Agenția Națională a Funcționarilor Publici
intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare, Servicii
tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promoţionale în cadrul
proiectului ““Instruire orizontală
pentru potențialii beneficiari și beneficiarii FESI, precum și instruire
specifică pentru beneficiarii POAT” cod proiect 1.1.031.
COD CPV 79800000-2 Servicii
tipografice şi servicii conexe
Valoarea estimată a achiziției este de 118.539 lei
fără TVA.
Specificațiile tehnice se regăsesc atașate prezentului anunț.
Oferta se va prezenta în original la sediul ANFP și online în cadrul catalogului electronic SEAP.
1. Original:
Adresa la care se depune oferta este: Bdul. Mircea Vodă nr.44, bl. M17,
Tronson III, sector 3, București Registratura – camera 007.
Persoana responsabilă de achiziţie: Elena Constantinescu, Compartimentul Achiziții Publice. Telefon:
0374.112.734, Fax: 0374.112.734, e-mail elena.constantinscu@anfp.gov.ro
2. Online în catalogul electronic SEAP – www.e-licitație.ro cu precizarea nr. anunțului de publicitate și a codului CPV.
Oferta trebuie să conțină cel puțin următoarele informații :
a. Scrisoare de înaintare (Formularul
nr.4)
b. Datele
de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont
trezorerie);
c. Datele de contact ale reprezentantului legal și ale
persoanei desemnate să se implice în relațiile cu A.N.F.P.;
d. Certificat constator, în
copie, semnată si ștampilată de către reprezentantul legal, cu mentiunea
„Conform cu originalul”
e. Declarație privind
neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016 privind
achizițiile publice (Formularul nr.1);
f. Declarație privind
neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 165-167 din Legea 98/2016 privind
achizițiile publice (Formularul nr.2);
g. Declaraţia privind inexistenţa conflictului de interese,
cu menţionarea persoanelor cu funcţie de decizie (Formularul nr.3 cu anexe);
h. Propunerea tehnică;
i. Propunerea financiară;
Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de
zile;
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut;
Data limită pentru depunerea ofertei: 28.06.2017, ora 16,00.
Numărul de exemplare: 1 (un) exemplar original.
Nu se acceptă oferte alternative.
Finalizarea
achiziției directe se va face online prin catalogul electronic SEAP.
• Ofertele
care nu se postează în catalogul electronic SEAP sau depuse la o altă adresă
decât cea specificată mai sus, sau după data și ora stabilite în acest sens,
vor fi respinse.
• Documentele
trebuie să fie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabilă şi vor fi semnate pe
fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanţii autorizat/autorizaţi să
angajeze ofertantul. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi de a semna
fiecare pagină a ofertei.
• Riscurile
transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina
operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
• Autoritatea
Contractantă poate decide în orice moment să anuleze achiziția în cazul în care
aceasta consideră că nu mai este necesară achiziția serviciilor respective.
Decizia de anulare nu obligă Autoritatea Contractanta la costuri față de
operatorii economici participanți.
Specificații
Categorie: Anunțuri, miercuri, 14 iunie 2017