”Agenția
Națională a Funcționarilor Publici intenționează să achiziționeze prin
achiziție directă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, servicii specializate (consultanță,
dezvoltare software personalizat) necesară pentru derularea proiectului „ETICA -
Eficienţă, Transparenţă şi Interes pentru Conduita din Administraţie", cod
SIPOCA 63.
COD CPV 72000000- Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software,internet şi asistenţă
Valoarea
estimată a achiziției este de 61.000 lei fără TVA.
Specificațiile
tehnice se regăsesc atașate prezentului anunț.
Oferta se va prezenta în original la sediul ANFP și online în cadrul catalogului electronic
SEAP.
1.Original: adresa la care se depune oferta este: Bd. Mircea Vodă nr. 44, bl. M17, Tronson III, sector 3,
București Registratura – camera
007. Persoana responsabilă de achiziţie: Elena Constantinescu, Compartimentul
Achiziții Publice. Telefon: 0374.112.734, Fax: 0374.112.734, e-mail elena.constantinescu@anfp.gov.ro
2.Online în catalogul electronic SEAP – www.e-licitație.ro cu precizarea nr. anunțului de publicitate (conform SEAP) și a codului CPV precizat în anunț.
Oferta trebuie să conțină cel puțin următoarele informații :
a.Scrisoare de înaintare
b.Datele de identificare ale societății (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie);
c.Datele de contact ale reprezentantului legal și ale
persoanei desemnate să se implice în relațiile cu A.N.F.P.;
d.Certificat constatator, în
copie, semnată si ștampilată de către reprezentantul legal, cu mențiunea
„Conform cu originalul”
e.Declarație privind
neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016 privind
achizițiile publice (Formularul nr.1);
f.Declarație privind
neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 165-167 din Legea 98/2016 privind
achizițiile publice (Formularul nr.2);
g.Declaraţia privind inexistenţa conflictului de interese,
cu menţionarea persoanelor cu funcţie de decizie (Formularul nr.3 cu anexă);
h.Propunerea tehnică;
i. Propunerea financiară;
Perioada de
valabilitate a ofertei: minim 60 de zile;
Criteriul de atribuire:
prețul cel mai scăzut;
Data limită pentru
depunerea ofertei: 03.05.2018, ora
16,00.
Numărul de exemplare: 1
(un) exemplar original.
Nu se acceptă oferte
alternative.
Finalizarea achiziției directe se va face online prin
catalogul electronic SEAP.
•Ofertele
care nu se postează în catalogul electronic SEAP sau depuse la o altă adresă
decât cea specificată mai sus, sau după data și ora stabilite în acest sens,
vor fi respinse.
•Documentele
trebuie să fie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabilă şi vor fi semnate pe
fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanţii autorizat/autorizaţi să
angajeze ofertantul. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi de a semna
fiecare pagină a ofertei.
•Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră sau cazul fortuit,
cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
•Autoritatea
Contractantă poate decide în orice moment să anuleze achiziția în cazul în care
aceasta consideră că nu mai este necesară achiziția serviciilor respective.
Decizia de anulare nu obligă autoritatea contractantă la costuri față de
operatorii economici participanți.”
SPECIFICAȚII TEHNICE privind achiziţia publică pentru servicii specializate (IT/programe și servicii
conexe, consultanță IT) necesară pentru derularea proiectului „ETICA - Eficienţă, Transparenţă şi Interes
pentru Conduita din Administraţie", cod SIPOCA 63
Formulare
Categorie: Anunțuri, joi, 12 aprilie 2018