”Agenția
Națională a Funcționarilor Publici intenționează să achiziționeze prin
achiziție directă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, servicii de organizare a conferinței de închidere a
proiectului „Instruire orizontală pentru
potențialii beneficiari și beneficiarii FESI, precum și instruire specifică
pentru beneficiarii POAT” cod proiect 1.1.031, cod MySmis 2014 118449.
COD
CPV 79952000-2 - Servicii pentru evenimente
Valoarea estimată a achiziției
este de 20.000 lei, fără TVA.
Specificațiile tehnice și
formularele necesare se regăsesc atașate prezentului anunț.
Oferta se va prezenta în original la sediul ANFP și online în cadrul catalogului electronic SEAP.
1. Original:
Adresa la care se depune oferta este: Bd.
Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, Tronson III, sector 3, București, Registratură –
camera 007.
Persoana responsabilă de achiziţie: Elena Constantinescu, Compartimentul
Achiziții Publice. Telefon: 0374.112.734, Fax: 0374.112.734,
e-mail elena.constantinescu@anfp.gov.ro
2. Online
în catalogul electronic SICAP – www.e-licitație.ro cu precizarea nr. anunțului de publicitate
(conform SICAP) și a codului CPV precizat în anunț.
Oferta trebuie să conțină cel puțin următoarele
informații :
a. Scrisoare
de înaintare
b. Datele
de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont
trezorerie);
c. Datele de contact ale reprezentantului legal și ale
persoanei desemnate să se implice în relațiile cu A.N.F.P.;
d. Certificat
constatator, în copie, semnată si ștampilată de către reprezentantul legal, cu
mențiunea „Conform cu originalul”
e. Declarație
privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016
privind achizițiile publice (Formularul nr.1);
f. Declarație
privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 165-167 din Legea 98/2016
privind achizițiile publice (Formularul nr.2);
g. Declaraţia privind inexistenţa conflictului de interese, cu menţionarea
persoanelor cu funcţie de decizie (Formularul nr.3 cu anexă);
h. Propunerea
tehnică;
i. Declaraţie
privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi cu privire la relaţiile de
muncă( Formular nr.6)
j. Declaraţie privind îndeplinirea
condiţiilor de protecția mediului( Formularul 20)
k. Propunerea
financiară;
Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de
zile;
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut;
Data limită pentru depunerea ofertei: 11.11.2019, ora 16,00.
Numărul de exemplare: 1 (un) exemplar original.
Nu se acceptă oferte alternative.
Finalizarea
achiziției directe se va face online prin catalogul electronic SEAP.
• Ofertele care nu se postează în
catalogul electronic SEAP sau depuse la o altă adresă decât cea specificată mai
sus, sau după data și ora stabilite în acest sens, vor fi respinse.
• Documentele trebuie să fie tipărite sau
scrise cu cerneală neradiabilă şi vor fi semnate pe fiecare pagină de
reprezentantul/reprezentanţii autorizat/autorizaţi să angajeze ofertantul.
Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi de a semna fiecare pagină a ofertei.
• Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv
forţa majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina operatorului economic care
transmite respectiva ofertă.
• Autoritatea
Contractantă poate decide în orice moment să anuleze achiziția în cazul în care
aceasta consideră că nu mai este necesară achiziția serviciilor respective. Decizia
de anulare nu obligă autoritatea contractantă la costuri față de operatorii
economici participanți.”
Specificatii
Formulare
Categorie: Anunțuri, luni, 04 noiembrie 2019