi erorilor în domeniul de activitate;
-respectarea prevederile din Regulamentul Intern, Regulamentul de organizare şi funcţionare, circuitul documentelor, procedurile şi instrucţiunile de lucru, alte regulamente stabilite prin acte administrative;
Bibliografie şi tematică
1.Constituţia României, republicată;
2.Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, repunblicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3.Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;
4.Ordonanţa Guvernului nr. 57/1998 privind aprobarea participării Ministerului Turismului la Comisia Europeană de Turism şi la Asociaţia de Promovare Turistică Internaţională – „Die Donau”, aprobată prin Legea nr. 111/2000;
5.Ordonanţa Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 755/2001, cu modificările şi completările ulterioare;
6.Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
7.Ordonanţă Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
8.Legea nr. 526/2003 pentru aprobarea Programului naţional de dezvoltare a turismului „Schi în România”, cu modificările şi completările ulterioare;
9.Legea nr. 157/2005 pentru ratificarea Tratatului dintre Regatul Belgiei, Republica Cehă, Regatul Danemarcei, Republica Federală Germania, Republica Estonia, Republica Elenă, Regatul Spaniei, Republica Franceză, Irlanda, Republica Italiană, Republica Cipru, Republica Letonia, Republica Lituania, Marele Ducat al Luxemburgului, Republica Ungară, Republica Malta, Regatul Ţărilor de Jos, Republica Austria, Republica Polonă, Republica Portugheză, Republica Slovenia, Republica Slovacă, Republica Finlanda, Regatul Suediei, Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord (state membre ale Uniunii Europene) şi Republica Bulgaria şi România privind aderarea Republicii Bulgaria şi a României la Uniunea Europeană, semnat de România la Luxemburg la 25 aprilie 2005;
10.Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 142/2008 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional Secţiunea a VIII-a - zone cu resurse turistice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 190/2009;
11.Hotărârea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare;
12.Hotărârea Guvernului nr. 837/1995 cu privire la criteriile de salarizare în valută şi celelalte drepturi în valută şi în lei ale personalului trimis în misiune permanentă în străinătate, cu modificările şi comăpletările ulterioare;
13.Hotărârea Guvernului nr. 120/2010 privind aprobarea Listei cuprinzând programele şi proiectele de investiţii în turism şi a surselor de finanţare a documentaţiilor tehnice şi a lucrărilor de execuţie a programelor şi obiectivelor de investiţii în turism, precum şi pentru aprobarea criteriilor de eligibilitate a programelor şi proiectelor de investiţii în turism;
14.Hotărârea Guvernului nr. 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing şi promovare turistică şi a programului multianual de dezvoltare a destinaţiilor, formelor şi produselor turistice;
15.Hotărârea Guvernului nr. 24/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Turismului, cu modificările şi completările ulterioare;
16.Hotărârea Guvernului nr. 558/2017 privind aprobarea Programului pentru dezvoltarea investiţiilor în turism - Masterplanul investiţiilor în turism - şi a criteriilor de eligibilitate a proiectelor de investiţii în turism, cu modificările şi completările ulterioare;

Daca doriti sa primiti zilnic concursurile publicate accesati pagina Abonare mesaje informative

REZULTATE CONCURS


Rezultatele corespunzatoare concursului au fost disponibile pentru o perioada de 30 de zile de la data afisarii acestora.