Agenția Națională a Funcționarilor Publici
intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare: Servicii de întreținere tehnică a
spațiilor și instalațiilor (mentenanță) pentru sediul Agenţiei Naționale a
Funcţionarilor Publici situat în Bd.
Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, Tronson III, sector 3.
COD CPV 50000000-5 Servicii de
reparare şi întreţinere
În
vederea menținerii caracteristicilor tehnice și funcționale ale instalațiilor
și sistemelor aferente imobilului și a funcționării corespunzătoare a acestora
este necesară achiziționarea de servicii de întreținere tehnică a spațiilor și
instalațiilor (mentenanță).
Contractul
va fi încheiat pentru perioada 01 aprilie 2021 – 31 decembrie 2021 .
În
vederea elaborării ofertei pot fi solicitate informații suplimentare
referitoare la echipamente sau in vederea stabilirii vizionării sediului. Tel.
0723.578.611, e-mail ionut.pastia@anfp.gov.ro.
Oferta se va transmite pe e-mail la adresa daniel.coman@anfp.gov.ro și oferta financiară va
fi publicată online în cadrul
catalogului electronic SICAP.
1. E-mail:
Persoana
responsabilă de achiziţie: Daniel Coman, Compartimentul Achiziții Publice, e-mail daniel.coman@anfp.gov.ro.
2. Online în catalogul electronic SICAP – www.e-licitație.ro cu precizarea nr. anunțului de publicitate (conform SICAP) și a codului CPV precizat în anunț.
Oferta
trebuie să conțină cel puțin următoarele informații :
a. Datele de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie);
b. Datele
de contact ale reprezentantului legal și ale persoanei desemnate să se
implice în relațiile cu A.N.F.P.;
c. Certificat constatator, în copie, semnată de
către reprezentantul legal, cu mențiunea „Conform cu originalul”;
d. Propunerea tehnică;
e. Propunerea financiară.
Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de
zile;
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut în condițiile conformității ofertei;
Data limită pentru depunerea ofertei: 29.03.2021, ora 23:30.
Numărul de exemplare: 1.
Nu se acceptă oferte alternative.
Finalizarea
achiziției directe se va face online prin catalogul electronic SICAP.
• Ofertele
care nu se postează în catalogul electronic SICAP sau depuse la o altă adresă
decât cea specificată mai sus, sau după data și ora stabilite în acest sens,
vor fi respinse.
• Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit,
cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
• Autoritatea Contractantă poate decide în
orice moment să anuleze achiziția în cazul în care aceasta consideră că nu mai
este necesară achiziția serviciilor respective. Decizia de anulare nu obligă
autoritatea contractantă la costuri față de operatorii economici participanți.
Specificații tehnice - Servicii de întreținere și operare tehnică
Categorie: Anunțuri, luni, 22 martie 2021