În conformitate
cu prevederile art. 148 şi art. 149, alin. (1) – (5) din Hotărârea Guvernului
nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei
funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate
cu cele ale art. 90 alin. (5) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul
funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunţă ocuparea prin transfer la cerere, a
următoarelor funcții publice de execuție vacante:
Consilier juridic, clasa I,
grad profesional principal din cadrul Serviciului Contencios
Condiţii
specifice pentru ocupare:
Studii
universitare de licență absolvite cu diplomă,
respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență
sau echivalentă în domeniul științe juridice,
Condiţiile
minime de vechime: 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării
funcţiei publice,
Cunoştinţe
de operare/programare pe calculator: nivel de bază,
Cunoștințe
de limbi străine: limba franceză sau engleză: nivel de bază.
Expert, clasa I, grad
profesional superior din cadrul Serviciului Inovație, Relații Internaționale și
Proiecte – Direcția Comunicare și Relații Internaționale
Condiţiile
specifice pentru ocupare:
Studii
universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de
lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul
științe sociale: ştiinţe juridice, ştiinţe ale comunicării, ştiinţe politice -
relații internaționale și studii europene sau ştiinţe administrative; științe
umaniste și arte - filologie;
Perfecționări:
management de proiect,
Condiţiile
minime de vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării
funcţiei publice,
Cunoştinţe
de operare/programare pe calculator : nivel mediu,
Cunoștințe
de limbi străine: limba franceză nivel avansat.
Funcţionarii publici interesaţi sunt rugaţi să
depună la Compartimentul Resurse Umane, din București, bdul. Mircea Vodă nr.44,
tronson III, sector 3, etaj 1, camera 102, în termen de 20 de zile de la data
afişării prezentului anunţ, următoarele documente:
1. cerere de transfer la cerere,
2. curriculum vitae – tip EUROPASS,
3. copia actului de identitate,
4. copiile
diplomelor de studii și ale altor acte care
astestă efectuarea unor specializări,
5. copia carnetului de muncă sau, după caz,
adeverință care să ateste vechimea în specialitatea studiilor necesare funcției
publice,
6. copie a actului administrativ din care să reiasă
funcţia publică ocupată de candidat şi instituţia angajatoare (sau după caz,
adeverinţă).
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se
prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru
conformitatea cu originalul de către un funcționar public din cadrul
Compartimentului Resurse Umane, sau în copii legalizate.
În situaţia în care sunt depuse
mai multe cereri de transfer la cerere, se va organiza un interviu, data, locul
şi ora susţinerii acestuia urmând a fi publicate pe pagina de internet a Agenției
Naționale a Funcționarilor Publici – www.anfp.gov.ro, Secţiunea Anunțuri şi afişate la sediul instituţiei.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Compartimentul Resurse Umane, telefon: 0374.112.769.
Publicat azi 09 august 2017
Rezultat dosare depuse pentru ocuparea prin transfer, la cerere, a două funcţii publice de execuţie în cadrul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici
Rezultatul interviului la ocuparea prin transfer, la cerere, a funcției publice de execuție vacantă de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Contencios – Direcția Generală Reglementare, Monitorizare și Contencios din cadrul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici
Categorie: Anunțuri, miercuri, 09 august 2017