Oficiul European pentru Selecția Personalului
(EPSO) informează că instituțiile UE caută administratori și asistenți motivați
care dețin expertiză și experiență profesională în gestionarea documentelor, a
arhivelor și a informațiilor.
Condiții de aplicare pentru postul de administrator:
- Diplomă universitară de studii superioare de cel puțin 3 ani. Diploma trebuie să includă cel puțin 2 ani de studii sau de formare profesională în arhivistică, în gestionarea informațiilor/cunoștințelor sau în gestionarea documentelor ori să fie însoțită de o diplomă în arhivistică, în gestionarea informațiilor/cunoștințelor sau în gestionarea documentelor. În plus, va trebui să aveți cel puțin 3 ani de experiență profesională relevantă pentru natura atribuțiilor.
Condiții de aplicare pentru postul de asistent:
- Studii postliceale în domeniu, urmate de cel puțin 3 ani de experiență profesională relevantă. De asemenea, vă puteți depune candidatura dacă aveți o diplomă care oferă acces la învățământul postliceal sau dacă ați urmat o formare profesională, ambele trebuind să fie urmate de cel puțin 6 ani de experiență profesională relevantă pentru natura atribuțiilor.
Pentru
ambele profiluri, trebuie să cunoașteți temeinic una dintre cele 24 de limbi
ale UE și să cunoașteți satisfăcător limba engleză sau franceză.
Candidaturile pot fi depuse în perioada 13 septembrie - 16 octombrie 2018, ora 12.00 (după-amiază),
ora Bruxelles-ului.
Pentru mai multe informații, vă rugăm
să vizitați site-ul arhivistics.eu-careers.eu.
Referință: EPSO/AD/362/18,
EPSO/AST/145/18
Anunt concurs
Categorie: Anunțuri, miercuri, 26 septembrie 2018