"Agenţia Natională a Funcţionarilor Publici iniţiază procedura de
achiziţie pentru Servicii de formare profesională și organizare programe de formare în cadrul proiectului „Instruire
aplicată pentru continuarea întăririi capacității instituționale a
administrației publice din România pentru o gestionare eficientă a
fondurilor structurale˝, cod SMIS 48159, în conformitate cu documentaţia ataşată.
Modalitatea de desfăşurare: Procedura internă – servicii – anexa 2B;
Criteriul de atribuire - "Preţul cel mai scăzut" ;
COD CPV 80530000- 8 Servicii de formare
profesională
COD CPV 55110000-4 Servicii de cazare la hotel
COD CPV 55520000-1 Servicii de catering
COD CPV 55130000-0 Alte
servicii hoteliere
COD CPV 79951000-5 Servicii de organizare de seminarii
COD CPV 63000000-9 Servicii de transport anexe şi conexe
Tip contract: Servicii;
Obiectul contractului: Servicii de formare profesională și organizare programe de formare –
pachet de servicii constând în servicii de cazare şi masă pentru participanţi, închirire
săli de instruire, transport şi organizare și servicii de formare profesională,
testare și certificare pentru 800 de participanți în vederea obținerii
certificatului de ”Formator„;
Termenul limită de depunere a ofertelor – 15.07.2015,
ora 10,00;
Adresa de depunere a ofertelor: Agenţia Naţională a Funcţionarilor
Publici, str. Bdul. Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, Tronson III, sector 3,
Bucureşti, cod poştal 030669;
Termenul de deschidere a ofertelor - 15.07.2015 ora 13 :00;
Adresa (locul)de deschidere a ofertelor : Agenţia Naţională a Funcţionarilor
Publici, str. Bdul. Mircea Vodă nr.44, bl. M17, Tronson III, sector 3,
Bucureşti, cod poştal 030669;
Termenul limită de solicitare a clarificărilor – 08.07.2015 ora 16:00 ;
Termenul limită de răspuns la clarificări – 10.07.2015 ora 16:00 ;
Limba de redactare a ofertei : Limba Romană ;
Modalitatea de atribuire: Contract de achizitie publică ;
Contractul se înscrie într-un proiect/program finanţat din Fonduri
Comunitare:
Fondul European
de Dezvoltare Regională, Programul Operaţional Asistenţă Tehnică, Axa
Prioritara 1 - Sprijin în implementarea instrumentelor structurale şi
coordonarea programelor, Domeniul major de intervenţie 1.3: Formare orizontală
în domeniul gestionării programelor/proiectelor. Operaţiunea/le orientativă/e:
Organizarea evenimentelor de formare, inclusiv formarea de formatori, derularea
sesiunilor de formare şi elaborarea materialelor suport.
Durata contractului : 5 luni;
Valorea estimată : 3.382.600 lei fără TVA;
Moneda în care se transmite oferta de preţ : RON
Cuantumul garanţiei de participare este de: 67.000 lei sau echivalent în
valută la cursul oficial BNR
anterior datei limită de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.
Garanţia de participare, se va constitui în conformitate cu prevederile
art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificările şi completările ulterioare:
- fie printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o
societate bancară ori de o societate de asigurări.
- fie prin virament bancar în contul :
ANFP Cod fiscal 12979825
RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMB
Garanţia trebuie să fie
irevocabilă. Dovada constituirii garanţiei de participare se va depune în original la Registratura ANFP din str. Bdul Mircea Vodă
nr. 44, Tronson C, Bucureşti până la
data şi ora limită stabilită pentru depunerea ofertelor .
Valabilitatea garanţiei de participare va fi de minim 120 de zile de la data limită de primire a ofertelor.
Autoritatea Contractantă poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a
ofertei. In cazul în care ofertantul îşi extinde perioada de valabilitate a
ofertei, perioada de valabilitate a garanţiei de participare va fi prelungită
în mod corespunzător. In situaţia în care ofertantul refuză extinderea valabilităţii,
acesta va fi exclus din procedură.
Ofertantul /asocierea
care solicită reducerea cerinţei privind cuantumul garanţiei de participare şi
a cifrei de afaceri la 50 %, va prezenta o declaraţie pe proprie răspundere,
conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004,din care să rezulte că se încadrează în
categoria I.M.M.-urilor. În cazul în care ofertantul este o asociere,
încadrarea în categoria întreprinderilor mici şăi mijlocii se va analiza cu
privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, dacă toţi asociaţii se
încadrează, în mod individual, în categoria IMM, aceştia pot beneficia de
reducerea cu 50% a cerinţei privind cuantumul garanţiei de participare şi a
cifrei de afaceri.
Neprezentarea până la data limită stabilită pentru
depunerea ofertelor a dovezii constituirii garanţiei de participare, în original la sediul ANFP, conduce la respingerea ofertei, ca fiind
inacceptabilă, conform art. 33 alin. (3) lit.b şi art. 36 alin. (1) lit. a din HG nr. 925/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
Garanţia de bună
execuţie: 10 % din valoarea contractului fără TVA
Criterii
de calificare:
1. Cerinţe privind situaţia
personală a operatorului economic
Informaţii şi formalităţi necesare
- Declaraţia de eligibilitate
- Declaraţie privind neîncadrarea în nici
una din situaţiile prevăzute în articolul 181 din OUG 34/2006.
Certificat de atestare fiscală pentru bugetul de stat şi contribuţiile
sociale, eliberat de
către unităţile teritoriale ale MFP, din care să reiasă că nu există datorii scadente la nivelul lunii
anterioare celei în care este prevăzută data limită de depunere a ofertei, în
original sau copie lizibilă ”conform cu originalul”. (In măsura în care procedura de emitere a certificatului nu
permite confirmarea datoriilor la data
solicitată, operatorul economic are dreptul de a-şi demonstra situaţia
economică şi financiară şi prin prezentarea altor documente care să reflecte o
imagine fidelă a situaţiei economice şi financiare in conformitate cu art.11
alin 4 din HG.925/2006 cu modificările şi completările ulterioare.)
- Certificat de atestare fiscală impozite şi taxe locale din care să reiasă că ofertantul nu are datorii
scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevăzută data limită
de depunere a ofertei, în original sau copie lizibilă ”conform cu originalul”.
Pentru persoane juridice străine:
Operatorul economic nerezident va prezenta
documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente
echivalente) prin care să dovedească că nu are datorii scadente la nivelul
lunii anterioare celei în care este prevăzută data limită de depunere a
ofertei, in original sau copie lizibilă
”conform cu originalul”.
- Declaraţia „ Certificat de participare la
licitaţie cu ofertă independentă” întocmită conform modelului prevăzut în Anexa la Ordinul nr. 314/2010 al
ANRMAP publicat în MO Partea I nr.701/20.10.2010 - Formularul 5 Secţiunea III.
- Declaraţie pe propria răspundere privind
neîncadrarea în prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese)
din OUG 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare. Declaraţia va fi
completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert susţinator (dacă este
cazul.)- Formularul 6 cu anexă Secţiunea
III.
2. Capacitatea de exercitare a activităţii
profesionale
Informaţii şi formalităţi necesare
Certificatul constatator - în original sau copie lizibilă
”conform cu originalul” emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă
tribunalul teritorial în raza căruia ofertantul îşi are sediul social, din care
să reiasă:
a) informaţiile sunt
reale/valabile la data limită de depunere a ofertelor
b) faptul că codul CAEN din
certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului are
corespondenţă cu obiectul contractului
Persoanele juridice străine vor prezenta:
-documente edificatoare, care să
dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică sau de înregistrare /
atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu
prevederile legale din ţara în care ofertantul este rezident.
Documentele prezentate vor fi însoţite de traducerea realizată de un
traducător autorizat a cărui semnătură va fi legalizată de un notar public.
Autorizație
eliberată de ANC – Autoritatea Națională de Certificări, pentru programul de formare Formare de Formatori/Formator, în
copie, semnată si stampilată de catre reprezentantul legal, cu mentiunea
„Conform cu originalul”:
Ofertantii trebuie sa
detina acreditare ANC, în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr.
129/2000 republicată, privind formarea profesionala a adulților, cu
modificările şi completările ulterioare, ca furnizor autorizat Autorizatia trebuie să fie valabilă la
data depunerii ofertei și pe toata durata de executie a contractului de
achizitie publica.
Daca
autorizația privind programul de formare expira ca valabilitate in perioada
contractului de servicii, atunci ofertantii vor transmite o Declaratie prin care se angajeaza sa isi
reinoiasca autorizatia programului de formare (in format original)
astfel incat sa fie furnizate servicii de formare autorizate pana la data
estimata pentru finalizarea contractului de servicii pentru care se realizeaza
aceasta procedura de achizitie.
Persoanele juridice străine le sunt aplicabile prevederile art. 34, 35 și
28 din Ordonanței Guvernului nr. 129/2000 republicată, privind formarea
profesionala a adulților, cu modificările şi completările ulterioare.
Documentele prezentate
vor fi însoţite de traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui
semnătură va fi legalizată de un notar public.
3. Capacitatea economică şi financiară
Informaţii şi formalităţi necesare
- Informaţii generale – Formularul 7
media
anuală a cifrei de afaceri globală care
vizează activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) a
ofertantului trebuie să fie de cel puţin 6.765.200 lei .
- Bilanţurile contabile aferente exerciţiilor financiare 2012,2013,2014
înregistrate la organele competente
4. Capacitatea tehnică şi/sau profesională
Informaţii şi formalităţi necesare
- Informaţii privind asociaţii–daca este cazul - Formularul 9 (în cazul în care nu
există asociaţi formularul se va depune cu specificaţia – Nu este cazul).
Acord sau o scrisoare preliminară de asociere
Declaraţie prin care
se obligă ca în cazul în care oferta sa este declarată câştigătoare va legaliza
asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autorităţii
Contractante, înainte de data semnării contractului. În cazul în care
ofertantul nu are asociaţi va fi prezentată o declaraţie pe proprie răspundere
din care să rezulte acest lucru.
Informaţii
privind subcontractanţii – dacă este cazul - Formularul 10 (în cazul în care nu există subcontractanţi,
formularul se va depune cu specificaţia – Nu este cazul).
Informaţii privind partea
din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o
subcontracteze (lista subcontractanţi, datele de recunoaştere, activităţi ce se
subcontractează, procent din contract etc.).
În cazul în care ofertantul nu are subcontractanţi
va fi prezentată o declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte acest
lucru.
Declaraţia privind Lista principalelor
contracte prestate în
ultimii 3 ani (calculaţi de la termenul limită pentru depunerea ofertelor) -
Formularul 8
Experienţa similară şi recomandări din partea
altor beneficiari
- Ofertantul (operator economic sau membrii
asocierii împreună) trebuie să prezinte certificate/ documente care să confirme
prestarea de servicii similare în valoare cumulată de minim 3.382.600 fără TVA,
la nivelul a cel puţin un contract sau
cel mult 5 contracte, (se vor lua în considerare prevederile art.13 din Ordinul
ANRMAP 509/2011).
- Activitățile de formare profesionale pot fi demonstrate prin
prezentarea de documente/certificate
care să confirme prestarea de servicii în valoare de minim 960.000 lei fara TVA la nivelul a cel puţin un contract sau cel mult 2 contracte.
- Declaraţia privind numărul mediu al personalul angajat şi al cadrelor de
conducere în
ultimii 3 ani- Formularul 13;
- Declaraţie pe propria răspundere a
reprezentantului legal – Angajamentul
ofertantului privind personalul de specialitate responsabil cu realizarea
contractului – Formularul 15;
- Lista experţilor propuşi pentru îndeplinirea
contractului- Formularul 14 din Secţiunea III
Formatorii – minim 15:
Experții propuși trebuie să
îndeplinească următoarele condiții minime :
• Studii
superioare universitare absolvite cu diploma de licenţă;
• Certificare/
Atestare ANC (CNFPA) sau echivalent ca formatori;
• Experienta
dovedita prin participarea în cel putin un proiect/contract la nivelul căruia a
desfățurat activități similare celor pentru care este propus;
Organizatori de curs – minim 15
Experţii propusi trebuie sa
îndeplinească următoarele condiții minime :
• Experiență
dovedită prin participarea în cel puțin un proiect/contract la nivelul căruia a
desfășurat activități de organizare de evenimente/programe de
formare/seminarii,/focus grupuri etc.
Pentru personalul de specialitate propus pentru
proiect, se vor prezenta următoarele documente:
- CV actual aferent fiecărei persoane propuse în cadrul echipei,
semnat si datat de către fiecare titular în parte şi contrasemnat de
reprezentantul legal
- Documente suport (diplome, atestate, acreditări,certificări) din
care să rezulte pregătirea şi competenţele / calificările profesionale ale
personalului de specialitate propus în cadrul echipei de proiect. Diplomele,
atestatele, certificările, acreditările trebuie prezentate în copie legalizată sau copie lizibilă
certificată de reprezentantul ofertantului cu menţiunea „conform cu
originalul”, în limba română sau însoţite de traducere autorizată în limba
română (dacă este cazul) şi să fie valabile la data limită de depunere a
ofertelor.
Experienţa generală sau specifică în
domeniu poate fi demonstrată prin copie carte de muncă/contracte de muncă,
contract de colaborare / prestări servicii, fişe de post, adeverinţe,
recomandari sau orice alte documente
similare.
- Declaraţie de disponibilitate, semnată de fiecare persoană
nominalizată, în original, în conformitate cu formularul nr. 16
şi contrasemnată de reprezentantul legal
5. Standarde de asigurare a calităţii
- Documente emise de organisme
acreditate, care confirmă certificarea
sistemului de management al calităţii respectiv, certificat ISO SR EN 9001 sau
echivalent.
Criteriile de calificare detaliate şi Caietul de
sarcini se regăsesc în Documentaţia de atribuire ataşată.
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta
la telefon/fax 0374.112.734, sau pe adresa de e-mail elena.constantinescu @anfp.gov.ro "
Fişă de date
Caiet de sarcini
Formulare
Model contract
Clarificare 1
Clarificare 2
Clarificare 3
Clarificare 4
Clarificare 5
Clarificare 6
Clarificare 7
Clarificare 8
Clarificare 9
Clarificare 10
Categorie: Anunțuri, luni, 22 iunie 2015