Mareste fontul
Micsoreaza fontul
Alb si negru
Inverseaza culorile
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Promovăm PERFORMANȚA, punem în valoare OAMENII din serviciul public!

Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs în vederea încadrării pe perioadă determinată de Expert e-guvernare și administrație

Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs în vederea încadrării pe perioadă determinată, în condițiile Legii nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru ocuparea postului de natură contractuală, în afara organigramei ANFP, în cadrul proiectului: “Transparență și competență în sectorul public”, cod MySMIS2014+ 140086, SIPOCA 870, de Expert e-guvernare și administrație.

PRINCIPALELE ATRIBUȚII:

1.Asigură consilierea grupurilor și sub-grupurilor tehnice de lucru/ședințelor/ întâlnirilor de lucru cu referire la e-administrație/e-guvernare organizate pe parcursul derulării proiectului;
2.Participă activ în etapa de analiză, realizare a caietelor de sarcini/specificații tehnice/ prezentări/ planuri de acțiune IT, etc., precum și în etapele de implementare, testare, corespunzătoare SENEOSP și CONCURS NAȚIONAL.
3.Supervizează întocmirea documentațiilor de atribuire necesare în cadrul proiectului în vederea derulării procedurilor de achiziții publice.
4.Participă la activitatea de organizare a documentelor proiectului/pe componentă în funcție de natura informației, datele de referință ale documentelor astfel încât să fie ușor accesibile și arhivate corect pentru a garanta o pistă de audit corespunzătoare care să permită verificarea documentelor originale.
5.Se asigură de respectarea calendarului activităților proiectului, împreună cu coordonatorii Activităților 3, 4, 5 din proiect,
6.Participă la elaborarea materialelor de curs și acordă suport de specialitate pentru Activitatea 5.
7.Colaborează cu coordonatorii Activităților 3, 4 și 5 din proiect, cu membrii echipei de proiect nominalizați prin Ordin al Președintelui ANFP pentru implementarea corespunzătoare a proiectului precum și cu reprezentanții serviciilor contractate prin procedură de licitație deschisă în vederea implementării Activităților 3 și 4 din proiect.


I. Pot participa la concursul organizat în vederea ocupării postului mai-sus menționat  persoanele care îndeplinesc cumulativ condițiile generale și condițiile specifice.

 
Condiții generale:

a) să aibă cetățenia română și/sau cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene și/sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b)să cunoască limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate deplină de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului pentru care se organizează concurs;
f) să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
b) Cunoștințe de operare / programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Internet Explorer, utilizare Microsoft Outlook, dovedite cu documente sau testate în cadrul probei scrise;
c) Experiență minimum 3 ani în domeniul de referință: se va demonstra experiența în calitate de expert responsabil cu implementarea de proiecte/ soluții informatice/documente de tip politici publice/strategii al căror obiect urmărește utilizarea noilor tehnologii de comunicare şi a aplicațiilor informatice de către administrația publică centrală şi locală / sau dezvoltate de companii, organizații private în scopul eficientizării activității aparatului administrativ şi a creșterii calității serviciilor publice/ sau a serviciilor electronice prestate pentru cetățeni/puse la dispoziția cetățenilor.

TEMATICA SPECIFICĂ:
-   Atribuţiile Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Evidenţa personalului plătit din fonduri publice. Sistemul electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public, Concursul pentru ocuparea unei funcţii publice, Competenţa de organizare şi desfăşurare a concursului național. concurs pilot.
-   Management de proiect. Informații relevante cu privire la sistemul IT ANFP și la rezultatele/ activitățile proiectului „Transparență și competență în sectorul public”, cod proiect MySMIS2014+140086, SIPOCA 870.
-   Cadrul strategic în domeniul administrației publice, achizițiilor publice.



BIBLIOGRAFIE SPECIFICĂ:

1. Titlul II, Capitolul IV: Atribuţiile Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Evidenţa personalului plătit din fonduri publice. Sistemul electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public, Capitolul VI: Concursul pentru ocuparea unei funcţii publice, Competenţa de organizare şi desfăşurare a concursului naţional şi a concursului pe post, PARTEA a IX-a Dispoziţii tranzitorii şi finale: art. 619 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Cap. I Dispoziţii generale art. 2, Cap. IV - Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire: SECŢIUNEA a 2-a Împărţirea pe loturi, SECŢIUNEA a 4-a Elaborarea documentaţiei de atribuire, SECŢIUNEA a 6-a Criterii de calificare şi selecţie, SECŢIUNEA a 7-a Criterii de atribuire din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
3. Cap. II - Planificarea şi pregătirea realizării achiziției publice, SECŢIUNEA a 4-a Documentaţia de atribuire: Paragraful 1 Consideraţii generale, Paragraful 2 Stabilirea criteriilor de calificare şi a criteriilor de selecţie, Paragraful 3 Stabilirea criteriului de atribuire din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
4. Pct.  IV. Principii generale; Pct.V. Obiective generale; Obiectiv specific II.4: Soluţii IT pentru eficientizarea administraţiei publice, II.2.4. Abordarea integrată a dezvoltării de competenţe pentru administraţia publică, Obiectiv specific III.3: Reducerea birocraţiei inter şi intra-instituţionale din Strategia pentru Consolidarea Administrației Publice 2014-2020 (SCAP) aprobată prin H.G. nr. 909/2014 publicată în M.O. nr. 834 bis din data de 17.11.2014;
5. Cap. 3.2. Organizarea şi desfăşurarea de programe de formare pe domeniile de activitate considerate prioritare pentru orizontul de timp 2014-2020 din Hotărârea nr. 650/2016 pentru aprobarea Strategiei privind formarea profesională pentru administrația publică 2016-2020, modificată prin H.G. nr. 460/2017;
6. Acţiuni Principale:    A1.1. Clarificarea rolului şi mandatului ANFP şi consolidarea capacităţii sale administrative, A5.3. Actualizarea regulilor privind conduita din Hotărârea nr. 525/2016 pentru aprobarea Strategiei privind dezvoltarea funcției publice 2016-2020, din 27.07.2016, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 700 bis din 08 septembrie 2016. (strategia functiei publice.pdf (gov.ro);
7. Pct. 1.1., 1.5. DEFINIREA AGENDEI DIGITALE PENTRU ROMANIA 2020. DOMENII DE ACŢIUNE, 2.1.4.Linii Strategice de Dezvoltare pentru eGuvernare şi Interoperabilitate din Strategia Națională privind Agenda Digitală pentru România 2020. (Agenda Digitală pentru România 2020 – MCSI (gov.ro)). (HG nr. 245/ 07.04. 2015);
8. Extras din cererea de finanțare a proiectului „Transparență și competență în sectorul public”, cod proiect MySMIS2014+140086, SIPOCA 870
- Analiza situației existente în ANFP realizată în susținerea Activității 3 SENEOSP
http://www.anfp.gov.ro/Anunt/Anunt_de_consultare_a_pietei (Anunț de consultare a pieței - ANFP (gov.ro)).
- Analiza situației existente în ANFP realizată în susținerea Activității 4 Pilotarea concursului național http://www.anfp.gov.ro/Anunt/Anunt_consultare_Piata (Anunţ consultare Piaţă - ANFP (gov.ro)


Descrierea alocării expertului cu rol de Expert e-guvernare, administrație, inclusiv salarizarea:

 
Activitate                                           Tarif orar /RON    Nr mediu estimat ore/zi*   Nr zile/luna       Nr. de luni     Nr. ore maxim alocate

Activitatea 3 - SENEOSP                        140                          2                                      21                16                          672
Activitatea 4 - Concurs național            140                        1,5                                     21                16                          504
Activitatea 5 - Formare                           140                          1                                      21                 8                           168

*cu mențiunea că se va respecta repartizarea orelor, cu încadrare în numărul de maxim de ore alocate pe activitate, iar contractul individual de muncă se va încheia cu 4 ore/zi.
Încadrarea expertului cu rol de Expert e-guvernare, administrație pentru implementarea proiectului potrivit Contractului de finanțare, cu posibilitatea prelungirii acestuia conform actelor adiționale semnate în acest sens.

II. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în perioada 27 iulie – 02 august 2021 ora 16.30, inclusiv, și trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documente:

a)  cerere de înscriere, conform anexei nr. 1;
b)   curriculum vitae, modelul comun european;
c)   copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
d)   copii ale documentelor care să ateste nivelul studiilor efectuate și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice prevăzute pentru ocuparea postului;
e)   copii ale documentelor care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, după caz;
f)    copii ale documentelor care să ateste experiența în domeniul de activitate specific postului;
g)   adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
h)   cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; în toate situațiile cazierul judiciar va fi depus cel mai târziu la data susținerii probei interviu;
i)    alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Actele prevăzute la lit. c), d) e), f) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi la secretarul comisiei de concurs, Daniela Șerban, nr. de telefon: 0374.112.704, e-mail daniela.serban@anfp.gov.ro.

Comunicarea rezultatelor se face prin prin specificarea punctajului fiecărui candidat și a mențiunii ”admis/respins”, la avizierul ANFP și pe pagina de Internet a instituției www.anfp.gov.ro, secțiunea ”Anunțuri”.

III. Concursul constă în trei probe succesive:
a) selecția dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă;
c) interviul.
Candidații declarați „admis” la selecția dosarelor de înscriere vor susține proba scrisă în data de 16 august 2021, ora 12.00, la sediul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unor teste-grilă.
Prin proba scrisă se testează cunoştinţele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul.
Sunt declarați „admis” candidații care au obținut minimum 50 de puncte.

Candidații declarați „admis” la proba scrisă vor susține proba interviu în data de 20 august 2021, ora 10.00, la sediul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs/examen pentru aceste criterii prin planul de interviu. Criteriile de evaluare ale interviului sunt:
   a) abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie; 
   b) capacitatea de analiză şi sinteză; 
   c) motivaţia candidatului; 
   d) comportamentul în situaţiile de criză; 
   e) iniţiativă şi creativitate. 
Sunt declarați „admis” la interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu.

Candidații declarați admiși la concursul de ocupare a postului în afara organigramei în cadrul proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile în cadrul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici sunt obligați să se prezinte la Direcția economic, resurse umane, achiziții, administrativ și protocol în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la rămânerea definitivă a rezultatelor finale, în vederea încheierii contractului individual de muncă.
IV. Afișat în data de 26 iulie 2021, la sediul și pe pagina de internet a ANFP.




Anexa nr. 1

CERERE privind înscrierea  la concurs


Subsemnatul(a) ___________________________________________                        fiul    (fiica) lui __________________________________  și al (a) _________________________  născut(a)  la data de ____________________ în localitatea ___________________ __________________________,          județul ___________________________ sectorul____________________,
având   cetățenia ________________, posesor/posesoare al/a cărții de identitate seria  _____, nr. _____________ eliberată   de __________________________ la   data   de ________________________, CNP _________________________, cu  domiciliul  în  localitatea_______________________________________, județul______________________/ sectorul _________, strada ________________________________ nr._________ bloc  ______, etaj  _____,  apartament _____, vă rog sa-mi aprobați înscrierea la concursul   organizat  în  data de  ______________,  pentru  ocuparea  postului  vacant de ________________________ (personal contractual) din cadrul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.

Sub  sancțiunea  prevăzută  de art.  326 Cod penal privind falsul în declarații, declar, pe proprie răspundere, faptul ca sunt de acord cu prelucrarea informațiilor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile legale aplicabile domeniului de protecție a persoanelor cu privire la prelucrarea datelor  cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Semnătura:                                          
Data:













ANFP prelucrează datele cu caracter personal fumizate de dumneavoastră prin acest document în scopul desfășurării activităților de selecție pentru ocuparea posturilor vacante. Datele se prelucrează de către CRU. Conform legislației aplicabile domeniului de protecție a datelor cu caracter personal -Regulamentul (UE) nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la CRU din cadrul ANFP. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției.
(În cazul opoziției la prelucrarea datelor, persoana nu se mai poate înscrie in procedura de selecție în vederea participării la concurs).

Categorie: Anunțuri, luni, 26 iulie 2021


Legături

Anunturi

Arhiva anunturi