În vederea asigurării tratamentului egal,
transparenței și liberului acces la informație, concurenței loiale, Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) inițiază
o procedură de consultare a pieței, pentru pregătirea
achiziției de servicii
de formare și conexe în vederea dezvoltării competențelor digitale a 30.000 de
funcționari publici și a dezvoltării competențelor de leadership și talent
management în contextul noilor tehnologii și al transformărilor digitale pentru
2.500 funcționari publici de conducere, în conformitate
cu prevederile art. 139 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările
și completările ulterioare și ale art. 18-19 din HG nr.395/2016 pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la
atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr.
98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările
ulterioare.
Scopul consultării: colectarea de opinii, sugestii sau
recomandări în vederea pregătirii achiziției, organizarea și desfășurarea
procedurii de atribuire pentru serviciile de formare și conexe în vederea
dezvoltării competențelor digitale a 30.000 de funcționari publici și a
dezvoltării competențelor de leadership și talent management în contextul
noilor tehnologii și al transformărilor digitale pentru 2.500 funcționari
publici de conducere, cu condiția ca utilizarea sau implementarea acestor
opinii, sugestii sau recomandări să nu aibă ca efect denaturarea concurenței
și/sau încălcarea principiilor nediscriminării și transparenței.
În conformitate cu Acordul de finanțare privind
implementarea reformelor și/sau investițiilor finanțate prin Planul național de
redresare și reziliență nr. 38921/05.04.2022, semnat între Ministerul
Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de coordonator național
pentru Planul național de redresare și reziliență și Agenția Națională a
Funcționarilor Publici, în calitate de coordonator de reformă și investiții
pentru Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Agenția este
responsabilă pentru atingerea țintei de 32.500 de funcționari publici care au
urmat un curs de formare digitală.
Investiția nr. 16 face parte din
Componenta C7 – Transformarea digitală și include:
• Dezvoltarea competențelor digitale a 30.000 funcționari
publici (reprezentând aprox. 20% din corpul funcționarilor publici) -
certificare tip ICDL și specializări TIC (administrator baze de date (SQL,
MySQL etc); Administrator de sistem; Analiști de business; Data analist;
Programatori pe diverse platforme);
• Dezvoltarea competențelor de leadership și talent management
în contextul digitalizării pentru 2.500 funcționari publici de conducere
(reprezentând aprox. 25% din funcționarii publici de conducere la nivel
național);
• Realizarea unei analize de impact al formării în domeniul TIC
asupra activităților specifice derulate.
Indicatorii de monitorizare
intermediari și final privind atingerea țintei nr. 185 sunt următorii:
- până la data de 31 decembrie 2023: 8.000 funcționari publici care au urmat un curs de formare digitală,
- până la data de 31 decembrie 2024: 18.000 funcționari publici care au urmat un curs de formare digitală,
- până la data de 31 decembrie 2025: 28.000 funcționari publici care au urmat un curs de formare digitală,
- până la data de 30 iunie 2026: 32.500 funcționari publici care au urmat un curs de formare digitală.
În vederea consultării pieții, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici
a pregătit o propunere de specificații tehnice aferente achiziției de formare
și conexe în vederea dezvoltării competențelor digitale a 30.000 de funcționari
publici și a dezvoltării competențelor de leadership și talent management în
contextul noilor tehnologii și al transformărilor digitale pentru 2.500
funcționari publici de conducere pentru îndeplinirea țintei nr.185, propunere de specificații pe care o supune analizei factorilor interesați. Subliniem faptul
că, propunerea de specificații a fost dezvoltată pe baza datelor și
informațiilor deținute la acest moment de autoritatea contractantă.
Atașat regăsiți propunerea
de caiet de sarcini aferent serviciilor de
formare pentru competențe digitale
În urma consultării de piață ANFP
dorește:
- adaptarea și finalizarea
specificațiilor tehnice;
- colectarea de informații
privind necesarul de experți și calificările necesare;
- colectarea de informații pentru
detalierea modulelor de curs mapate pe
domenii funcționale;
- colectarea de informații
privind modalitatea de alocare a participanților din cele opt regiuni de
dezvoltare ale țării la sesiunile de formare, precum și posibilitatea de
derulare simultană a sesiunilor de formare pentru atingerea țintei și a
indicatorilor intermediari;
- fundamentarea bugetului
achiziției în funcție de tipurile de servicii necesare și de prețurile
existente pe piață pentru acestea precum și colectarea informațiilor necesare
elaborării strategiei de contractare prin valorificarea sugestiilor, opiniilor
și recomandărilor relevante primite.
Având în vedere cele de mai sus, în vederea asigurării tratamentului egal,
transparenței și liberului acces la informație, concurenței loiale, nediscriminării, pentru pregătirea achiziției din punct de vedere tehnic
si financiar prin prezentarea de soluții fezabile, prin raportare la obiectul
contractului de achiziție publică, ANFP organizează întâlniri individuale/comune
pentru persoanele/organizațiile interesate, în temeiul art. 19 alin.(4) din HG
nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor
referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din
Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările
ulterioare.
Modalitatea
de desfășurare:
Perioada în care se desfăşoară procesul de consultare: 24.11.2022-09.12.2022.
Întâlnirilor
individuale sunt programate a fi realizate în perioada 28.11- 08.12.2022.
Întâlnirile se vor realiza online, în
format web, iar participanții interesați vor primi pe mail datele de logare cu
indicarea zilei și a intervalului orar de desfășurare a întâlnirii.
La solicitarea expresă a operatorilor
interesați întâlnirile se pot organiza și în format fizic în condițiile
încadrării în perioada programată pentru întâlnirile individuale.
Data și intervalul orar pentru fiecare dintre operatorii interesați se
vor stabili, de comun acord, conform solicitărilor primite anterior perioadei
programate.
În acest sens se va transmite o
solicitare de participare la adresele de email: elena.constantinescu@anfp.gov.ro, telefon de contact: 0374.112.701/ carmen.balanescu@anfp.gov.ro, telefon de contact: 0374.112.820 / ana.ghinet@anfp.gov.ro, telefon de contact:
0374.112.838.
Întâlnirea comună cu toți operatorii
interesați este programată în data de 09.12.2022.
Transmiterea opiniilor, propunerilor, sugestiilor, recomandărilor ca
urmare a analizării specificațiilor tehnice puse la dispoziție, a participării
la consultărilor individuale/comune, se face în scris, pe adresele de email
specificate mai sus, până la data 15.12.2022.
Informațiile cu privire la rezultatul
consultării vor fi publicate pe www.e-licitatie.ro.
Termenul până la care se pot transmite
propunerile persoanelor interesate în cadrul procesului de consultare este: 15 decembrie
2022.
Categorie: Anunțuri, joi, 24 noiembrie 2022