Mareste fontul
Micsoreaza fontul
Alb si negru
Inverseaza culorile
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Promovăm PERFORMANȚA, punem în valoare OAMENII din serviciul public!

Procedura de achiziţie pentru Servicii de formare profesională și organizare programe de formare

"Agenţia Natională a Funcţionarilor Publici iniţiază procedura de achiziţie pentru Servicii de formare profesională și organizare programe de formare în cadrul proiectului „Instruire aplicată pentru continuarea întăririi capacității instituționale a administrației publice din România pentru o gestionare eficientă a fondurilor structurale˝, cod SMIS 48159, în conformitate cu documentaţia ataşată.

     Modalitatea de desfăşurare: Procedura internă – servicii – anexa 2B;

    Criteriul de atribuire - "Preţul cel mai scăzut" ;

COD CPV 80530000- 8 Servicii de formare profesională
COD CPV 55110000-4 Servicii de cazare la hotel
COD CPV 55520000-1 Servicii de catering
COD CPV  55130000-0 Alte servicii hoteliere
COD CPV 79951000-5 Servicii de organizare de seminarii
COD CPV 63000000-9 Servicii de transport anexe şi conexe

    Tip contract: Servicii;
    Obiectul contractului: Servicii de formare profesională și organizare programe de formare – pachet de servicii constând în servicii de cazare şi masă pentru participanţi, închirire săli de instruire, transport şi organizare și servicii de formare profesională, testare și certificare pentru 800 de participanți în vederea obținerii certificatului de ”Formator„;
    Termenul limită de depunere a ofertelor – 15.07.2015, ora 10,00;
    Adresa de depunere a ofertelor: Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, str. Bdul. Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, Tronson III, sector 3, Bucureşti, cod poştal  030669;
    Termenul de deschidere a ofertelor - 15.07.2015 ora 13 :00;
    Adresa (locul)de deschidere a ofertelor : Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, str. Bdul. Mircea Vodă nr.44, bl. M17, Tronson III, sector 3, Bucureşti, cod poştal  030669;
    Termenul limită de solicitare a clarificărilor – 08.07.2015 ora 16:00 ;
    Termenul limită de răspuns la clarificări – 10.07.2015 ora 16:00 ;
    Limba de redactare a ofertei :
Limba Romană ;
    Modalitatea de atribuire: Contract de achizitie publică ;
    Contractul se înscrie într-un proiect/program finanţat din Fonduri Comunitare:
Fondul European de Dezvoltare Regională, Programul Operaţional Asistenţă Tehnică, Axa Prioritara 1 - Sprijin în implementarea instrumentelor structurale şi coordonarea programelor, Domeniul major de intervenţie 1.3: Formare orizontală în domeniul gestionării programelor/proiectelor. Operaţiunea/le orientativă/e: Organizarea evenimentelor de formare, inclusiv formarea de formatori, derularea sesiunilor de formare şi elaborarea materialelor suport. 
    Durata contractului : 5 luni;
    Valorea estimată : 3.382.600  lei fără TVA;
    Moneda în care se transmite oferta de preţ : RON
    Cuantumul garanţiei de participare este de: 67.000 lei
sau echivalent în valută la cursul oficial BNR anterior datei limită de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.

Garanţia de participare, se va constitui în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificările şi completările ulterioare:
- fie printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări.
- fie prin virament bancar în contul :
ANFP  Cod fiscal 12979825
RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMB
Garanţia trebuie să fie irevocabilă. Dovada constituirii garanţiei de participare  se va depune în original  la Registratura ANFP din str. Bdul Mircea Vodă nr. 44, Tronson C, Bucureşti până la data şi ora limită stabilită pentru depunerea ofertelor .
Valabilitatea garanţiei de participare va fi de minim 120 de zile de la data limită de primire a ofertelor. Autoritatea Contractantă poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul în care ofertantul îşi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garanţiei de participare va fi prelungită în mod corespunzător. In situaţia în care ofertantul refuză extinderea valabilităţii, acesta va fi exclus din procedură.
Ofertantul /asocierea care solicită reducerea cerinţei privind cuantumul garanţiei de participare şi a cifrei de afaceri la 50 %, va prezenta o declaraţie pe proprie răspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004,din care să rezulte că se încadrează în categoria I.M.M.-urilor. În cazul în care ofertantul este o asociere, încadrarea în categoria întreprinderilor mici şăi mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, dacă toţi asociaţii se încadrează, în mod individual, în categoria IMM, aceştia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerinţei privind cuantumul garanţiei de participare şi a cifrei de afaceri.
Neprezentarea până la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor a dovezii constituirii garanţiei de participare,  în original la sediul ANFP, conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabilă, conform art. 33 alin. (3) lit.b  şi art. 36 alin. (1) lit. a din  HG nr. 925/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

    Garanţia de bună execuţie:  10 % din valoarea contractului fără TVA

    Criterii de calificare:

    1. Cerinţe privind situaţia personală a operatorului economic 

         Informaţii şi formalităţi necesare
- Declaraţia de eligibilitate
- Declaraţie privind neîncadrarea în nici una din situaţiile prevăzute în articolul  181 din OUG 34/2006.
Certificat de atestare fiscală pentru bugetul de stat şi contribuţiile sociale, eliberat de către unităţile teritoriale ale MFP,   din care să reiasă că nu există datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevăzută data limită de depunere a ofertei, în original sau copie lizibilă ”conform cu originalul”. (In măsura în care procedura de emitere a certificatului nu permite  confirmarea datoriilor la data solicitată, operatorul economic are dreptul de a-şi demonstra situaţia economică şi financiară şi prin prezentarea altor documente care să reflecte o imagine fidelă a situaţiei economice şi financiare in conformitate cu art.11 alin 4 din HG.925/2006 cu modificările şi completările ulterioare.)          

- Certificat  de atestare fiscală impozite şi taxe locale din care să reiasă că ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevăzută data limită de depunere a ofertei, în original sau copie lizibilă ”conform cu originalul”.
Pentru persoane juridice străine:
Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care să dovedească că nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevăzută data limită de depunere a ofertei,  in original sau copie lizibilă ”conform cu originalul”.
- Declaraţia „ Certificat de participare la licitaţie cu ofertă independentă” întocmită conform modelului prevăzut în Anexa la Ordinul nr. 314/2010 al ANRMAP publicat în MO Partea I nr.701/20.10.2010  - Formularul 5 Secţiunea III.
- Declaraţie pe propria răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare. Declaraţia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert susţinator (dacă este cazul.)- Formularul 6  cu anexă Secţiunea III.

2. Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale
    Informaţii şi formalităţi necesare

Certificatul constatator -  în original sau copie lizibilă ”conform cu originalul” emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul teritorial în raza căruia ofertantul îşi are sediul social, din care să reiasă:
    a)  informaţiile sunt reale/valabile la data limită de depunere a ofertelor
    b) faptul că codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului are corespondenţă cu obiectul contractului
Persoanele juridice străine vor prezenta:
 -documente edificatoare, care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică sau de înregistrare / atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este rezident.
Documentele prezentate vor fi însoţite de traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură va fi legalizată de un notar public.

Autorizație eliberată de ANC – Autoritatea Națională de Certificări,  pentru  programul de formare Formare de Formatori/Formator, în copie, semnată si stampilată de catre reprezentantul legal, cu mentiunea „Conform cu originalul”:
Ofertantii trebuie sa detina acreditare ANC, în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 129/2000 republicată, privind formarea profesionala a adulților, cu modificările şi completările ulterioare, ca furnizor autorizat Autorizatia trebuie să fie valabilă la data depunerii ofertei și pe toata durata de executie a contractului de achizitie publica.
Daca autorizația privind programul de formare expira ca valabilitate in perioada contractului de servicii, atunci ofertantii vor transmite o Declaratie prin care se angajeaza sa isi reinoiasca autorizatia programului de formare (in format original) astfel incat sa fie furnizate servicii de formare autorizate pana la data estimata pentru finalizarea contractului de servicii pentru care se realizeaza aceasta procedura de achizitie.
Persoanele juridice străine le sunt aplicabile prevederile art. 34, 35 și 28 din Ordonanței Guvernului nr. 129/2000 republicată, privind formarea profesionala a adulților, cu modificările şi completările ulterioare.
Documentele prezentate vor fi însoţite de traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură va fi legalizată de un notar public.

3. Capacitatea economică şi financiară

Informaţii şi formalităţi necesare
- Informaţii generale – Formularul 7
media anuală a cifrei de afaceri  globală care vizează activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) a ofertantului trebuie să fie de cel puţin 6.765.200 lei .
- Bilanţurile contabile aferente exerciţiilor financiare 2012,2013,2014 înregistrate la organele competente

4. Capacitatea tehnică şi/sau profesională

Informaţii şi formalităţi necesare
- Informaţii privind asociaţii
–daca este cazul - Formularul 9 (în cazul în care nu există asociaţi formularul se va depune cu specificaţia – Nu este cazul).

Acord sau o scrisoare preliminară de asociere
Declaraţie prin care se obligă ca în cazul în care oferta sa este declarată câştigătoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autorităţii Contractante, înainte de data semnării contractului. În cazul în care ofertantul nu are asociaţi va fi prezentată o declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte acest lucru.

Informaţii privind subcontractanţii – dacă este cazul - Formularul 10 (în cazul în care nu există subcontractanţi, formularul se va depune cu specificaţia – Nu este cazul).

Informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze (lista subcontractanţi, datele de recunoaştere, activităţi ce se subcontractează, procent din contract etc.).
În cazul în care ofertantul nu are subcontractanţi va fi prezentată o declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte acest lucru.

Declaraţia privind Lista principalelor contracte prestate în ultimii 3 ani (calculaţi de la termenul limită pentru depunerea ofertelor) - Formularul 8

Experienţa similară şi recomandări din partea altor beneficiari

- Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să prezinte certificate/ documente care să confirme prestarea de servicii similare în valoare cumulată de minim 3.382.600 fără TVA, la nivelul a cel puţin un contract  sau cel mult 5 contracte, (se vor lua în considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011).

- Activitățile de formare profesionale pot fi demonstrate prin prezentarea de  documente/certificate care să confirme prestarea de servicii  în valoare de minim 960.000 lei fara TVA la nivelul a cel puţin un  contract  sau cel mult 2 contracte.

- Declaraţia privind numărul mediu al personalul angajat şi al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani- Formularul 13;
- Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal – Angajamentul ofertantului privind personalul de specialitate responsabil cu realizarea contractului – Formularul 15;
- Lista experţilor propuşi pentru îndeplinirea contractului- Formularul 14 din Secţiunea III

Formatorii – minim 15:
Experții propuși trebuie să îndeplinească următoarele condiții minime :
• Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenţă;
•  Certificare/ Atestare ANC (CNFPA) sau echivalent ca formatori;
•  Experienta dovedita prin participarea în cel putin un proiect/contract la nivelul căruia a desfățurat activități similare celor pentru care este propus;


Organizatori de curs – minim 15
Experţii propusi trebuie sa îndeplinească următoarele condiții minime :

•  Experiență dovedită prin participarea în cel puțin un proiect/contract la nivelul căruia a desfășurat activități de organizare de evenimente/programe de formare/seminarii,/focus grupuri etc.

Pentru personalul de specialitate propus pentru proiect, se vor prezenta următoarele documente:
- CV actual aferent fiecărei persoane propuse în cadrul echipei, semnat si datat de către fiecare titular în parte şi contrasemnat de reprezentantul legal
- Documente suport (diplome, atestate, acreditări,certificări) din care să rezulte pregătirea şi  competenţele / calificările profesionale ale personalului de specialitate propus în cadrul echipei de proiect. Diplomele, atestatele, certificările, acreditările trebuie prezentate în  copie legalizată sau copie lizibilă certificată de reprezentantul ofertantului cu menţiunea „conform cu originalul”, în limba română sau însoţite de traducere autorizată în limba română (dacă este cazul) şi să fie valabile la data limită de depunere a ofertelor.
Experienţa generală sau specifică în domeniu poate fi demonstrată prin copie carte de muncă/contracte de muncă, contract de colaborare / prestări servicii, fişe de post, adeverinţe, recomandari  sau orice alte documente similare.
- Declaraţie de disponibilitate, semnată de fiecare persoană nominalizată, în original, în  conformitate cu formularul  nr. 16 şi contrasemnată de reprezentantul legal

5. Standarde de asigurare a calităţii
- Documente  emise de organisme acreditate, care confirmă  certificarea sistemului de management al calităţii respectiv, certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent.
Criteriile de calificare detaliate şi Caietul de sarcini se regăsesc în Documentaţia de atribuire ataşată.
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon/fax 0374.112.734, sau pe adresa de e-mail elena.constantinescu @anfp.gov.ro "

Fişă de date

Caiet de sarcini

Formulare

Model contract

Clarificare 1

Clarificare 2

Clarificare 3

Clarificare 4

Clarificare 5

Clarificare 6

Clarificare 7

Clarificare 8

Clarificare 9

Clarificare 10

Categorie: Anunțuri, luni, 22 iunie 2015


Legături

Anunturi

Arhiva anunturi