Mareste fontul
Micsoreaza fontul
Alb si negru
Inverseaza culorile
Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Promovăm PERFORMANȚA, punem în valoare OAMENII din serviciul public!

ANFP lansează proiectul E-bugetar – baza de date cu toţi bugetarii din România

Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează joi, 16 septembrie 2021, începând cu ora 10.00, la Hotel Intercontinental, conferința de lansare a proiectului „Transparență și competență în sectorul public”, cod MySMIS2014+140086, SIPOCA 870.
La eveniment vor participa: Violeta Vijulie, preşedintele ANFP, Adrian-Gabriel Corpădean, decanul Facultății de Studii Europene, Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca - partener în cadrul proiectului, Anicuța- Aura Trăistaru, director general, şef al Autorității de management pentru Programul Operațional Capacitate Administrativă şi general-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan, directorul Serviciului de Telecomunicații Speciale. Vor fi prezenţi la conferinţă şi reprezentanţi ai  instituțiilor și autorităților publice, precum și ai echipei de implementare a proiectului.

Violeta Vijulie, preşedintele ANFP: Scrierea proiectului și semnarea  contractului de finanțare au fost realizate sub conducerea mea, în primul mandat de președinte al ANFP. Am obţinut prin POCA un buget de 12,221,760.00 lei pentru modernizarea sectorului public. Împreună cu echipa ANFP schimbăm  paradigma în administrația publică: realizăm baza date cu toți bugetarii, operaționalizăm concursul naţional de recrutare în funcția publică, bazat exclusiv pe principii de transparență și performanță și instruim personalul din administrația publică pentru implementarea reformei.

În cadrul conferinței vor fi prezentate activitățile principale ale proiectului:

1. Dezvoltarea Sistemului Electronic Național de Evidență a Ocupării în Sistemul Public – E-bugetar (SENEOSP)

  • realizarea bazei de date cu peste 1,3 milioane de angajaţi din sectorul public;

2. Concursul național pentru funcționarii publici

  • dezvoltarea conceptului, operaționalizare şi pilotare;

3. Instruirea personalului din administraţia publică

  • dezvoltarea competenţelor în domeniile managementul resurselor umane şi digitalizare pentru7.300 persoane, din care 7.200 vor fi formateîn sistem e-learning şi 100 în sistem clasic, prezență față în față.

Jurnaliștii sunt invitaţi să participe pe tot parcursul evenimentului, cu posibilitatea adresării de întrebări în cadrul unei secțiuni dedicate. Pentru confirmarea participării, persoana de contact este doamna Florina Dragoş, email. florina.dragos@anfp.gov.ro, telefon 0722 571 463.

Agendă conferință

Categorie: Anunțuri, miercuri, 15 septembrie 2021


Legături

Anunturi

Arhiva anunturi