Mareste fontul
Micsoreaza fontul
Alb si negru
Inverseaza culorile
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Promovăm PERFORMANȚA, punem în valoare OAMENII din serviciul public!

Servicii de întreținere tehnică a spațiilor și instalațiilor (mentenanță) pentru sediul Agenţiei Naționale a Funcţionarilor Publici

Agenția Națională a Funcționarilor Publici intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare: Servicii de întreținere tehnică a spațiilor și instalațiilor (mentenanță) pentru sediul Agenţiei Naționale a Funcţionarilor Publici  situat în Bd. Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, Tronson III, sector 3.

COD CPV 50000000-5 Servicii de reparare şi întreţinere

În vederea menținerii caracteristicilor tehnice și funcționale ale instalațiilor și sistemelor aferente imobilului și a funcționării corespunzătoare a acestora este necesară achiziționarea de servicii de întreținere tehnică a spațiilor și instalațiilor (mentenanță).
Contractul va fi încheiat pentru perioada 01 aprilie 2021 – 31 decembrie 2021 .

În vederea elaborării ofertei pot fi solicitate informații suplimentare referitoare la echipamente sau in vederea stabilirii vizionării sediului. Tel. 0723.578.611, e-mail ionut.pastia@anfp.gov.ro.

Oferta se va transmite pe e-mail la adresa daniel.coman@anfp.gov.ro și oferta financiară va fi publicată online în cadrul catalogului electronic SICAP.

1. E-mail:
Persoana responsabilă de achiziţie: Daniel Coman, Compartimentul Achiziții Publice, e-mail daniel.coman@anfp.gov.ro.

2. Online în catalogul electronic SICAP – www.e-licitație.ro cu precizarea nr. anunțului de publicitate (conform SICAP) și a codului CPV precizat în anunț.

Oferta trebuie să conțină cel puțin următoarele informații :

a. Datele de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie);
b. Datele  de contact ale reprezentantului legal și ale persoanei desemnate să se implice în relațiile cu A.N.F.P.;
c. Certificat constatator, în copie, semnată de către reprezentantul legal, cu mențiunea „Conform cu originalul”;
d. Propunerea tehnică;
e. Propunerea financiară.

Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de zile;
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut în condițiile conformității ofertei;
Data limită pentru depunerea ofertei: 29.03.2021, ora 23:30.
Numărul de exemplare: 1.
Nu se acceptă oferte alternative.

Finalizarea achiziției directe se va face online prin catalogul electronic SICAP.

• Ofertele care nu se postează în catalogul electronic SICAP sau depuse la o altă adresă decât cea specificată mai sus, sau după data și ora stabilite în acest sens, vor fi respinse.
• Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
• Autoritatea Contractantă poate decide în orice moment să anuleze achiziția în cazul în care aceasta consideră că nu mai este necesară achiziția serviciilor respective. Decizia de anulare nu obligă autoritatea contractantă la costuri față de operatorii economici participanți.

Specificații tehnice - Servicii de întreținere și operare tehnică

Categorie: Anunțuri, luni, 22 martie 2021


Legături

Anunturi

Arhiva anunturi