Aproape 1000 de persoane, reprezentanți ai instituţiilor publice, s-au înscris, în perioada 16 mai – 30 iunie 2022, la cursurile în domeniul digitalizării şi resurselor umane, organizate de ANFP. Dintre acestea, 565 au fost instruite deja, după cum urmează:
- 430 absolvenți în domeniul digitalizării
- 135 absolvenți în domeniul management resurse umane;
Sesiunile de instruire s-au desfăşurat în format online.
Adresăm felicitări absolvenţilor, mulţumiri tuturor personelor care s-au înscris deja, iar celor care doresc să o facă, le reamintim să urmărească website-ul ANFP, pentru că, periodic, vor fi deschise alte apeluri de înscriere. În prezent, este în derulare un apel nou.
Până în 2023, urmează să fie formate 7200 de persoane, iar principiul de ocupare a locurilor disponibile va fi “primul venit, primul servit”.
Publicul ţintă al sesiunilor de instruire este format din persoane care lucrează în compartimentele/ departamentele de resurse umane, alte persoane cu atribuții în cadrul SENEOSP/operare date în Portalul de management al funcției publice şi al funcționarilor publici gestionat de ANFP, persoane care pot îndeplini rolul de membri în comisiile de concurs, personal de conducere și înalți funcționari publici din cadrul instituțiilor şi autorităților publice.
Formarea profesională reprezintă atât un drept, cât și o obligație, iar realizarea unei reforme sustenabile se poate face cu funcţionari publici bine pregătiţi. În acest sens, încurajăm colegii din instituţiile publice să participe la programele de formare puse la dispoziție, gratuit, de către Agenția Națională a Funcționarilor Publici.
***
Programele de formare se desfăşoară în cadrul proiectului „Transparență și competență în sectorul public”, MySMIS2014+ 140086, SIPOCA 870 finanțat prin intermediul Programului Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. Proiectul este implementat în parteneriat cu Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, care va asigura activitatea de formare.
În tematicile cursurilor se regăsesc informaţii despre: sistemul electronic național de evidență a ocupării in sectorul public – SENEOSP, recrutarea – managementul resurselor umane, platforma pilot concurs național, colectarea, validarea și utilizarea datelor, planificarea și recrutarea, selecția, managementul performanței, motivarea, managementul carierei și comunicarea în instituțiile din administrația publică.
Detalii despre proiect şi despre sesiunile de formare, pot fi consultate: http://www.anfp.gov.ro/continut/Transparenta_si_competenta_in_sectorul_public
Categorie: Știri și comunicate, luni, 04 iulie 2022