Agenția Națională a Funcționarilor Publici
intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare: Servicii de pază pentru imobilul din
Bd. Mircea Vodă nr. 44, sector 3, București
Cod
CPV: 79713000-5 – Serviii de pază
Autoritatea
contractantă îşi propune încheierea unui contract de achiziţie de prestări de
servicii de pază şi control acces cu agenţi de pază, în conformitate cu Legea
nr. 333/2003 privind paza obiectivelor,
bunurilor şi valorilor, cu modificările și completările ulterioare, pentru
imobilul din Bd. Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, TRONSON III, sector 3 pentru
perioada 01 mai 2021 – 31 decembrie 2021.
Pentru paza imobilului este necesar un post de pază fix la
intrarea principală de acces în instituţie, în interiorul imobilului, unde este
amenajat un loc special pentru pază.
În
vederea elaborării ofertei pot fi solicitate informații suplimentare
referitoare la specificatiile tehnice sau in vederea stabilirii vizionării
sediului. Tel. 0723.578.611, e-mail ionut.pastia@anfp.gov.ro.
Oferta se va transmite pe e-mail la adresa daniel.coman@anfp.gov.ro și oferta financiară va
fi publicată online în cadrul
catalogului electronic SICAP.
E-mail:
Persoana
responsabilă de achiziţie: Daniel Coman, Compartimentul Achiziții Publice, e-mail daniel.coman@anfp.gov.ro.
Online în catalogul electronic SICAP – www.e-licitație.ro cu precizarea nr. anunțului de publicitate (conform SICAP) și a codului CPV precizat în anunț.
Oferta
trebuie să conțină cel puțin următoarele informații :
a. Datele de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie);
b. Datele
de contact ale reprezentantului legal și ale persoanei desemnate să se
implice în relațiile cu A.N.F.P.;
c. Certificat constatator, în copie, semnată de
către reprezentantul legal, cu mențiunea „Conform cu originalul”;
d. Propunerea tehnică;
e. Propunerea financiară.
Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de
zile;
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut în condițiile conformității ofertei;
Data limită pentru depunerea ofertei: 29.03.2021, ora 23:30.
Numărul de exemplare: 1.
Nu se acceptă oferte alternative.
Finalizarea
achiziției directe se va face online prin catalogul electronic SICAP.
• Ofertele
care nu se postează în catalogul electronic SICAP sau depuse la o altă adresă
decât cea specificată mai sus, sau după data și ora stabilite în acest sens,
vor fi respinse.
• Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit,
cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
• Autoritatea Contractantă poate decide în
orice moment să anuleze achiziția în cazul în care aceasta consideră că nu mai
este necesară achiziția serviciilor respective. Decizia de anulare nu obligă
autoritatea contractantă la costuri față de operatorii economici participanți.
Specificații tehnice
Categorie: Anunțuri, marți, 23 martie 2021