Pentru a veni în sprijinul compartimentelor de resurse umane din cadrul instituţiilor prefectului, în vederea facilitării procesului de avizare a structurilor de funcţii publice din cadrul acestora, ANFP a elaborat un set de recomandări cu caracter orientativ, care pot fi consultate mai jos.
Iniţiativa
ANFP vine în contextul modificărilor intervenite în structura organizatorică, în sensul stabilirii funcţiilor publice de
prefect şi subprefect ca funcţii de demnitate publică şi înfiinţării funcţiei
publice din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al
instituţiei prefectului (OUG nr. 4/2021 pentru modificarea şi
completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul
administrativ, precum şi a HG nr. 66/2021 privind
modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr.906/2020 pentru punerea în
aplicare a unor prevederi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019
privind Codul administrativ).
Organigrama - cadru de organizare a instituţiei prefectului
Recomandări pentru obținerea avizului privind funcţiile publice
Tipizat solicitare aviz privind funcțiile publice
Categorie: Anunțuri, miercuri, 03 martie 2021